7 روش اثبات شده چگونه می توان از طریق اینستاگرام درآمد کسب کرد.

7 روش اثبات شده چگونه می توان در اینستاگرام درآمد کسب کرد

اینستاگرام به عنوان یکی از سریعترین سیستم عامل های رشد اجتماعی، به سرعت بیش از یک میلیارد کاربر فعال به دست آورده است.

طی چند سال گذشته، از یک برنامه اشتراک گذاری عکس ساده به یک ابزار قدرتمند بازاریابی تبدیل شده است که تأثیرگذارها و مشاغل از هر اندازه برای استفاده مخاطبان خود از آن استفاده می کنند.

طبق کسب و کار اینستاگرام، 60٪ از مردم برای کشف محصولات جدید از این پلتفرم استفاده می کنند، 80٪ آنها حداقل از یک مارک پیروی می کنند، 200 میلیون حساب هر روز یک نمایه کسب و کار را بررسی می کنند و 66٪ بازدید از پروفایل مربوط به افراد غیر پیرو است.

دقیقاً مانند گوگل و فیس بوک، اینستاگرام مکانی است که هر روز مشتریان بالقوه در آن هستند.

اگر می خواهید یاد بگیرید چگونه در اینستاگرام درآمد کسب کنید، به مدل تجاری مناسبی نیاز دارید.

برای خرید فالوور به صفحه خرید بازدید اینستاگرام بروید.

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام.

در سال 2019، مردم می توانند در اینستاگرام سود زیادی بدست آورند: گزارش اخیر Hopper HQ ادعا می کند که به کایلی جنر حدود 1.2 میلیون دلار برای یک پست در Instagram پرداخت می شود. خیلی شگفت انگیز، ها؟ بدیهی است، اگر شما از مشهورترین افراد مشهور جهان نیستید، درآمد تخمینی شما ممکن است بسته به تعداد زیر، نامزدی، شهرت و غیره متفاوت باشد.

با این حال، هر کسی هنوز هم می تواند رویکردی فردی برای کسب درآمد در اینستاگرام پیدا کند حتی اگر رقابت زیاد باشد. در اینجا 7 روش برتر کسب درآمد در اینستاگرام آورده شده است:

1. پیوندهای وابسته را تبلیغ کنید.

برای کسب درآمد با بازاریابی شرکت های وابسته، باید به برنامه های وابسته پردرآمد بپیوندید تا بتوانید پیوندهای وابسته را به اینستاگرام خود اضافه کنید و کمیسیون فروش خود را ایجاد کنید.

اگر درست انجام شود، پیوندهای وابسته می توانند پول زیادی به همراه داشته باشند.

همانطور که از گزارشات درآمد بلاگ این سایت مشاهده می کنید، من بیش از 80 هزار دلار در ماه درآمد دارم که بیشتر از برنامه های وابسته است.

برای این کار، به عضویت شبکه های وابسته مانند Shareasale ،Clickbank ،Awin و Impact بپردازید. همچنین می توانید از طریق وب سایت یک شرکت یا با جستجو در “COMPANY + برنامه وابسته” به برنامه های وابسته انفرادی بپیوندید.

از آنجا که اینستاگرام دارای یک پایگاه کاربری مستقل از افراد نامشخص است، مکانی مناسب برای ارتقا پیوندهای وابسته است.

مهم نیست که چند دنبال کننده دارید، می توانید یک لینک قابل کلیک در بیوگرافی اینستاگرام خود وارد کنید. به عنوان مثال، یک وبلاگ نویس مد، Sophie Shohet، از این ویژگی برای تبلیغ لینک های وابسته استفاده می کند.

2. فروش محصولات فیزیکی و دیجیتال.

طی چند سال گذشته، اینستاگرام به تولید کننده قدرتمند فروش مارک های تجارت الکترونیکی تبدیل شده است.

از آنجا که مردم در واقع از اینستاگرام برای کشف و خرید محصولات استفاده می کنند، برای سهولت روند خرید، ویژگی های حساب تجاری بیشتر مانند پرداخت درون برنامه ای، دکمه فروشگاه، برچسب های محصول و برچسب های قابل خرید را ارائه می دهند.

یکی از ابزارهای کاملاً جدیدی که می توانید برای فروش محصولات از اینستاگرام استفاده کنید، Square Online است.

این ابزار در 3 مرحله ساده پستهای اینستاگرام را از فید شما گرفته و آنها را به یک وب سایت کاملاً قابل خرید تبدیل می کند:

  • حساب اینستاگرام خود را به Square متصل کنید.
  • مواردی را که می خواهید بفروشید در اینستاگرام خود نشان کنید.
  • روی «انتشار» کلیک کنید و وب سایت خود را راه اندازی کنید.

3. انتشار پست های اسپانسر شده.

طبق Social Toaster، بازاریابی اینفلوئنسر در حال افزایش است: 92٪ افراد به توصیه های دهان به دهان اعتماد دارند، 76٪ مردم می گویند احتمال اعتماد آنها به محتوای مشترک مردم نسبت به مارک ها بیشتر است و 82٪ از مشتریان می خواهید قبل از تصمیم گیری برای خرید، از دوستان خود ارجاع بگیرید.

به بیان ساده، افراد به دنبال توصیه های همتایان خود هستند، بنابراین جای تعجب نیست که هر روز مارک های بیشتری برای تأثیرگذاری برای نام های تجاری خود به دنبال تأثیرگذاران می روند.

از آنجا که کاربران خواهان شفافیت در اینستاگرام هستند، بر اساس دستورالعمل های کمیسیون تجارت فدرال (FTC) برای تبلیغات آنلاین، همه تأثیرگذاران باید پست های حمایت شده را فاش کنند.

4- سفیر برند شوید.

پست های اسپانسر شده در اینستاگرام به خوبی کار می کنند، اما اکثر شرکت ها می خواهند روابط طولانی مدت با اینفلوئنسرها برقرار کنند، بنابراین آنها به دنبال سفیران تجاری هستند که می توانند به طور منظم یک شرکت را از نظر مثبت تبلیغ کنند

از آنجا که اینستاگرام بهترین کانال برای بازاریابی تأثیرگذار است، مکان مناسبی برای کاربران برای یافتن برنامه های سفیر تجاری و همکاری با شرکت ها برای تبلیغ محصولات خود است. مارک های بزرگ نیز به طور مکرر محصولات رایگان را برای اینفلوئنسرها ارسال می کنند تا بتوانند آنها را بررسی و تبلیغ کنند.

به عنوان مثال، جی آلوارز یک وبلاگ نویس سبک زندگی است که در کانال های اینستاگرام و یوتیوب خود عکس و فیلم ارسال می کند. با داشتن بیش از 6 میلیون پیرو وفادار، جامعه ای بسیار درگیر، مارک های تجاری مشتاق ایجاد یک همکاری طولانی مدت با وی هستند.

نه تنها مارک ها جی را به سفیر برند دعوت می کنند، بلکه به او پیشنهاد می دهند مجموعه های کپسول و محصولات با مارک مشترک ایجاد کند. در سال 2018، او برای شرکت نروژی Douchebags خط مسافرتی و چمدان طراحی کرد.

5. محتوای بصری برای فروش ایجاد کنید.

هیچ رازی نیست که اینستاگرام یک پلت فرم بصری باشد: افراد روزانه 100 میلیون عکس + فیلم آپلود می کنند. با این حال، کافی نیست که مارک ها عکس های حرفه ای بیش از حد صیقل داده شده از محصول خود را بارگذاری کنند تا در میان مردم متفاوت باشد.

مشتریان مدرن به دنبال اصالت هستند، بنابراین توجه زیادی به محتوای تولید شده توسط کاربر دارند.

در واقع، بیشتر مصرف کنندگان معتقدند که UGC 35٪ بیشتر از سایر رسانه ها به یاد ماندنی است، بنابراین مشاغل از هر اندازه می خواهند محتوای ایجاد شده توسط مشتریان خود را منتشر کنند. به زبان ساده، این فرصت شماست که عکس ها و فیلم هایی را که ایجاد می کنید بفروشید.

6. خدمات بازاریابی شبکه های اجتماعی را ارائه دهید.

هیچ رازی نیست که اینستاگرام پتانسیل فروش بالایی داشته باشد، بنابراین مارک های بیشتری می خواهند از این بستر برای تبلیغ محصولات، ارتباط با مخاطبان هدف و افزایش فروش استفاده کنند. طبق کسب و کار اینستاگرام، بیش از 25 میلیون کسب و کار و 2 میلیون تبلیغ دهنده در این سیستم عامل هستند.

رقابت در حال افزایش است، بنابراین مارک ها اگر می خواهند سر و صدا را کاهش دهند به کمک حرفه ای نیاز دارند. به عبارت دیگر، خدمات بازاریابی شبکه های اجتماعی تقاضای زیادی دارند.

7. نوشتن زیرنویس برای مشاغل.

روزهایی که تنها مارک های بزرگ توانایی بازاریابی در اینستاگرام را داشتند بسیار عقب مانده ایم. امروزه برندهای مختلف از هر اندازه می خواهند برای تبلیغ محصولات و خدمات خود از این بستر استفاده کنند و 92٪ از مشاغل کوچک قصد دارند زمان و تلاش بیشتری در بازاریابی شبکه های اجتماعی سرمایه گذاری کنند.

در حالی که مارک های بزرگ دارای کارکنان عالی تولید محتوای داخلی هستند، صاحبان مشاغل کوچک معمولاً به دنبال استعدادهای مستقل برای کاهش هزینه های بازاریابی در شبکه های اجتماعی هستند. بنابراین، آنها اغلب می خواهند متخصصان خلاق پیدا کنند که با هزینه کم برای کسب و کار خود شرح می نویسند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *