3 روش هوشمندانه برای تبلیغ پست های وبلاگ خود در اینستاگرام

3 روش هوشمندانه برای تبلیغ پست های وبلاگ خود در اینستاگرام

بلاگرها، توجه داشته باشید: اینستاگرام ابزاری شگفت انگیز برای رشد وبلاگ شماست! با استفاده ماهرانه از پست ها، فیلم ها و داستان های اینستاگرام می توانید با مهارت از بستر بصری برای هدایت ترافیک هدفمند به وبلاگ خود استفاده کنید.

با این حال، اگر تازه کار خود را شروع کنید، یافتن ترکیبی کامل از روش ها و ابزارها برای رشد وبلاگ خود و دریافت این تعداد ترافیک، می تواند مشکل باشد! 🤔

به همین دلیل ما چند ترفند ساده را ارائه داده ایم که به شما نشان می دهد دقیقاً چگونه از Instagram برای تبلیغ وبلاگ خود استفاده کنید. با به کار بردن این روش های ساده، در کمترین زمان ترافیک هدفمندی را از محتوای اینستاگرام خود به وب سایت خود هدایت خواهید کرد! ⏱

آماده پاک کردن سد معبر از ترافیک اینستاگرام به وب سایت خود هستید؟ بیایید وبلاگ خود را رشد دهیم! 🚗💨

1. پست وبلاگ خود را در Instagram Stories به اشتراک بگذارید.

یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن آخرین پست وبلاگ در مقابل دنبال کنندگان اینستاگرام خود استفاده از Stories Instagram است!

چرا؟ طبق گزارش اجتماعی اجتماعی Vidmob’s 2018، جایی است که پیروان شما در آن هستند! بیش از 70٪ از کاربران اینستاگرام هر روز داستان های اینستاگرام را تماشا می کنند و به این زودی محبوبیت Stories کاهش نمی یابد. استفاده از Instagram Stories برای تبلیغ محتوای وبلاگ خود یک روش عالی برای قلاب کردن دنبال کنندگان موجود است. به علاوه، به طور بالقوه می توانید به طرفداران جدیدی دسترسی پیدا کنید که به رشد وبلاگ شما کمک می کنند! در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

در داستان های اینستاگرام خود یک تبلیغ وبلاگ قابل کلیک ایجاد کنید.

اگر FB Live ما را با وبلاگ نویس سبک Chloe Alysse جلب کردید، پس شنیدید که او هنگام تبلیغ یک پست وبلاگ جدید در Instagram Stories، نکته جالب توجهی در مورد استفاده از چندین فریم برای جلب توجه بیننده خود پخش می کند.

(اگر این کار را نکردید، ما اکیداً به شما پیشنهاد می کنیم برای تماشای قسمت زیر یا گوش دادن به پادکست کمی وقت بگذارید؛ این قسمت با نکات شگفت انگیزی در مورد ایجاد داستانهای جذاب اینستاگرام پر شده است!)

خود را نشان کنید تا به بینندگان کمک کنید آخرین پست وبلاگ خود را در پیوند خود در Bio بیابند.

اگر هنوز به Link in Stories دسترسی ندارید، اگر ما خودمان این حرف را بزنیم (و این کار را می کنیم.) ما برای هدایت ترافیک از Stories شما یک هک بسیار مفید داریم.

به جای آن، در جایی که جدیدترین پست وبلاگ مورد تبلیغ شما مشتاقانه منتظر است، بیوگرافی کنید

ممکن است مجبور شوید این مورد را برای بینندگان خود هجی کنید زیرا ممکن است آنها دقیقاً متوجه نشوند که چرا خودتان را در Story خود نشان می کنید یا قرار است در آینده چه کاری انجام دهند!

هرچند نگران نباشید، اینکه به آنها یاد دهید چه کاری انجام دهند سریع است!

چگونه می توان از پست های اینستاگرام با داستان برای رشد وبلاگ خود استفاده کرد.

اما تیزرهای Story تنها راه هیجان انگیز کردن پیروان شما نیستند تا با استفاده از تمام محتوای اینستاگرام خود درباره وبلاگ خود اطلاعات بیشتری کسب کنند!

ما با استفاده از پست های فید اینستاگرام و Stories شما یک استراتژی با کاربرد آسان برای تبلیغ وبلاگ شما و سرمایه گذاری پیروان خود در جدیدترین و بهترین محتوای شما تجزیه خواهیم کرد.

در پیام رسان اینستاگرام شما می‌توانید به دو راه ویو های خود را افزایدش دهید. 1- سعی کنی فالور های خود را زیاد کنید. 2- ویو یا بازدید خرید کنید

قطعا راه اول بسیار زمان بر و احتمال دارد شما با صرف این همه وقت فالور جذب نکنید. درواقع می‌توان گفت که خرید ویو هم آسان تر و هم کم دردسر تر است.

2. برای گسترش دسترسی و رشد وبلاگ خود با سایر وبلاگ نویسان شبکه شوید.

وقتی می فهمید که چگونه می توانید از Instagram برای تبلیغ وبلاگ خود استفاده کنید، تمرکز فقط بر روی کارهایی است که می توانید انجام دهید، آسان است و نه آنچه دیگران می توانند برای شما انجام دهند! در واقع، ایجاد یک اجتماع قوی با دیگران در مکان شما می تواند محتوای شما را در معرض دید مخاطبان جدیدی قرار دهد که ممکن است واقعاً از آخرین پست وبلاگ شما بهره مند شوند!

با این نکات آسان شبکه سازی را بخشی از برنامه تبلیغ بزرگ وبلاگ خود قرار دهید:

  • حساب ها، تأثیرگذاران، مارک ها و شرکت هایی را جستجو کنید که به طور طبیعی علاقه، صنعت و موضوعات وبلاگ شما را تکمیل می کنند و مورد توجه شما قرار می گیرند.
  • با این حساب ها با همان سطح تعاملی که امیدوارید تعامل داشته باشید و از آنها پشتیبانی کنید – نظر دادن، پسندیدن و حتی اشتراک مجدد!
  • خود را معرفی کنید و در صورت وجود فرصت مشارکت، ویژگی و شراکت را احساس کنید!
  • کنجکاو هستید که کجا می توانید وبلاگ نویسان دیگری را در بخش خود پیدا کنید؟ شروع به تحقیق در مورد هشتگ های مربوط به صنعت کنید! با استفاده از ابزار Tailwind’s Hashtag Finder می توانید هشتگ های محبوب – و تعداد پست هایی را که به آنها پیوست کرده اند را ببینید!

چگونه تمرکز بر رقابت در جامعه به یک بلاگر یک سبک کمک کرد تا وبلاگ خود را در اینستاگرام رشد دهد.

در مورد شبکه شک دارید؟ واقعا کار می کند! Chloe Alysse از Chlo & Clothes در FB Live که در بالا به آن اشاره کردیم نکته قدرتمند دیگری ارائه داد. او به عنوان بخشی از موفقیت سریع خود در اینستاگرام (بیش از 25000 نفر در یک سال!)، جامعه قوی پیروان وفادار و وبلاگ نویسان همکار را اعتبار می دهد.

یک قسمت منظم از برنامه اینستاگرام او، به اشتراک گذاشتن عشق است – و اشتراک مجدد! – پست های جالب از وبلاگ نویسان، Instagrammers، و مارک های که با او طنین انداز است و او معتقد است که پیروانش نیز از آن استقبال می کنند.

این حساب ها بیش از این خوشحال هستند که عشق را به اشتراک می گذارند، و باعث می شوند که کلوئه در معرض مخاطبان خود قرار گیرد که پس از آن می توانند طرفداران خود را پیدا کنند!

3. از تصاویر و فیلم های نفسگیر برای تبلیغ پست های وبلاگ خود در اینستاگرام استفاده کنید.

البته جلب توجه کاربران جدید اینستاگرام به اولین برداشت آنها از پست های شما بستگی دارد. از آنجا که اینستاگرام یک پلت فرم بصری است، عکس یا ویدئویی که استفاده می کنید تأثیر مستقیمی بر رشد فالوور، نامزدی یا ترافیک وبلاگ خود دارد!

به این روش فکر کنید: مگر اینکه هر بار اتفاقاً در نوک خبرهای دنباله دار اینستاگرام خود باشید، این احتمال وجود دارد که قبل از برخورد با پست شما مجبور شوند لحظه ای در فیدهای خود پیمایش کنند.

پیروان شما هر چه بیشتر پیمایش می کنند، کمتر متوقف می شوند و هر عنوان را می خوانند یا هر تصویری را که می بینند بررسی می کنند. اگر آنها این کار را انجام دهند، این اضافه بار اطلاعات خواهد بود، درست است؟

برای عناصر خلاق خود وقت بگذارید.

برای جلب توجه سریع و جلب توجه پیروان خود، به تصاویر با کیفیتی نیاز دارید که از دریای محتوایی که برای جلب توجه متمایز است برجسته باشد. تصاویر، ویدئوها و گرافیک هایی را که به خصوص در مواردی که مربوط به محتوای پست وبلاگ شما هستند، منبع و ایجاد کنید.

این لزوماً به معنای تمام شدن و خرید جدیدترین دوربین یا تلفن نیست، اما اطمینان حاصل کنید که عکس های خود را در نور روشن، با یک دوربین با کیفیت مناسب و توجه ویژه به پس زمینه، رنگ ها و ترکیب عکس خود گرفته اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *