۲۰ نکته برای نتیجه گیری بهتر از تبلیغات اینستاگرامی

۲۰ نکته برای نتیجه گیری بهتر از تبلیغات اینستاگرامی

نکات نتیجه گیری بهتر از تبلیغات اینستاگرامی
این نکات در رابطه با انتخاب پیج مناسب از نظر بازار هدف ،نرخ تعامل، محتوای تبلیغاتی، پروفایل شما ،شانس و آنالیز است چراکه برای نتیجه گیری این عوامل نقش اصلی را ایفا می‌کنند.

1.برای پیدا کردن پیج های مناسب برای تبلیغات از هشتگ های حوزه کاری خود کمک بگیرید.

2.صفحات  معروفی که در حوزه کاری  شما فعالیت دارند و تبلیغات می پذیرند را شناسایی کنید.

3. در انتخاب پیج برای تبلیغ عجله نکنید. آنها را برای چند روز تحت نظر بگیرید و میزان تعامل پست هایشان را بررسی کنید.

4. لایک و کامنت ها بسنده نکنید و اطلاعات آماری پیج مثل ریچ و ای پرشین را درخواست کنید.

5. هرچه نرخ تعامل پیج انتخابی شما بالاتر باشد یعنی طرفداران واقعی بیشتری دارد و احتمال نتیجه گیری شما بالاتر می رود.

6. بعد از بررسی نرخ تعامل گزینه خود را با توجه به بودجه ای که دارید انتخاب کنید.

7. پس از انتخاب پیج با در نظر گرفتن نوع مخاطبان آن ،پست یا استوری تبلیغاتی تان را طراحی کنید.

8. محتوای تبلیغاتی از نظر بصری باید جذاب و تا حد ممکن شبیه به قالب پیج تبلیغ کننده باشد.

9. محتوای تبلیغاتی شما باید به طور کلی متناسب با سلیقه مخاطبان پیجی باشد که در آن تبلیغ می‌کنیم تا اینگیجمنت بیشتری دریافت کنید.

10. کپشن پست خود را طوری بنویسید که به سادگی قابل خواندن باشد.

11.در تبلیغ خود از کال تو اکشن استفاده کنید.

12.در استوری ها از ابزار و استیکر ها استفاده کنید.

13. چه در پست و چه در استوری فضای کلیکی بیشتری برای بیننده تبلیغ ایجاد کنید.

14. قبل از تبلیغ، پیج خود را بهینه سازی کنید.

15. حداقل 15 پست منتشر کنید بعد تبلیغ کنید.

16. در پیج خود هایلاتی داشته باشید که نظر بیننده را به خود جلب کند.

17.تبلیغ شما باید در زمان پیک از نظر روز و ساعت منتشر شود.

18. شانس در نتیجه گیری شما تاثیرگذار است.

19. آمار پست تبلیغاتی خود را از پیج تبلیغ کننده بگیرید و آن را آنالیز کنید.

20. محتوای تبلیغاتی ای که وارد اکسپلور و هشتگ ها شده است، محتوای تبلیغاتی موفقی بوده.

صحبت های پایانی

گول کلمه پربازده را نخورید که دروغ و یا در بهترین حالت غیر حرفه ای است.

هیچ نتیجه ای از قبل معلوم نیست.

در تبلیغات هرچه پیجی که انتخاب میکنید بیشتر به موضوع کاری شما نزدیک باشد، شانس شما برای جذب فالوئر بالاتر میرود.

ممکن است پیج هایی با بازار هدف مشابه با شما همکاری نکنند، سراغ پیج های عمومی تر اما تا حدود زیادی مرتبط بروید.

درمورد تبلیغ در پیج های پربازدید باید برروی پیام و نحوه انتقال آن تمرکز کنید.

اگر حوزه کاری شما جدید است، از پیج هایی که بزرگ تر که تا حدی نزدیک به موضوع شما هستند، کمک بگیرید.

اگر کسب و کار محلی دارید از پیج های زیرفرهنگ کمک بگیرید.

سوالاتتون رو بپرسید، خوشحال میشیم اگه بتونیم کمک کنیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *