4 مرحله برای اضافه کردن پیوند به استوری اینستاگرام خود

4 مرحله برای اضافه کردن پیوند به استوری اینستاگرام خود

نمی دانید چگونه می توانید پیوندی به استوری اینستاگرام اضافه کنید؟

اگر این کار را نکنید، اشکالی ندارد – شما تنها نیستید. من می دانم که درست در آستانه راه اندازی یک کمپین بازاریابی در شبکه های اجتماعی فقط ناامیدکننده است و تنها با عدم دانستن عملکرد یک وب سایت متوقف می شود.

اینستاگرام تفاوتی ندارد. من به عنوان یک مدیر بازاریابی که از اینستاگرام برای رشد مارک های شرکت ها استفاده می کنم، می دانم درک ویژگی های اینستاگرام چقدر مهم است.

اینستاگرام یکی از بزرگترین هدیه ها به یک بازاریاب شبکه های اجتماعی است. حقیقت.

نحوه اضافه کردن پیوند به استوری اینستاگرام (با و بدون ویژگی کش رفتن به بالا) – خلاصه

روی نماد Instagram Stories واقع در گوشه بالا سمت چپ صفحه اصلی Instagram خود کلیک کنید.
یک فیلتر، متن یا برچسب به داستان وارد کنید.
پیوند را با ضربه زدن روی نماد “درج پیوند” وارد کنید.
برای بازدیدکنندگان دعوت به اقدام ایجاد کنید تا “به سمت بالا بکشید” تا به پیوند قابل کلیک شما برسند.
اگر ویژگی کش رفتن به بالا را ندارید، داستانهای اینستاگرام خود را از طریق برنامه اینستاگرام یا از طریق تبلیغات پرداخت شده اینستاگرام تبلیغ کنید.

نحوه اضافه کردن پیوند به استوری اینستاگرام – ویژگی کش رفتن به بالا

پاسخ در مورد چگونگی افزودن پیوند به استوری اینستاگرام ، همه در یکی از ویژگیهای جالب اینستاگرام به نام ویژگی “کش رفتن به بالا” است.

وقتی این ویژگی منتشر شد، بازاریابی اینستاگرام را به سطح کاملاً جدیدی رساند.

برای اولین بار، اینستاگرامرها می توانستند پیوند دیگری قرار دهند که پیروان آنها می توانستند روی آن کلیک کنند و به صفحه دیگری هدایت شوند.

در گذشته، اینستاگرام فقط به شما اجازه می داد که یک پیوند قابل کلیک در بیوگرافی خود اضافه کنید.

نحوه اضافه کردن پیوند به استوری اینستاگرام با کشیدن انگشت به بالا

اکنون وقت آن است که به شما نشان دهیم چگونه می توانید پیوندی را به استوری اینستاگرام اضافه کنید.

دو روش وجود دارد که اولین راه آسانترین است – این ویژگی با قابلیت کش رفتن به بالا در اینستاگرام است.

تنها نکته قابل توجه این است که برای دسترسی به این ویژگی، باید یک حساب کاربری داشته باشید که بیش از 10 هزار دنبال کننده داشته باشد.

اگر یک مورد ندارید عرق نکنید – روش دیگری برای بدست آوردن همین ویژگی وجود دارد. با این اوصاف، هزینه کمی در پی خواهد داشت.

بعداً در این باره بیشتر توضیح دهید. در حال حاضر ، من می خواهم یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه افزودن پیوند به استوری اینستاگرام با استفاده از ویژگی کش رفتن به شما ارائه دهم.

بیایید درست وارد آن شویم.

نماد Instagram Stories را در صفحه اصلی اینستاگرام خود کلیک کنید.

در سمت راست بالای صفحه، نماد دوربین را پیدا خواهید کرد. برای شروع عکس یا ویدیویی که می توانید به داستان خود اضافه کنید، روی آن کلیک کنید.

گزینه های زیادی در پایین صفحه شما وجود دارد که شما را قادر می سازد انواع مختلف فیلم ها را بگیرید. با آنها بازی کنید و یکی را انتخاب کنید که داستان شما را به موثرترین شکل منتقل کند.

همچنین می توانید مستقیماً از رول دوربین خود یک فیلم اضافه کنید. برای افزودن فیلم از رول دوربین، کافیست روی نماد دوربین کلیک کنید. سپس روی نماد پایین سمت چپ صفحه خود کلیک کنید، یا فقط صفحه را به سمت بالا بکشید.

2. فیلترها، برچسب ها یا متن را به داستان خود اضافه کنید

پس از افزودن ویدئو، می توانید بر روی متن، فیلتر یا نمادهای برچسب در بالای صفحه خود کلیک کنید تا داستان خود را سفارشی کنید.

3. پیوندی به داستان خود اضافه کنید

اگر پیوند برای حساب اینستاگرام شما فعال باشد، باید یک نماد پیوند را در بالای صفحه خود ببینید (کنار نمادهای متن، فیلتر و برچسب: به نظر می رسد مانند یک کلیپ).

روی آن کلیک کنید و به صفحه ای هدایت خواهید شد که می توانید پیوند خود را در آن تایپ کنید.

شما این فرصت را خواهید داشت که پیوند خود را با کلیک کردن روی پیوند، پیش نمایش کنید.

هنگامی که پیوند شما اضافه شد، نماد پیوند روی صفحه شما یک دایره سفید در اطراف خود دارد. کاربران هنگام مشاهده داستان شما یک دکمه “مشاهده بیشتر” را در پایین صفحه خود مشاهده می کنند. آنها می توانند بر روی دکمه کلیک کرده و یا انگشت خود را به سمت بالا بکشانند و سپس به URL مشخص شده منتقل می شوند.

4- افزودن “فراخوان اقدام”

قبل از اینکه داستان خود را ارسال کنید، حتماً به افراد یادآوری کنید که برای دریافت لینک قابل کلیک، انگشت خود را به بالا بکشید.

اگرچه به نظر می رسد یک کار منفی است، اما برخی از مشاغل امری مسلم است که همه اینستاگرامرها می دانند برای دسترسی به پیوند قابل کلیک در استوری های اینستاگرام شما، باید انگشت خود را به سمت بالا بکشند.

من توصیه نمی کنم که هر جایی را برای شک در ذهن مشتری بالقوه باز بگذارید. بعضی اوقات، شما باید بیش از حد توضیح دهید و موارد را برای مشتریان خود خیلی ساده کنید.

تجزیه و تحلیل عملکرد داستان های اینستاگرام خود

اکنون که نحوه افزودن پیوند به استوری اینستاگرام را بررسی کردیم، زمان آن فرا رسیده است که به سراغ قسمت دیگری از بازاریابی اینستاگرام برویم که به اندازه افزودن پیوند قابل کلیک اهمیت دارد. من در مورد تجزیه و تحلیل نحوه عملکرد خوب داستانهای شما صحبت می کنم.

تجزیه و تحلیل کمپین به لطف انفجار در داده ها و آمار جدید بازاریابی که همیشه در حال انتشار است ، از بسیاری جهات تکامل یافته است.

برای ارزیابی عملکرد خوب، باید کمپین Instagram Story خود را تجزیه و تحلیل کنید.

این تصویر دارای یک ویژگی alt خالی است. نام پرونده آن Instagram-Business-Insights-1024×583.png است

با انجام این کار اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار می دهد که به شما کمک می کند تا نیاز را تعیین کنید:

کمپین خود را کاملاً تغییر دهید و به صفحه نقاشی برگردید یا

تنظیمات جزئی روی آن انجام دهید.

راهی برای مشاهده تجزیه و تحلیل استوری اینستاگرام شما وجود دارد و آن از طریق Instagram Insights است.

14 روز پس از انتشار مطلبی، تا t0 قابل دسترسی است. از دو طریق می توانید به آنها دسترسی داشته باشید:

از طریق نمایه خود

به نمایه خود بروید و روی منوی واقع در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

هنگامی که منوی کشویی نشان داده شد، بر روی “Insights”، سپس “Content” و در آخر “Stories” کلیک کنید.

2. از طریق داستان های خود

روی “Story” کلیک کنید و صفحه را به بالا بکشید. نمادی را خواهید دید که شبیه نمودار است. روی آن کلیک کنید. در آنجا، شما می توانید آمار مربوط به Story Instagram خود را دریافت کنید.

همانطور که گفته شد، تنها در صورت داشتن حساب کسب و کار اینستاگرام، به این ویژگی ها دسترسی خواهید داشت.

ایجاد فیلم برای داستان های اینستاگرام خود با Lumen5

هیچ مخفی نیست که بازاریابی ویدئویی عامل “آن” است وقتی که صحبت از بازاریابی موفق در شبکه های اجتماعی می شود.

آمارهای اخیر نشان می دهد که 83٪ از بازاریابان، ROI خوبی را در مورد استراتژی های بازاریابی ویدیویی گزارش کرده اند.

از آنجا که امروزه فیلم بسیار مهم است، شما باید اطمینان حاصل کنید که فیلم های با کیفیت عالی را به نمایش می گذارید که باعث می شود محصولات و نام تجاری شما برای بینندگان جذاب به نظر برسد.

خوشبختانه، اخیراً برخی از ابزارهای بازاریابی دیجیتال بسیار عالی که ویدیوی عالی تولید می کنند، به بازار عرضه شده اند که یکی از آنها Lumen5 است.

Lumen5 به عنوان ‘هوشمندترین سازنده فیلم دنیا’ به بازار عرضه می شود، ابزاری ویدیویی است که فقط در عرض چند دقیقه متن را برای بازاریابی ویدیویی به محتوا تبدیل می کند.

این ابزار دارای ویژگی های شگفت انگیز بسیاری است که از جمله آنها توانایی تعیین خودکار طول یک صحنه بر اساس مقدار متن در هر بخش است.

یکی از راه های خرید ویو اینستاگرام  مراجعه به سایت است که شما باید به دنبال بهترین سایت بروید. سایت های مختلفی در این زمینه فعالیت دارند ولی هیچکدام سایت (ir.View-instagram) نمی‌شود. این سایت یکی از معروف ترین و بهترین سایت های فروش ویو اینستاگرام است.

هنوز هم، حتی اگر Lumen5 ویدیوهای عالی ایجاد می کند، فیلم های عالی کافی نیستند.

این دانستن چگونگی ایجاد و نتیجه گیری از فیلم های Lumen5 شماست که برای رسیدن به اهداف بازاریابی و فروش شما بسیار مهم است. به ویژه، دانستن نحوه قرار دادن پیوندها و تماس برای اقدام (CTA). این موارد تفاوت بین فروش شما و افزایش نرخ تبدیل و توقف آنها را ایجاد می کند.

مسلماً، با فیلم های Lumen5، نمی توانید پیوند CTA را به آن اضافه کنید. اما شما نمی توانید با هر نوع فیلم دیگری که از یک برنامه بومی تولید شده است.

اما به همین دلیل کانال های اصلی رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک و یوتیوب ویژگی ها و ابزاری را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید فیلم های خود را کلیک کنید.

آنها مبارزه ای را که بازاریابان ویدئو و شبکه های اجتماعی با سیستم عامل های خود دارند می دانند. بنابراین آنها سعی می کنند زندگی بازاریابانی مثل من را آسان کنند تا مشتریان شما هنگام مشاهده محصول شما ناراحت نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *