5 نکته برای ایجاد یک وبلاگ عالی اینستاگرام

5 نکته برای ایجاد یک وبلاگ عالی اینستاگرام

این دانش عمومی است که داشتن دامنه گسترده برای وبلاگ نویسان ضروری است.
حضور در همه شبکه های اجتماعی باعث می شود مردم راحت شما را پیدا کنند. اینستاگرام، با 900 میلیون کاربر ماهانه، به وضوح دنیا را غافلگیر کرده است و به نظر می رسد که همه اکنون از این برنامه استفاده می کنند، نه تنها برای به اشتراک گذاشتن پیتزا ها و سلفی های خود، بلکه برای الهام گرفتن از مقصد سفر در آینده.

اگر یک وبلاگ نویس هستید و هنوز حساب اینستاگرام ندارید، 2018 سالی است که شما به آن احتیاج خواهید داشت!

با این حال، نمی توانید یک حساب کاربری در آنجا رها کنید و انتظار جادو باشید. اینستاگرام یک بالا- ابزار نگهداری برای اینکه در اینستاگرام مورد توجه واقع شوید، باید دائماً به اشتراک بگذارید.
عکس ها و فیلم های شگفت انگیز، اما شما همچنین باید از جمعیت متمایز شوید و مخاطبان وفادار و علاقه مند ایجاد کنید.

از آنجا که من یک وبلاگ نویس و تأثیرگذار مسافرتی (بسیار سخاوتمند) هستم، تصمیم گرفته ام اسرار خود را با شما در میان بگذارم تا به شما کمک کند تا پیروان خود را رشد دهید و حساب اینستاگرام خود را به یک حساب عالی تبدیل کنید.

ویو فوری

1. یک نام کاربری خوب انتخاب کنید.

سفر اینستاگرام شما از زمان تنظیم حساب خود شروع می شود. اگر قبلاً نام وبلاگ تاسیس شده، ممکن است بخواهید به آن پایبند باشید تا در همه سیستم عامل ها سازگار باشد. در غیر این صورت، به چیزی حرفه ای و جذاب فکر کنید. به آن یک عکس نمایه زیبا، یک بیوگرافی گلوله ای و مشخصاً پیوندی به وبلاگ سفر خود اضافه کنید. من بسیار خوش شانس بودم زیرا وقتی اوایل سال 2012 حساب کاربری اینستاگرام خود را شروع کردم،the_storyteller را انتخاب کردم و در آن زمان، داستان سرایی مانند امروز یک کلمه محبوب نبود و برای من طولانی شد.

2. طاقچه خود را انتخاب کنید. (و به آن بچسبید)

آیا اهل مناظر یا عکاسی از غذاهای مسافرتی هستید؟ عاشق سلفی یا معماری هستید؟ یک طاقچه را انتخاب کنید و به آن بچسبید. لازم نیست که تک تک پست ها دقیقاً به همان شیوه اجرا شوند، اما با یک چشم به هم زدن خوراک شما، هر کسی باید بتواند ایده آنچه را که شما ایستاده اید را بدست آورد و تصمیم بگیرد که آیا شما کاری را که دوست دارید دوست دارد یا نه. من عمدتا مناظر را انتخاب می کنم و این همان کاری است که من عمدتا انجام می دهم.

3. یک داستان بگویید.

عکس های عالی ضروری هستند، اما اگر می خواهید اینستاگرام خود را برجسته کنید، باید از طریق حساب کاربری خود نیز یک داستان تعریف کنید. از قسمت زیرنویس برای معرفی مکانی که از آن بازدید می کنید، برای به اشتراک گذاشتن چیزهای عجیب و غریب کشف شده یا شاید برخی از حقایق تاریخی استفاده کنید. درست است که یک تصویر می تواند هزار کلمه صحبت کند، اما گاهی اوقات کلمات و داستان ها جذابیت اضافی را اضافه می کنند.

4- از هشتگ های مربوطه استفاده کنید.

اینستاگرام به شما امکان می دهد از 30 هشتگ در هر عکس استفاده کنید. نیازی به استفاده از همه آنها نیست، اما این دانش عمومی است که محتوای دارای 11 هشتگ یا بیشتر از جذابیت بالاتری برخوردار است. برخی از هشتگهای معروف و مرتبطی که من استفاده می کنم عبارتند از: #travelblogger #travel #instatravel #travelgram #tourism #passportready #wanderlust #ilovetravel و بسیاری موارد دیگر. سپس هشتگهای خاص تر مربوط به تصویری را که نشان می دهید اضافه کنید، به عنوان مثال ممکن است از # ونیز، # لندن، # اسپانیا و غیره استفاده کنم. در آخر، شما امیدوارید که بتوانید با برخی از تأثیرگذارترین حساب های مربوط به موضوع خود قابل مشاهده باشید، به عنوان مثال من از #IAmAtraveler (مسافر Conde Nast)، # گذرگاه عبور، #traveldeeper ،#suitcasetravels و موارد دیگر استفاده می کنم.

5. اکتشافات و مکانهای خود را برچسب گذاری جغرافیایی کنید.

با نوشتن پست در وبلاگ خود به افراد کمک می کنید که بفهمند آیا می خواهند بازدید از یک مکان یا نه اینستاگرام نیز به همین ترتیب است: با به اشتراک گذاشتن عکس در مورد یک شهر، می خواهید مخاطبان شما بدانند که آن عکس مربوط به چیست. علاوه بر خوب بودن، وقتی کسی در حال جستجوی محتوای برچسب گذاری شده در یک مکان خاص است، پست شما ظاهر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *