5 اشتباه رایج در اینستاگرام

اشتباهات در اینستاگرامجریان چیه رفقا ؟

تعدادی از دوستان پیام دادند و میگن که ما همه اصولی که تا اینجا گفتی رو رعایت کردیم اما چرا اوضاع صفحمون خوب نیست؟

این به خاطر اشتباهات رایجی هست که شاید در جریانش نیستید ولی دارید انجام میدید.

این پنج مورد که میگم رو رعایت کنید ،تضمین رشد تون با من.

1.نداشتن پیوستگی

به‌نظر من مهم‌تر از تولید محتوای عالی و پست گذاشتن، داشتن پیوستگی در فعالیت خیلی مهمه، مهم نیست چقدر تولید می‌کنید مهم اینه که  مدون، تولید کنیم. مثلاً اگر روزی سه پست میگذارید این قانون را رعایت کنید و بهش پای‌بند باشید. رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود، رهرو آن نیست که گه تند و گهی خسته رود.

2.ناهماهنگی محتوا

اگر محتوای پست‌ها تون با هم ناهماهنگ باشند کسی همراه شما نمی‌شه. اینستاگرام به هماهنگی محتوای شما ارزش می‌ده مخاطبانتون هم همین‌طور، پس راجع به هر موضوعی صحبت نکنین رسالت کارتون رو پیدا کنید و برمبنای همون پیش برید

3.نداشتن هدف درست

 یه جا از قصه آلیس در سرزمین عجایب بود که آلیس سر یک دوراهی بود و از گربه پرسید: کدوم طرفی برم؟ گربه گفت :کجا می‌خواهی بری ؟آلیس گفت :نمی‌دونم. گربه هم می‌گه: پس هر طرف بری اشتباهی رفتی.

به‌نظر من حرف گربه خیلی درست بود چون حرفش به دل من نشسته .اگه ندونین قراره پیج تون رو به کدوم سمت ببرید هر کاری هم کنید رشد نخواهید کرد .

4.‌هدف براساس فالوور

قطعاً آنالیز تغییر فالوور ها مهمه. اما خیلی از کسب و کارها فکر می‌کنند هدف‌گذاری بر اساس تعداد فالوور هاست. اینو یادتون باشه که در اینستاگرام  شما با انسان طرف هستید نه متغیر صفر و یک و قطعاً تمرکز بر عدد فالوور ها شما را زمین خواهد زد. به جای این موضوع پرسونا تون رو طراحی کنید و بر طبق همان پرسونا بهترین محتوا را تولید کنید.

پرسونا یعنی هرچه تصویر شفاف‌تری از طرف مقابل در ذهن داشته باشیم بیشتر می‌توانیم محتوا و محصول فرایندها و مدل کسب‌وکار خود را با نیازها و خواسته‌های او تطبیق دهیم و رضایت او را بهتر تامین کنیم .این جمله رو با خودتون تکرار کنین من مخاطب محتوای خودم نیستم سعی کنید فالوور ها تون رو بشناسید.

5.نداشتن شخصیت برند

اینو یادتون باشه که اگه شخصیت برنده شما مشخص نباشه ،کم‌کم رفتارتون یک رفتار ربات گونه می‌شه. اینستاگرام جاییه برای ارتباط انسان‌ها ،پس یکی از مهم‌ترین اقدامات شما باید ایجاد یک شخصیت برند برای پیج تون باشه تا طبق همون شخصیت نسبت به مسائل واکنش نشان دهید و ارتباط‌تون رو با افراد داخل صفحه تون بهتر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *