4 راه برای کش رفتن به بالا در داستان های اینستاگرام با کمتر از 10 هزار دنبال کننده.

4 راه برای کش رفتن به بالا در داستانهای اینستاگرام با کمتر از 10 هزار دنبال کننده

خبر خوب برای صاحبان مشاغل کوچک، اکنون راهی برای همه وجود دارد که بدون 10،000 دنبال کننده در رویداد استوری اینستاگرام انگشت خود را بکشند!
استوری های اینستاگرام برای مشاغل کوچک بسیار مناسب هستند و اگر 500 میلیون کاربر داستانی فعال روزانه در سراسر جهان دارید، اگر هنوز قدرت بازاریابی آنها را مهار نمی کنید، نمی توانید راهی عالی برای ارتباط با مشتریان را از دست بدهید. اما با توجه به اینکه اینستاگرام فقط یک جایگزین برای پیوند خارجی (bio) ارائه می دهد، یکی از س questionsالاتی که من اغلب از زمانی که اینستاگرام گزینه swipe up را در استوری ها راه اندازی کرده است، از من س askedال می شود:

“چگونه می توانم پیوندی به استوری اینستاگرام خود اضافه کنم؟”

ویژگی اصلی کشیدن انگشت به بالا فقط برای حساب هایی با بیش از 10 هزار پیرو یا حساب های تأیید شده (آن تیک آبی توهین آمیز) در دسترس است. و اگر اتفاقاً در یکی از این دو دسته قرار بگیرید، در بالای صفحه داستان های خود یک نماد لینک زنجیره ای مشاهده خواهید کرد. برای بقیه ما، که هنوز 10k جادویی را ندیده ایم، واقعاً ناامیدکننده است که نمی توانیم از داستان هایمان پیوند بزنیم. خواه این یک وبلاگ جدید باشد، یا یک صفحه فروش محصول.

البته می توانیم به مردم بگوییم که از طریق پیوند موجود در بیوگرافی ما استفاده کنند و انگشتان دست خود را نگه دارند که آنها این کار را می کنند. اما یک کش رفتن به بالا برای آنها (و ما) بسیار سریعتر و آسان تر است.

خوشبختانه، چند گزینه دیگر وجود دارد که می توانیم در حال حاضر در حالی که در حال افزایش مخاطبان خود هستیم، می توانیم استفاده کنیم. بنابراین نیازی نیست منتظر بمانیم تا 10 هزار دنبال کننده و ویژگی کش رفتن به بالا داشته باشیم قبل از اضافه کردن پیوندها به داستان ها.

سایت هایی که ویو رایگان میدهند؟

وقتی 10 هزار دنبال کننده ندارید چگونه می توان به استوری اینستاگرام خود پیوند اضافه کرد.

1. از IGTV استفاده کنید.

IGTV بستر ویدیویی فرم طولانی اینستاگرام است. در سال 2018 برای رقابت با YouTube از نظر به اشتراک گذاری ویدئو راه اندازی شده است، اما هنوز توسط بسیاری از مارک ها انتخاب نشده است، به این معنی که شما می توانید برتری در رقابت داشته باشید. بهترین چیز در مورد IGTV این است که می توانید در توضیحات خود به یک منبع خارجی لینک دهید! پس از انتشار IGTV شما می توانید از داستان های خود به آن پیوند دهید، به این معنی که می توانید بارها و بارها از طریق داستان با استفاده از محتوای ویدیوی همیشه سبز خود استفاده کنید و به پیروان خود فرصت بیشتری دهید تا بر روی پیوندهای خارجی در توضیحات ویدئو کلیک کنند.

برای چه کاری باید از IGTV استفاده کنید؟

هر محتوای ویدیویی از فرم دیگر که به مخاطبان شما مربوط باشد برای IGTV عالی است. زیبایی اینستاگرام به این معنی است که شما می توانید آموزشهای بسیار پرمخاطب یا دموی محصولات، یا خام پشت صحنه، فیلم های ویرایش نشده را به اشتراک بگذارید و در واقع تنها قانونی که باید به آن عمل کنید یادآوری عکسبرداری در حالت عمودی است. IGTV مخصوصاً برای مشاغل مستقر در خدمات عالی است زیرا شما می توانید با ایجاد یک ویدیوی کوتاه نکات و مشاوره هایی را به اشتراک بگذارید، آموزشهای کوتاه رایگان ارائه دهید، و حتی محتوای وبلاگ را دوباره مورد استفاده قرار دهید و همیشه می توانید به افراد بگویید که لینک زیر را بررسی کنند تا توجه آنها را به شما جلب کنند سایت اینترنتی.

2. برچسب های خرید را اضافه کنید.

اگر محصولات فیزیکی می فروشید، امیدوارم که از ویژگی خرید Instagrams برای برچسب گذاری عکس های خود استفاده کرده باشید. اما آیا می دانید در استوری های اینستاگرام می توانید از برچسب خرید نیز استفاده کنید؟

برچسب های خرید اینستاگرام به مشاغل کوچک با زیر 10 هزار فالوور اجازه می دهد تا از طریق استوری های خود به محصولات خود مراجعه کنند!

برای استفاده از ویژگی خرید در استوری های اینستاگرام، ابتدا باید محصولات خود را تأیید کرده و مراحل زیر را شرح دهید. پس از انجام تنظیمات اولیه، شروع به برچسب گذاری محصولات بسیار ساده است.

داستان ها را باز کنید و عکس بگیرید، یک فیلم بگیرید یا از آلبوم عکس خود چیزی بارگذاری کنید.
روی دکمه برچسب ها ضربه بزنید و برچسب “محصول” را انتخاب کنید.
محصولی را از فهرست خود انتخاب کنید.
برچسب را به هر کجا که نیاز دارید منتقل کنید.
همچنین می توانید رنگ برچسب را متناسب با رنگ های مارک خود تغییر دهید.
داستان خود را منتشر کنید.
پس از انتشار، هر کسی که داستان شما را تماشا می کند، می تواند بر روی برچسب محصول ضربه بزند تا درباره محصول بیشتر بیاموزد و امیدوارم که خرید کند. در حال حاضر این ویژگی فقط برای مشاغل فروش محصولات فیزیکی در دسترس است، بنابراین اگر شما یک تجارت مبتنی بر خدمات هستید، متأسفانه برای شما مفید نخواهد بود.

3. پرداخت برای کش رفتن.

مانند همه موارد، اگر بودجه ای هم داشته باشید، همیشه می توانید برای تبلیغ داستان Instagram خود هزینه کنید! و با یک آگهی داستانی پولی، بدون در نظر گرفتن تعداد فالوورهای خود، گزینه کش رفتن به بالا را نیز دریافت خواهید کرد.

مهمترین نکته ای که باید در هنگام پرداخت هزینه swipe up به خاطر بسپارید، اطمینان از برنامه ریزی داستان است. شما می توانید داستان های حداکثر 15 ثانیه را تبلیغ کنید و مهم این است که یک دعوت به عمل قوی (CTA) داشته باشید تا افراد را تشویق کنید که به جای کشیدن به داستان بعدی در خبر، به سمت بالا بکشید.

اینستاگرام به شما اجازه نمی دهد هر داستانی را که در آن از فردی نام برده اید یا از فیلترهایی استفاده کرده اید تبلیغ کنید و همچنین در برخی دیگر از ویژگی های برنامه محدودیت هایی وجود دارد. با این وجود می توانید از نظرسنجی ها در پست های تبلیغاتی استفاده کنید بنابراین ارزش دارد که به این فکر کنید که چگونه می توانید یکی را در داستان خود بگنجانید.

همه این داستان ها توجهات را به عملکرد کش رفتن جلب کرده اند تا بینندگان خود را فریب دهند تا به جای رفتن به داستان بعدی، اقدامات لازم را انجام دهند.

یک استوری اینستاگرام را تبلیغ کنید.

شما می توانید داستان ها و داستان های فعال را که در موارد برجسته شما برجسته شده یا بایگانی شده اند، تبلیغ کنید.

برای تبلیغ یک داستان فعال:

به نمایه خود بروید.
برای دسترسی به داستان خود، روی عکس نمایه خود ضربه بزنید.
در پایین داستان 3 نقطه مشاهده می کنید، روی آنها ضربه بزنید و سپس روی تبلیغ ضربه بزنید.
با تنظیم مخاطب (که می خواهید به او دسترسی پیدا کنید)، بودجه و مدت زمان (مدت زمانی که می خواهید آن را تبلیغ کنید) جزئیات تبلیغات خود را پر کنید.
بعد از تکمیل این جزئیات روی Next ضربه بزنید.
برای تکمیل تبلیغات خود، روی تبلیغ ضربه بزنید.
داستانهای تبلیغاتی تا زمانی که شما مدت زمان را تعیین کنید، اجرا می شوند، نه فقط 24 ساعت معمول، اما داستان فعال در نمایه شما بعد از 24 ساعت منقضی می شود.

4. تبلیغات داستانی را در مدیر تبلیغات ایجاد کنید.

اگر بودجه ای برای تبلیغ داستان های خود دارید، این بهترین راه برای جنجالی است. ایجاد تبلیغات استوری در مدیر تبلیغات به این معنی است که شما می توانید بدون نیاز به بودجه اضافی و خلاقیت، داستان خود را در داستان های فیس بوک و مسنجر نشان دهید.

با استفاده از مدیر تبلیغات برای ایجاد تبلیغات داستانی خود، کنترل بهتری بر هدف قرار دادن شما ایجاد می کند تا بتوانید افرادی را که می خواهید با آنها لیزر کنید هدف قرار دهید (و آنها را دوباره هدف بگیرید).

پس از تنظیم تصاویر بصری، ایجاد تبلیغات داستانی کاملاً ساده است و شما قادر خواهید بود به داده های عمیق دسترسی داشته باشید، بنابراین می توانید نتایج را تجزیه و تحلیل کنید، ببینید که پول شما کجا رفته است و برای به دست آوردن بهترین نتیجه، آزمایش و بهینه سازی کنید.

همانند انواع تبلیغات اینستاگرام و فیس بوک، برای کسب بهترین نتیجه ترفندهایی وجود دارد و این پست شروع کار شما را به همراه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *