4 روش موثر برای تبلیغ وبلاگ خود در رسانه های اجتماعی

4 روش موثر برای تبلیغ وبلاگ خود در رسانه های اجتماعی

آیا شما وقت گرانبهایی را برای نوشتن محتوای قاتل و با کیفیت برای وبلاگ خود صرف می کنید؟ آیا شما از تمام مزایای بازاریابی محتوای خود بهره مند می شوید؟ در غیر این صورت، ممکن است به طور موثر به بازاریابی محتوای خود نپردازید!

برخلاف وب سایت های تجاری، تبلیغ وبلاگ خود از طریق تبلیغات پولی منطقی نیست. اما چه گزینه های دیگری وجود دارد؟

البته سئو و بازاریابی در شبکه های اجتماعی.

و از آنجا که ما قبلاً در پست قبلی در مورد سئو وبلاگ ها بحث کرده ایم ، امروز قصد داریم کمی در مورد چگونگی تبلیغ وبلاگ شما در شبکه های اجتماعی توضیح دهیم.

سعی کنید از نظر مدیران وب سایتها، بازاریابان یا وبلاگ نویسان در مورد معنای تبلیغ وبلاگ در رسانه های اجتماعی نظرسنجی کنید. اکثریت می گویند که این بدان معناست که وبلاگ خود را در نمایه یا صفحه خود در Facebook  LinkedIn ،Twitter و Google+ به اشتراک بگذارید. اما در واقع، انجام این کار حتی نیمی از جنگ نیست.

بنابراین، اگر در زمره جاه طلبان هستید و می خواهید از سایت های معروف شبکه های اجتماعی به نام “بازاریابی وبلاگ خود در شبکه های اجتماعی” فراتر بروید، پیشنهاد می کنیم چند نکته واقعا موثر را برای جلوه دادن وبلاگ خود در رسانه های اجتماعی بخوانید.

موارد زیر برخی از روش هایی است که می توانید محتوای وبلاگ خود را برای اشتراک گذاری اجتماعی آماده کنید ، و برخی از سیستم عامل های اجتماعی منحصر به فرد (غیر از دنیای فیس بوک ، توییتر و LinkedIn) برای به اشتراک گذاشتن پست های وبلاگ خود.

1. محتوای جذاب / مفید / تکان دهنده

این نکته واقعاً مربوط به بازاریابی در شبکه های اجتماعی نیست اما اولین قدم اساسی است که همه مراحل دیگر که امروز در اینجا ذکر شده را برای موفقیت تنظیم می کند.

مخاطبان شبکه های اجتماعی شما می خواهند محتوایی را که به اشتراک می گذارند، جالب و پیچیده نشان دهند. به عبارت دیگر، آنها هر محتوایی را به اشتراک نمی گذارند.

بنابراین، محتوایی که تولید می کنید باید جذاب و مفید باشد و حاوی اطلاعات منحصر به فردی باشد که بندرت در جاهای دیگر یافت می شود. حتی اگر این محتوا در مکان های دیگر وب پیدا شود، نحوه ارائه مطالب خود باید برای خوانندگان باهوش شبکه های اجتماعی به اندازه کافی جذاب باشد.

جدا از محتوای پست وبلاگ شما، عناوین و تصاویر جذاب خوانندگان را به خود جلب می کند. بیایید نگاهی گذرا به این دو جنبه ایجاد محتوا بیندازیم.

عناوین جذاب

بگویید شما درمورد 10 نکته ای که باید از آژانس جستجوگر خود بپرسید ، پستی ایجاد کردید. به نظر می رسد عنوان این پست خاص محتوای مفیدی را به شما ارائه می دهد. اما آیا واقعاً شما را هیجان زده می کند؟ این فکر رو حفظ کن

بگویید نام یک پست را متفاوت می گذارید – 10 نکته ای که آژانس جستجوگرها به شما نمی گوید.

آیا این عنوان اکنون شما را به وجد می آورد؟ تا حدی انجام می شود، درست است؟

کمی تغییر در لحن و سبک عناوین پست های شما ممکن است بیشتر در معرض دید شما قرار گیرد. این به این دلیل است که اغلب مشترکان ایمیل یا RSS Feed وبلاگ شما ممکن است در وبلاگ های دیگر مشترک در وب سایت شما نیز مشترک شده باشند. با داشتن لیست های اطلاعاتی شلوغ در فیدر یا صندوق ورودی آنها، یک عنوان خلاقانه ممکن است شما را از گم شدن در جمع نجات دهد.

نگاهی به نمونه عکس از لیستی از عناوین وبلاگ که در یک خواننده خبر مشاهده می شود. اتفاقاً همه عناوین نشان داده شده آنقدر جذاب هستند که خواننده را وسوسه می کند آن را باز کند. در نهایت، اگر خواننده مطالب را جالب ببیند، آن را به اشتراک می گذارد.

2. رسانه های اجتماعی را با وبلاگ خود تلفیق کنید

منظور ما از ادغام شبکه های اجتماعی در وبلاگ شما، پر کردن شکاف بین سایت های محبوب رسانه های اجتماعی و محتوای شما است. افرادی که از وبلاگ شما بازدید می کنند به یک روش آسان برای ارتباط با وبلاگ شما و به اشتراک گذاشتن محتوای وبلاگ شما از طریق عناصر رسانه های اجتماعی که در سایت شما ادغام شده اند، نیاز دارند.

این عناصر یکپارچه می تواند به صورت دکمه های رسانه های اجتماعی باشد که به خوانندگان شما کمک می کند با وبلاگ شما درگیر شوند (Facebook likes  Twitter دنبال می کند)، دکمه هایی را به اشتراک بگذارید که به خوانندگان کمک می کند محتوای شما را به اشتراک بگذارند، ورود به شبکه های اجتماعی که به خوانندگان کمک می کند در مورد وبلاگ شما نظر دهند و به زودی.

در اینجا چند نکته سریع در مورد افزودن دکمه های اشتراک شبکه های اجتماعی به پست خود آورده شده است.

برخی از وبلاگ ها بیش از حد فراتر رفته و هفت یا هشت دکمه رسانه اجتماعی را ارائه می دهند. اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی مخاطب در سایت های رسانه های اجتماعی (به غیر از توییتر و فیس بوک معمولی) برای ارزشمند کردن یک دکمه ، مخاطب دارید.

ازدحام دکمه های اشتراک شبکه های اجتماعی ممکن است خوانندگان شما را کنار بگذارد و این بر تعداد اشتراک های اجتماعی تأثیر می گذارد. همچنین، اضافه کردن ابزارک های غیر ضروری رسانه های اجتماعی ممکن است سرعت بارگذاری صفحه شما را کاهش دهد.

استفاده از دکمه ها خوب است، اما بسیاری از آنها ممکن است بیش از حد مجاز باشند. مانند آنچه در زیر در وبلاگ WooRank مشاهده می کنید، سعی کنید کمترین تعداد دکمه را داشته باشید.

خرید بازدید اینستاگرام

3. وبلاگ خود را در میان پروفایل های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید

اگر خوانندگان به سایت شما نمی آیند، در عوض به سراغ آنها بروید. پست های وبلاگ خود را در بیشتر سایت های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. احتمالاً شما هم اکنون این کار را انجام می دهید، زیرا این علم موشک نیست. اما درست کردن برخی موارد به تلاش شما کمک می کند:

ثبات

پست ها را با یک فرکانس ثابت به اشتراک بگذارید. به مدت یک هفته همه آنها را یکجا به اشتراک نگذارید و سپس هفته بعد بدون نمایش باشید. برای اطمینان از حفظ ثبات در به اشتراک گذاشتن محتوای خود در سایت های رسانه های اجتماعی، می توانید از ابزارهای برنامه ریزی مانند Hootsuite و SproutSocial استفاده کنید.

در مورد این ابزارها از یکی از پست های قبلی ما با عنوان ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی برای مشاغل کوچک بیشتر بیاموزید.

خودکار در وردپرس

اگر یک وبلاگ وردپرس دارید، می توانید از افزونه Publicize برای ارسال خودکار پست های تازه منتشر شده خود به صفحات رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.

زمان مطلوب برای ارسال

اگر در حال ارسال به روزرسانی درباره پست وبلاگ خود در توییتر هستید، زمان مطلوب ارسال آنها را با استفاده از ابزار Tweroid بررسی کنید. این یکی از ابزارهای بسیار مفید تبلیغاتی رایگان توییتر در بازار است. با استفاده از ابزار تجزیه و تحلیل خود – زمان مناسب ارسال برای Facebook را بررسی کنید.

اگر ابزاری برای برنامه ریزی می خواهید که همچنین زمان فعالیت مطلوب کاربر را برای توییتر فراهم کند، می توانید از دوتایی buffer-followerwonk استفاده کنید که برای سهولت و بهره وری ارسال رسانه های اجتماعی در توییتر یکپارچه شده است.

4. ایجاد ارتباط با سایر وبلاگ نویسان

این عقل سلیم است که از سایر وبلاگ نویسان موجود در سایت خود آگاهی داشته باشید، اما برای کمک به ارتقا promote وبلاگ خود با این اطلاعات چه کاری می توانید انجام دهید؟ در اینجا چند نکته سریع برای استفاده از تأثیرات دیگر وبلاگ نویس در رسانه های اجتماعی وبلاگ خود آورده شده است.

بخوانید و به اشتراک بگذارید

پست های دیگر وبلاگ نویسان را بخوانید و به اشتراک بگذارید و از طریق توییتر درباره آنها نظر بگذارید تا از اطلاعات به اشتراک گذاشته شده قدردانی یا تأیید کنید. اطمینان حاصل کنید که از دستگیره توییتر وبلاگ نویس @ نام ببرید. همچنین می توانید نظرات خود را در صفحه پست ارسال کنید، اما این روش بلافاصله به وبلاگ نویس اطلاع می دهد که چه کسی نظر می دهد.

اگر URL وبلاگ خود را در Twitter bio خود داشته باشید (دلیلی ندارد که آن را نداشته باشید)، وبلاگ نویس قطعاً وبلاگ شما را بررسی می کند و احتمالاً به روشی مشابه مورد پسند شما قرار می گیرد.

کارشناسان را لیست کنید

یک پست “10 لیست برتر وبلاگ نویسان در (جایگاه خود)” ایجاد کنید و به وبلاگ نویسان پیوند دهید. آنها قطعاً می خواهند پیوندی را تأیید کرده و در مورد آن در حضورهای مختلف رسانه های اجتماعی خود ارسال کنند.

شما همچنین می توانید این روش را برای متخصصانی که در وبلاگ خود ندارند دنبال کنید. یک ذکر ممکن است آنها را به اشتراک بگذارد تا پست شما را در پروفایل های مختلف رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *