6 روش کسب درآمد در اینستاگرام

6 روش کسب درآمد در اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان یک برنامه اشتراک تصاویر فقط با نیروی کار بسیار کوچک شروع به کار کرد.

این یک نقطه شیرین در جامعه مدرن یافت که ترکیبی از غرور، شبکه های اجتماعی و تغییر جهت به سمت رسانه های تصویری است.

و سپس روزی آقای زاکربرگ تصمیم گرفت تا یک میلیارد دلار برای به دست آوردن آن بپردازد.

خیلی زود ابزاری برای خیلی ها شد مشاهیر مشهور، سیاستمداران، بازاریابان و حتی برخی از تجارت های درجه یک.

امروز، اینستاگرام با بیش از 100 میلیون کاربر ماهانه منحصر به فرد و بیش از 300 میلیون کاربر فعال که هر روز عکس و فیلم ارسال می کنند،

در لیست 15 سایت محبوب ترین شبکه های اجتماعی در رتبه 7 قرار دارد.

به غیر از گزینه اشتراک 15 ویدئویی 15 ثانیه، همه ما از ویژگی جدیدی که اینستاگرام قصد دارد تا پایان سال جاری منتشر کند بسیار هیجان

زده هستیم: تبلیغات هدفمندی که در فیدهای عکس کاربر نشان داده می شوند.

تبلیغات پولی، به معنای فرصت بیشتر برای کسب درآمد است.

اگر شما علاقه مند به کسب درآمد با حساب اینستاگرام خود هستید، در اینجا 6 روش برای تبدیل این تصاویر به سود آورده شده است.

نکته: آیا می خواهید رشد ارادی پیروان خود را به طور خودکار انجام دهید و میزان نامزدی خود را در اینستاگرام سرسام آور افزایش دهید؟

سرویس رشد Instagram Kicksta را ببینید. اگر می خواهید بیشترین دسترسی را به هشتگ های خود در اینستاگرام داشته باشید، از

هشتگ های خاص استفاده کنید.

1. ایجاد یک پیرو محکم

بازاریابی موفقیت آمیز در شبکه های اجتماعی تقریباً مستقیماً با داشتن لیست طولانی پیروان متناسب است.

این که آیا پیروزی قبل از تلاش های بازاریابی شما به دست آمده باشد یا بعد از آن نکته ای غیر از این است – شما فقط به تعداد قابل توجهی

از دنبال کنندگان اینستاگرام نیاز دارید! هرچه بیشتر داشته باشید ، بیشتر “دیده می شوید” و احتمال چرخش بیشتر شما منجر به فروش

می شود.

روش های مختلفی وجود دارد که می توانید پیروان خود را در اینستاگرام رشد دهید. برخی از موtثرترین روشها توسط ملیسا گریفین

برجسته شده است، تاکتیکهایی مانند: دوست داشتن عکس در جایگاه خود، معاشرت، درخواست از مردم برای پیگیری شما، اجرای

مسابقات و موارد دیگر.

همچنین فراموش نکنید که چندین هشتگ در جای خود را دنبال کنید و ارسال کنید.

بهترین راهی که ما برای رشد اینستاگرام ارگانیک و کاملاً سرگرم کننده شناسایی کرده ایم استفاده از خدمات رشد Kicksta است. Kicksta

یک نرم افزار بازاریابی است که به طور خاص برای اینستاگرام طراحی شده است تا رشد ارادی پیروان شما را به طور خودکار انجام دهد و

تعامل شما را سرسام آور افزایش دهد. (و نه، منظورم این نیست که خرید کالاهای ساختگی برای ایجاد یک مخاطب یک شبه 20K بدون

هیچ تعامل … منظورم تعامل واقعی، ارگانیک و رشد مداوم است که می توانید آن را به مشاغل جدید تبدیل کنید). Kicksta را اینجا ببینید.

2. همیشه یک لینک به وبلاگ خود ارائه دهید

پیوندهای محصولات و پیوندها به وبلاگ شما در مورد درآمدزایی در اینستاگرام بسیار مهم است!

هر تصویر، ویدیو یا هر چیز دیگری که به اشتراک می گذارید باید شامل CTA (در این مورد پیوندهایی به وبلاگ شما یا هر کجا که آنها

می توانند مورد را خریداری کنند).

همچنین مطمئن شوید که شماره یا برچسبی را قرار داده اید که بتواند خرید آنها را آسان کند.

اینستاگرام در حال حاضر پیوندهای سایت با کلیک را مجاز نمی داند، بنابراین در حال حاضر کاربران فقط باید با نوشتن مجدد پیوند در پنجره

مرورگر خود کار کنند.

نمونه Rayban از نحوه کسب درآمد در اینستاگرام

3. تصاویر با کیفیت را به اشتراک بگذارید

با وجود ویژگی های جدید، اینستاگرام همیشه در مورد به اشتراک گذاری تصاویر زیبا بوده و بوده است.

هیچ چیزی بیش از تصاویر زیبا و با کیفیت، چشم انداز شما را فریب نمی دهد یا از حساب شما درآمد کسب نمی کند.

با تصاویری که حواس بصری آنها را به خود جلب می کند به پیروان خود نشان دهید که مارک شما چیست.

محصولات خود را به نمایش بگذارید، داستان برند خود را برای آنها تعریف کنید، تصاویر تغییر یافته گرافیکی ایجاد کنید و خلاقیت به خرج دهید.

اگر به عنوان مثال سرویس بدنسازی هستید، می توانید عکس هایی از گربه های گرم را که در حال تمرین هستند، نشان دهید.

اگر شما یک سرویس فروش ماست هستید، تصاویری از محصول خود و شاید روش های دیگری که می توانید از آن ماست در

دستور العمل ها استفاده کنید، به اشتراک بگذارید.

با گرافیک شگفت انگیز، تصاویر هنری از فنجان های استارباک و آخرین ساخته های قهوه آنها، چگونگی این کار را توسط استارباکس

انجام دهید.

همیشه مطمئن باشید که عکسهای جدیدترین محصولات خود را به اشتراک می گذارید. به عنوان مثال، شما می توانید کتاب جدیدی

بنویسید. یک ضربه محکم و ناگهانی از جلد بگیرید و آن را با تاریخ انتشار به اشتراک بگذارید.

4. از عملکرد ویدئو استفاده کنید

اگر یک عکس هزار کلمه ارزش دارد – پس یک ویدئو (که تقریباً از هزاران تصویر تشکیل شده است) چه ارزشی دارد؟ شما ریاضی می کنید!

به لطف جدیدترین ویژگی اینستاگرام (و رقابت با رقیب اصلی، Vine)  15 ثانیه گزینه اشتراک ویدیو وجود دارد که با آن خلاقیت می کنید.

برای طرفداران خود پیامی شخصی ارائه دهید و به آنها بگویید چرا فکر می کنید آنها باید محصول جدید شما را امتحان کنند. یا شاید،

شما می توانید یک روند 15 ثانیه ای سریع از چگونگی ساخت آثار خود را به اشتراک بگذارید.

هیچ محدودیتی در میزان خلاقیت شما در ساخت فیلم وجود ندارد.

برای الهام بخشیدن به اشتراک گذاری ویدیو، مارک های برتر را در اینستاگرام و واین بررسی کنید.

5- طرفداران خود را درگیر کنید

بسیاری از طرفداران و پیروان مایلند برند شما را فقط برای کمی شناخت – و البته پستی در مورد آنها در نمایه شما – تأیید کنند.

این یک روش عالی برای جذب پیروان و همچنین برون سپاری محتوای اصلی و با کیفیت است.

به پیروان خود فرصت دهید عکس های خود را با محصول خود ارسال کنند ، “تجربه” خود را در یک ویدیو یا هر چیزی که دوست دارند به

اشتراک بگذارند. بهترین ارسال ها می تواند تخفیف محصولات شما، یک پاداش اندک یا شاید فقط کمی شناخت از طریق نام تجاری

شما باشد.

در اینجا مثالی عالی از آخرین ویدئوی “Hello Fall” استارباکس است که توسط یک طرفدار هنری بعد از معرفی جام پاییز ارائه شده است.

استارباکس نمونه ای از نحوه کسب درآمد در اینستاگرام

6. سازماندهی مسابقات یا رویدادها

به افراد وادار کنید که تصاویر شما را پسندیده و شما را دنبال کنند زیرا در حال اجرای یک کمپین یا رویداد جالب هستید.

معاملات انحصاری را برای مدت زمان کوتاهی ارائه دهید و کاربران خود را در مورد چگونگی اتمام زمان به روز کنید (فوریت شما کار می کند!).

به اشتراک گذاشتن تبلیغات ویژه یا کوپن یکی دیگر از راه های جذب پیروان خود در یک مسابقه و تبدیل این نتایج به فروش است. از آنها

بخواهید تا دوستی را ضربه بزنند یا برچسب گذاری کنند تا نام آنها در جعبه قرعه کشی قرار گیرد.

یکی از بهترین مزایای اجرای مسابقات و کمپین ها در اینستاگرام این است که می توانید هشتگ های جداگانه ایجاد کنید و

همه مشارکت ها را در یک مکان نگه دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *