اسمش با خودشه ،استوری،داستان.
پس داستان بساز. روایتگری کن، مخاطب شما فقط به پست راضی نیستکه داره استوری هاتون رو میبینه، پس براش محتوا بساز،محتوای ارزشمند .
برای استوری هات ، استراتژی داشته باش ، یک روند رو طی کن ، استوری ساخته نشده برای اینکه فقط پست جدیدت رو اونجا بفرستی. البته که خوبه برای این کار اما توضیح بده راجع به محتوا ،نه فقط اعلامیه باشه.
مثال اینکه اونی که میخواد پستت رو ببینه بدون استوری هم میبینه، میدونی باید تو استوری توضیح بدی چرا این پست رو باید ببینی؟
راجع به پست، داستان بساز ،روند بساز و یک مسیر توضیحی رو طی کن .
همونطور که میدونید استوری بیست و چهار ساعت است ،پس سعی کن بیشتر روایتها تو همین زمان بسته بشه.
اما به فکر روایتهای طولانیتر هم باش.
استوری بستر بزرگی برای ذهنهای خلاقه، خلاقیت رو توی این بستر نشون بدید تا مخاطباتون بهش عادت کنند و طرفدار تون بشن.
براشون داستان بساز .
روایتگری کن. استوری برای تعامل بیشتر با مخاطبهاییه که دنبالت میکنن، پس خوراک خوبی براشون بساز.
برنامهریزی و داشتن روند
سعی کن یک روند رو طی کنی و برنامه محتوایی خاصی برای استوری هادر نظر بگیر. سعی کن طرفدار واقعی استوری بسازی یعنی اونایی که با استوریهای خفن بشناسنت .محتوایی که در قالب پست ارسال میشه کمک میکنه تا کاربرهای بیشتری با شما آشنا بشن، حالا درصدی از اونها استوری های شما رو هم چک می کنند.
پس محتوای جدید و خفن بهشون بده، اونا رفیق های صمیمیت هستند .
داستان های بیست و چهار ساعته .
روند داستانی بیست و چهارساعته بساز. محتوای داستانی روزانه میتونه کمک بزرگی به افزایش بازدید استوری ها بکنه ،ولی باید خوب اجراش کنید .
داستانهای بلندمدت و هایلایت ها.
روند داستانی بلندمدت رو فراموش نکن ،اون برای صمیمیتر هاست .میتونی یک روند ماهانه رو در نظر بگیری.بالا مثال زدم.
داستان طولانیتر از این حرفهاست، استوری توان زیادی برای بهتر کردن تعامل صفحه شما داره، اگه بتونید داستان درست بسازید و از قابلیت های استوری استفان خوبی بکنید ،شک نکنید که حال صفحه تون بهتر میشه.
برنامه شما برای استوری هاتونچیه ؟