5 راه برای اینکه در اینستاگرام مورد توجه قرار بگیرید.

5 راه برای اینکه در اینستاگرام مورد توجه قرار بگیرید

اینستاگرام به طور چشمگیری از یک سرویس اولیه اشتراک تصویر به یک ابزار جدی بازاریابی محتوا و ایجاد مخاطب تبدیل شده است. این شرکت مارک هایی را ساخته و سهم تأثیرگذار خود را در این راه تولید کرده است و به افراد اجازه می دهد ستاره های اجتماعی خود ساخته شوند.

1. زیبایی شناسی جذاب را انتخاب کنید

وقتی صحبت از اینستاگرام می شود، زیبایی بسیار مهم است. این یک وب سایت اشتراک تصویر و فیلم در هسته اصلی خود است، بنابراین تصویر همه چیز است.

اول، شما باید یک زیبایی تجاری با نام تجاری کلی را در حساب خود استفاده کنید و به آن پایبند باشید. اگر از یک برند مد استفاده می کنید، تصویری تمیز و براق می خواهید. اگر می خواهید یک نام تجاری سبک زندگی را تبلیغ کنید، باید از عکس های روشن و چشم نواز استفاده کنید.

اگر شخصی را در اینستاگرام دنبال می کنید، این کار را انجام می دهید زیرا او عکاسی عالی و تصاویر جالبی دارد. عکسهای با بالاترین کیفیت خود را در نمایه عمومی خود بارگذاری کنید و باعث شوید که افراد به محض مرور صفحه شما، توجه خود را به آنها جلب کنند. اطمینان حاصل کنید که زیبایی شناسی که انتخاب می کنید مستقیم و معتبر با نام تجاری شما گره خورده است. از تعویض زیاد فیلترها خودداری کنید تا بتوانید سبک و مضمونی ثابت ایجاد کنید که افراد بتوانند آن را دنبال کنند.

2. طاقچه خود را پیدا کنید

برای تقویت موثر موارد زیر، باید اطلاعات جمعیتی مورد نظر خود را درک کنید. ارزیابی کنید که پیروان ایده آل شما چه کسانی هستند و چگونه می خواهید آنها با رسانه های اجتماعی و برند شما تعامل داشته باشند.

چند وجهی بودن خوب است، اما اگر وبلاگ سفر دارید ، باید محتوای خود را متناسب با فریب مسافران همسفر تنظیم کنید. اگر تمرکزتان روی تناسب اندام است، با فیلم های تناسب اندام و نکات رژیم غذایی بدنبال علاقه مندان به ورزش و ورزش هستید. افرادی که محتوایی را که مربوط به آنها نیست یا سازگاری را در تمرکز شما نمی بینند ، شما را فالو می کنند. قبل از شروع بارگذاری محتوا، این موارد را در ذهن داشته باشید.

علاوه بر این، صفحه حرفه ای خود را حرفه ای نگه دارید و عکسهای شخصی یا تصادفی خود را برای حساب خصوصی و غیر تجاری خود بگذارید.

3. از زیرنویس های جذاب استفاده کنید

تماشای تصاویر بدون دانستن اینکه به چه چیزهایی نگاه می کنید می تواند هنگام گشت و گذار در اینستاگرام ناامید کننده باشد، خصوصاً وقتی چیز جالبی می بینید و می خواهید بیشتر بدانید. پس چرا پیروان خود را در تاریکی رها می کنید؟

پیروان خود را با زیرنویسهای شوخ و تیز که هنوز هم با وضوح آنچه را که می بینند، درگیر کنید. زیرنویس ها یک روش عالی برای نشان دادن شخصیت برند شما است، زیرا افراد دوست دارند با کسانی که دنبال می کنند ارتباط برقرار کنند. با آنها از طریق زیرنویس صحبت کنید. زیرنویس های خود را آموزنده و توصیفی نگه دارید اما خیلی کلمه نیست. مردم متن های ساده، کوتاه و جذاب را برای خواندن در فضای اجتماعی دوست دارند و زیرنویس ها باید از آن روح تجسم داشته باشند.

4. با هشتگ های خود هوشمند باشید

برای سرعت بخشیدن به پسندیدن، بازدید و اشتراک پست های خود، هشتگ ها یک راه هوشمندانه است. اینستاگرام تعداد هشتگهایی را که می توانید در یک پست تنها استفاده کنید به 30 مورد محدود می کند، اما می توانید از تعداد بیشتری که مربوط به پست هستند استفاده کنید.

لازم نیست کاملاً از موارد معروف، مانند # اینستاگرام و # ناپایدار، کاملاً اجتناب کنید، اما بدانید که رتبه بندی برای این برچسب ها بسیار رقابتی است زیرا صدها میلیون نفر از آنها استفاده می کنند. هرچه هشتگ محبوب تر و عمومی تر باشد، توجه به افرادی که می خواهید با پست های خود تعامل داشته باشند دشوارتر است.

هشتگهایی را انتخاب کنید که با علایق و صنعت شما مرتبط باشد. همچنین می توانید هشتگ های شخصی خود را بسازید یا یک موضوع پرطرفدار را بچرخانید. می توانید هشتگ را در عنوان یا زیر عنوان خود تایپ کنید و اینستاگرام هشتگ های دیگری را برای استفاده به شما پیشنهاد می دهد.

هشتگ های خود را برای هر پست متناسب با موضوع هر پست تنظیم کنید و این به شما کمک می کند تا بیشتر پست های شما توسط کاربران مناسب اینستاگرام دیده شود.

گرفتن هرچیزی به صورت رایگان صرف زمان می‌خواهد پس شما باید به دنبال سایت های تازه تاسیس بروید که می توانید از آنها سین استوری رایگان بگیرید.

5. ارسال در زمان مناسب

بهترین روش برای جذب فالوور در اینستاگرام فقط ارسال پست نیست، بلکه ارسال پست در زمان های بهینه است که برداشت و تعاملات بیشتری دارید. اگرچه اینستاگرام از جدول زمانی الگوریتمی استفاده می کند، اما زمان ارسال بهینه همچنان به الگوریتم مربوط است.

می توانید بینش اینستاگرام خود را بررسی کنید تا بدانید که اکثر پیروان آنلاین شما چیست. برای بررسی این اطلاعات، روی برگه نمایه و سپس نماد نمودار میله ای کلیک کنید. اگر می دانید فالوورهای شما صبح بیشتر آنلاین هستند، چیزی ارسال کنید تا روز آنها بهتر شود. اگر آنها شب پیمایش می کنند، می توانید شبکه خود را برای بعد از ساعت کار ذخیره کنید.

همچنین باید تا آنجا که می توانید از پست های خود فاصله بگیرید. ارسال همزمان چندین مورد دیگر توجه شما را جلب نخواهد کرد و نمی خواهید افراد را با چندین پست طغیان کنید، حتی اگر موارد زیر زیاد باشد.

اگر چند عکس برای به اشتراک گذاری دارید، آنها را در یک پست با ویژگی نمایش اسلاید ترکیب کنید. اگر مشتاق ارسال و داشتن Android هستید، می توانید پست هایی را که آماده انتشار از طریق پیش نویس در Instagram هستند ذخیره کنید. به این ترتیب می توانید هر زمان که آماده باشید با عنوان، هشتگ ها و ویرایش هایی که در ذهن داشتید، پست بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *