چطور کپشن ینویسیم؟

با این‌که اینستاگرام شبکه‌ای برای به اشتراک‌گذاری محتوای دیداری محسوب می‌شود ،داشتن تصاویر و ویدئوهای مناسب پایان داستان نیست .

متنی که به‌‌عنوان کپشن در هر پست می گذارید نیز تاثیر بسزایی در بالا بردن تعامل مخاطبانتان با شما دارد.

کپشن اینستاگرام

در اینجا شش نکته مهم و تاثیرگذار برای نوشتن کپشن اینستاگرام رو باهم مرور می‌کنیم :

راه های کپشن نویسی خوب

 

قصه‌گویی کنید.از کپشن برای تعریف قصه کسب‌وکارتان استفاده کنید. قصه‌هایی مانند نحوه تاسیس شرکت یا نحوه ساخت محصولات و ارائه خدمات .

سوال بپرسید. فالوور های تان می‌توانند جواب سوال رو در قسمت کامنت ها بنویسند یا برای اطلاعات و توضیحات بیشتر به شما دایرکت دهند.

کپشن‌های کوتاه بنویسید. کپشن های کوتاه می‌توانند به‌سرعت توجه مخاطب را به خود جلب کنند.

پیام‌های مهم را در چند خط اول قرار دهید، چراکه اگر کپشن شما بیش از صد و بیست و پنج(12 )کاراکتر باشد، فالوور ها باید برای مطالعه ادامه مطلب گزینه More را بزنند .

لحن نوشتاری مشخص شده داشته باشید .لحن کپشن‌های شما باید منعکس‌کننده برندتان باشد .اگر فضای برند شما دوستانه است می‌توانید از ایموجی برای جذاب‌تر شدن کپشن ها استفاده کنید.

کال تو اکشن بزارید. اگه قصد فروش محصول دارید می‌توانید در کپشن فالوور هارو به خرید محصولاتتان دعوت کنید یا آن‌ها را به کلیک کردن لینک که درباره پیج تان است تشویق کنید.

کپشن را با هشتگ شلوغ نکنید. هشتگ ها رو با چند خط فاصله از متن (کپشن) و یا در قسمت کامنت ها قرار دهید.

 

امیدوارم این مطلب به دردتون بخوره.


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *