5 نوع ارسال اینستاگرام برای گرفتن نتیجه تضمین شده است.

5 نوع ارسال اینستاگرام برای گرفتن نتیجه تضمین شده است

از آوریل سال جاری، اینستاگرام ماهانه بیش از 700 میلیون کاربر فعال داشت و 80٪ از این 700 میلیون کاربر حداقل یک مارک را دنبال می کردند. حتی قابل توجه تر، شاید این واقعیت باشد که 60٪ از کاربران می گویند مارک یا محصول جدیدی را از طریق اینستاگرام کشف کرده اند و 30٪ کالایی را که برای اولین بار در اینستاگرام کشف کرده اند خریداری کرده اند.

نکته در اینجا روشن است: اگر در اینستاگرام نیستید، تجارت خود را از دست می دهید.

دانستن اینکه چه نوع محتوایی در اینستاگرام عملکرد خوبی دارد، از سال گذشته که الگوریتم خبرخوان به راه افتاد، اهمیت بیشتری پیدا کرده است. این الگوریتم به طور خودکار محتوایی را اولویت بندی می کند که معتقد است کاربران بیشترین ارتباط را با آن دارند. چگونه این را تعیین می کند؟ تعدادی از عوامل مختلف وجود دارد، اما عاملی که بیشترین وزن را درگیر کرده است، مشارکت است.

وقتی کاملاً از آن مطلع شدید، دو نکته وجود دارد که باید هنگام ایجاد پست های اینستاگرام خود در نظر بگیرید: نوع محتوا و زیبایی شناسی بصری واقعی. در این پست، ما می خواهیم به هر دو ملاحظه نگاهی بیندازیم و 5 نوع پست Instagram را به شما نشان دهیم که به شما کمک می کند تا به نتایج مورد نظر خود برسید.

1. ارسال های دارای تأثیرگذار

پست های اینستاگرامی که دارای تأثیرگذارهای مرتبط با صنعت هستند به چند دلیل عملکرد خوبی دارند. کاربران دوست دارند نام های بزرگی که برند شما را تأیید می کنند، حتی اگر شما کسی باشید که پست را به اشتراک می گذارید.
اگر اینفلوئنسر پست شما را به اشتراک بگذارد، این امر همچنین می تواند به شما کمک کند ترافیک زیادی ارسال شود. در هر صورت، محتوای متمرکز بر اینفلوئنسرها می توانند برای تعامل شما در اینستاگرام شگفت انگیز شوند.

2. محتوای پشت صحنه

محتوای پشت صحنه آن نگاه منحصر به فرد و درونی را به پیروان می دهد که باعث می شود احساس کنند واقعاً شما را می شناسند. این به شما فرصتی می دهد تا شخصیت برند خود را به نمایش بگذارید و فعالانه در داستان برند خود سهیم شوید. در بسیاری از موارد، این محتوا چهره انسانی را برای تجارت شما به ارمغان می آورد، که یک امتیاز بزرگ نیز محسوب می شود زیرا بسیاری از مصرف کنندگان آن ارتباط واقعی و واقعی را می خواهند.
اگر یک کسب و کار کوچک یا یک مشاغل محلی هستید، مطمئن شوید که محتوای زیادی در پشت صحنه را به اشتراک می گذارید. مردم دوست دارند از مشاغل محلی حمایت کنند و می خواهند احساس کنند که آنها واقعاً بخشی از آن هستند – در نتیجه این “نگاه اجمالی منحصر به فرد” یک تعداد تعامل را به همراه خواهد داشت.

3. تصاویری که نشان می دهد شما با جامعه درگیر هستید

این نوع دیگری از پست اینستاگرام است که می تواند برای همه مشاغل مفید باشد، اما به ویژه برای مشاغل کوچک و محلی بسیار قدرتمند است: مردم دوست دارند بازپرداخت مشاغل را ببینند.
عضویت در جامعه باعث وفاداری بیشتر آنها نسبت به شما خواهد شد و وقت گذاشتن برای نمایش کارهای خوب شما و مشارکت جامعه تأثیر زیادی در برند شما خواهد داشت.

4. پیام های محتوا تولید شده توسط کاربر

پیروان شما هرگز بیشتر از آنچه در مورد چگونگی کسب و کار شما می توانند زندگی آنها را بهبود ببخشند، نگران کار شما نخواهند بود، بنابراین پست های مشتری مدار معمولاً به طرز حیرت انگیزی در Instagram کار می کنند. به ویژه، پست هایی که روی محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) متمرکز هستند، بالاترین میزان جذابیت را که در این سیستم عامل مشاهده می کنید، به شما ارائه می دهند.
محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، از جمله درخواست UGC (مانند مثال بالا) یا اشتراک گذاری UGC که کاربران قبلاً ایجاد کرده اند. در صورت امکان، از کاربران بخواهید تا با استفاده از هشتگ مارکدار شما محتوا ایجاد کنند تا بعداً بتوانید آن را پیدا کنید، آنرا درست کنید و به اشتراک بگذارید.

5. مطالب به موقع

محتوای به موقع همیشه در اینستاگرام بزرگ است. این تا حدودی به لطف هشتگ ها است. به عنوان مثال، در روز چهارم ژوئیه، مردم فقط باید به دنبال #bbqandfireworks باشند تا ببینند چه خبر است، به جای اینکه امیدوار باشند در خوراک آنها چیز جالبی ظاهر شود.
تصاویری از مطالب به موقع را به اشتراک بگذارید و مطمئن شوید هشتگ های مرتبط را ضمیمه می کنید که می دانید مخاطبان هدف شما به دنبال آنها هستند. این نه تنها جذابیت بالایی پیدا می کند، بلکه می تواند به شما کمک کند تا تعداد دنبال کنندگان خود را به سرعت بسازید.

امروز ما می‌خواهیم در مورد انواع ویو در پیام رسان اینستاگرام صحبت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *