4 نکته درباره وبلاگ نویسی در اینستاگرام

وبلاگ نویسی در اینستاگرام چگونه به نظر می رسد؟
وبلاگ نویسی در اینستاگرام با نحوه استفاده از حساب شخصی اینستاگرام متفاوت است. من به همین دلیل 2 حساب دارم.
شکل ظاهری اینستاگرام شما به ظاهر شما بستگی دارد ، اما فکر کردن در مورد اینستاگرام به عنوان یک “وبلاگ کوچک” مفید است.
روی محتوایی که در اینستاگرام قرار می دهید تمرکز کنید و اینکه چطور می توانید از آن برای هدایت افراد به مکان مورد نظر خود استفاده کنید.
پست ها و استوری های اینستاگرام شما باید به طاقچه شما و آنچه می خواهید بفروشید مرتبط باشد.

1. حساب خود را برای موفقیت تنظیم کنید

اولین قدم این است که ببینید چرا می خواهید اینستاگرام خود را رشد دهید.
آیا این یک چیز اعداد است؟ آیا می خواهید درآمد بیشتری کسب کنید؟ با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید؟ مارک خود را بسازید؟
با تحقیق درباره دلیل رشد اینستاگرام خود ، می توانید نوع محتوایی را ایجاد کنید. موفقیت بر اساس هدف شما چگونه به نظر می رسد؟
آیا دنبال کنندگان بیشتر، فروش بیشتر، بازدید بیشتر است؟
یک برنامه ارسال ارسال کنید
برای اینکه بتوانید خواننده خود را افزایش دهید باید پست های زیادی ارسال کنید. اینستاگرام یک حساب فعال دوست دارد و با نشان دادن شما به افراد بیشتر به شما
برای فعالیت و درگیر شدن در سیستم عامل پاداش می دهد.
اولین کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید در مورد چه چیزی پست بگذارید.
هر پستی که منتشر می کنید باید مخصوص خواننده ایده آل شما باشد در غیر اینصورت اتلاف وقت خواهد بود.
شما باید ارزش آنها را به ارمغان بیاورید و پشت هر پست استراتژی داشته باشید.
بهترین راه برای دانستن اینکه در مورد چه چیزی پست بگذارید؟ از مخاطبان خود سوال کنید و افراد دیگری را که در حال حاضر در اینستاگرام ایجاد کرده اند دنبال کنید.
از آنچه دیگران دقیقاً انجام می دهند کپی نکنید. اما استراتژی آنها را بیاموزید و دریابید که چگونه می توانید آن را در مشاغل شخصی خود مدل کنید.
سپس، از برنامه ای مانند Tailwind برای تعیین زمان ارسال پست های خود در زمان های مناسب استفاده کنید.
با برنامه ریزی از قبل برای محتوا، می توانید مخاطبان هدف خود را در زمان های کاملاً بهینه سازی شده ، حتی اگر برای انجام آن در دسترس نیستید ، ضربه بزنید.

2. اهمیت هشتگ ها را درک کنید

هرگز نباید اهمیت استفاده از هشتگ های خوب را نادیده بگیرید، زیرا این می تواند دلیل این باشد که مردم شما را پیدا می کنند و می خواهند شما را دنبال کنند.
نکته جالب در مورد هشتگ ها در اینستاگرام این است که افراد می توانند انتخاب کنند هر کدام از هشتگ هایی را که می خواهند “دنبال کنند”.
این بدان معناست که شما می توانید در خبرمایه آنها ظاهر شوید حتی اگر آنها شما را دنبال نکنند.
اگر افراد از طریق هشتگ خاصی در حال مرور هستند، این مکان همچنین در حساب شما گیر می کند.
در اینستاگرام می توانید حداکثر 30 هشتگ در هر پست استفاده کنید، اما مهم است که به یاد داشته باشید فقط از هشتگ های مربوط به پست خود استفاده کنید.
استفاده از هشتگ های محبوب برای گسترش دسترسی به آن پست وسوسه انگیز است، اما مخاطبان ایده آل شما را جذب نخواهد کرد.

3. شبکه را فراموش نکنید

یکی از بهترین نکاتی که می توانم به شما ارائه دهم این است که اینستاگرام برای زمانی که در سیستم عامل می گذرانید به شما پاداش می دهد.
هرچه زمان بیشتری را در آنجا بگذرانید، اینستاگرام محتوای شما را در فیدهای دیگران بیشتر نشان می دهد.
وبلاگ نویسان دیگر را دنبال کنید، پست های آنها را لایک کنید و نظر دهید ، پست های آنها را به اشتراک بگذارید، از طریق پیام با آنها گپ بزنید و غیره
اما اصیل باش این کار را نکنید زیرا چیزی از آنها می خواهید ، بلکه به دلیل اینکه محتوای آنها را واقعاً دوست دارید. در حالت ایده آل، آنها از آن قدردانی می کنند و
لطف می کنند، اما انتظار ندارند در ازای آن چیزی دریافت کنند.

4. خود را متمایز کنید

اینستاگرام 1 میلیارد کاربر دارد. گرچه این بدان معناست که رقابت زیادی وجود دارد، اما همچنین به این معنی است که شما توانایی این را دارید که
در مقابل بسیاری از مردم قرار بگیرید.
برای اینکه موارد زیر را پیدا کنید، باید خود را از حسابهای دیگر در صنعت خود متمایز کنید.
چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند؟ چه کاری می توانید متفاوت از هر کس دیگری در طاقچه خود انجام دهید؟
اکنون وقت فروتنی نیست. به آنچه در آن مهارت دارید، چیزهایی که باعث می شود افراد بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند، سبک یا شخصیت منحصر به فرد شما فکر کنید.
این موارد را به مخاطبان خود نشان دهید.
آیا شما در نوشتن مهارت دارید؟ با نوشتن یک نسخه شگفت انگیز در پست ها و داستان های خود ، از این به نفع خود استفاده کنید.
آیا شما عکاس خوبی هستید؟ با تصاویر خود افراد را به سمت خود جلب کنید.
مردم دوست دارند روند کار را ببینند. آنها عاشق دیدن پشت صحنه و پست های صحنه دار نه چندان کامل صحنه دار اینستاگرام هستند که ما قبلاً بیشتر آنها را می دیدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *