محتوای استوری اینستاگرام 
تعداد پست ها و فاصله زمانی آن ها بر اساس اهداف و منابع پیج یا کسب و کار تعیین میشه.
کسب و کارهایی هستند که با توجه به حوزه کاری، امکان پست منتشر کردن به صورت روزانه رو ندارن. استوری اینستاگرام به این نوع کسب و کار ها کمک میکنه تا ارتباط خودشون با مخاطب رو حفظ کنن.
از مخاطبان خود سوال بپرسید.
یکی از بهترین راه ها برای ایجاد تعامل با مخاطبان از طریق استوری سوال پرسیدن از آنهاست. برای این کار ابزارهای مختلفی وجود دارند مانند استیکر سوالات و نظرسنجی(polls و questions). سوالاتی که از مخاطبان تان می پرسید می توانند شامل سوالاتی در زمینه میزان رضایت آنها از فعالیت های صفحه شما و یا محصولات شما باشد. همچنین می توانید از مخاطبان خود بپرسید که مایلند بیشتر چه محتوایی را در صفحه شما مشاهده کنند .نهایتاً می توانید از آنها بخواهید که سوالات خود را مطرح کنند و آنها در استوری پاسخ دهید.
تجربیات مشتریان را به اشتراک بگذارید.
سعی کنید مشتریان خود را تشویق کنید که تجربیات خود را در مورد محصولاتتان با شما در میان بگذارند و سپس شما می توانید این تجربیات را با دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارید. بدین طریق تنها مخاطبان خود را به تعامل تشویق میکنید، بلکه در مشتریان بالقوه خود اعتماد سازی می کنید.
جملات انگیزشی و یا نقل قول های کوتاه.
نقل قولی را که دوست دارید در استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. این جملات و نقل قول ها می توانند انگیزشی، عمیق ،خنده دار و یا ترکیبی از همه این موارد باشند. توجه کنید که جملاتی که انتخاب میکنید متناسب با برند شما باشد.
محصولات جدید خود را در استوری اعلام کنید.
اگر قصد دارید به زودی محصول یا خدمتی جدید ارائه دهید و یا قصد دارید در روند پیج خود تغییر ایجاد کنید می توانید از استوری برای آماده کردن مخاطبان استفاده کنید.
فضای کاری خود را به مخاطبان تان نشان دهید.
گهگداری خوب است که در قالب فیلمی کوتاه و یا عکس محیطی که در آن کار می کنید را در استوری به نمایش بگذارید. این کار باعث می شود که افراد با شما قدری احساس نزدیکی و صمیمیت کنند.
آموزش های کوتاه اما کاربردی منتشر کنید.
برای مثال اگر شما یک پیج عکاسی دارید میتوانید نکاتی کوتاه در زمینه روتوش عکس در قالب استوری به مخاطبان خود آموزش دهید.