8 راه برای اطلاع از اینستاگرام

8 راه برای اطلاع از اینستاگرام

اینستاگرام به طور چشمگیری از یک سرویس اولیه اشتراک تصویر به یک ابزار جدی بازاریابی محتوا و ایجاد مخاطب تبدیل شده است. این شرکت مارک هایی را ساخته و سهم تأثیرگذار خود را در این راه تولید کرده است و به افراد اجازه می دهد ستاره های اجتماعی خود ساخته شوند.

افراد مشهور، کارآفرین، مدل و سایر متخصصان حتی به لطف این پلتفرم و پست های حامی مالی حقوق دریافت کرده اند. نرخ نامزدی برندها در اینستاگرام رسانه های اجتماعی دیگر را از آب خارج می کند. تعامل مارک ها در هر فالوور تقریباً 60 برابر بیشتر از میزان تعامل آنها در فیس بوک است و در مقایسه با توییتر این رقم دو برابر است. در نتیجه، بیش از 25 میلیون پروفایل تجاری فعال و دو میلیون تبلیغ دهنده در وب سایت وجود دارد.

اگر می خواهید خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید و به یک پیرو بزرگ و وفادار دست پیدا کنید، این نکات باید مفید باشد.

1. زیبایی شناسی جذاب را انتخاب کنید

وقتی صحبت از اینستاگرام می شود، مهمترین نکته زیبایی شناسی است. این یک وب سایت اشتراک تصویر و فیلم در هسته اصلی خود است، بنابراین تصویر همه چیز است.

اول، شما باید یک زیبایی تجاری با نام تجاری کلی را در حساب خود استفاده کنید و به آن پایبند باشید. اگر از یک برند مد استفاده می کنید، تصویری تمیز و براق می خواهید. اگر می خواهید یک نام تجاری سبک زندگی را تبلیغ کنید، باید از عکس های روشن و چشم نواز استفاده کنید.

اگر شخصی را در اینستاگرام دنبال می کنید، این کار را انجام می دهید زیرا او عکاسی عالی و تصاویر جالبی دارد. عکسهای با بالاترین کیفیت خود را در نمایه عمومی خود بارگذاری کنید و باعث شوید که افراد به محض مرور صفحه شما، توجه خود را به آنها جلب کنند. اطمینان حاصل کنید که زیبایی شناسی که انتخاب می کنید مستقیم و معتبر با نام تجاری شما گره خورده است. از تعویض زیاد فیلترهای خود اجتناب کنید تا بتوانید سبک و مضمونی ثابت ایجاد کنید که افراد بتوانند آن را دنبال کنند.

2. طاقچه خود را پیدا کنید

برای تقویت موثر موارد زیر، باید اطلاعات جمعیتی مورد نظر خود را درک کنید. ارزیابی کنید که پیروان ایده آل شما چه کسانی هستند و چگونه می خواهید آنها با رسانه های اجتماعی و برند شما تعامل داشته باشند.

چند وجهی بودن خوب است، اما اگر وبلاگ سفر دارید، باید محتوای خود را متناسب با فریب مسافران همسفر تنظیم کنید. اگر تمرکزتان روی تناسب اندام است، با فیلم های تناسب اندام و نکات رژیم غذایی بدنبال علاقه مندان به ورزش و ورزش هستید. افرادی که محتوایی را که مربوط به آنها نیست یا سازگاری را در تمرکز شما نمی بینند، شما را فالو می کنند. قبل از شروع بارگذاری محتوا، این موارد را در ذهن داشته باشید.

علاوه بر این، صفحه حرفه ای خود را حرفه ای نگه دارید و عکسهای شخصی یا تصادفی خود را برای حساب خصوصی و غیر تجاری خود بگذارید.

3. از زیرنویس های جذاب استفاده کنید

تماشای تصاویر بدون دانستن اینکه به چه چیزهایی نگاه می کنید می تواند هنگام گشت و گذار در اینستاگرام ناامید کننده باشد، خصوصاً وقتی چیز جالبی می بینید و می خواهید بیشتر بدانید. پس چرا پیروان خود را در تاریکی رها می کنید؟

پیروان خود را با زیرنویسهای شوخ و تیز که هنوز هم با وضوح آنچه را که می بینند، درگیر کنید. زیرنویس ها یک روش عالی برای نشان دادن شخصیت برند شما است زیرا مردم دوست دارند با کسانی که دنبال می کنند ارتباط برقرار کنند.

بدون اینکه خیلی طولانی صحبت کنید از طریق زیرنویس با آنها صحبت کنید. زیرنویس های خود را آموزنده و توصیفی نگه دارید اما خیلی کلمه نیست. افرادی که متن های ساده، کوتاه و جذاب را برای خواندن در فضای اجتماعی دوست دارند، زیرنویس ها باید این روح را در خود داشته باشند.

چگونه بازدید پستمان را بیشتر کنیم؟

4. با هشتگ های خود هوشمند باشید

برای سرعت بخشیدن به پسندیدن، بازدیدها و اشتراک گذاری پست های خود، هشتگ ها یک راه هوشمندانه است. اینستاگرام تعداد هشتگهایی را که می توانید در یک پست تنها استفاده کنید به 30 مورد محدود می کند، اما می توانید از تعداد بیشتری که مربوط به پست هستند استفاده کنید.

لازم نیست کاملاً از موارد معروف مانند # اینستاگرام و # ناخوشایند پرهیز کنید، اما بدانید که رتبه بندی برای این برچسب ها بسیار رقابتی است زیرا صدها میلیون نفر از آنها استفاده می کنند. هرچه هشتگ محبوب و عمومی باشد، توجه به افرادی که می خواهید با پست های شما تعامل داشته باشند دشوارتر است.

هشتگهایی را انتخاب کنید که با علایق و صنعت شما مرتبط باشد. همچنین می توانید هشتگ های شخصی خود را بسازید یا یک موضوع پرطرفدار را بچرخانید. می توانید هشتگ را در عنوان یا زیر عنوان خود تایپ کنید و اینستاگرام هشتگ های دیگری را برای استفاده به شما پیشنهاد می دهد.

هشتگ های خود را برای هر پست متناسب با موضوع هر پست تنظیم کنید و این به شما کمک می کند تا بیشتر پست های شما توسط کاربران مناسب اینستاگرام دیده شود.

5. ارسال در زمان مناسب

بهترین روش برای جذب فالوور در اینستاگرام فقط ارسال پست نیست، بلکه ارسال پست در زمان های بهینه است که برداشت و تعاملات بیشتری دارید. اگرچه اینستاگرام از جدول زمانی الگوریتمی استفاده می کند، اما زمان ارسال بهینه همچنان به الگوریتم مربوط است.

می توانید بینش اینستاگرام خود را بررسی کنید تا بدانید که اکثر پیروان آنلاین شما چیست. برای بررسی این اطلاعات، روی برگه نمایه و سپس نماد نمودار میله ای کلیک کنید. اگر می دانید فالوورهای شما صبح بیشتر آنلاین هستند، چیزی ارسال کنید تا روز آنها بهتر شود. اگر آنها شب پیمایش می کنند ، می توانید شبکه خود را برای بعد از کار ذخیره کنید.

همچنین باید تا آنجا که می توانید از پست های خود فاصله بگیرید. ارسال چند چیز به طور همزمان دیگر توجه شما را جلب نخواهد کرد، شما نمی خواهید افراد را با چندین پست طغیان کنید، حتی اگر موارد زیر زیاد است.

اگر چند عکس برای به اشتراک گذاری دارید، آنها را در یک پست با ویژگی نمایش اسلاید ترکیب کنید. اگر مشتاق ارسال و داشتن Android هستید، می توانید پست هایی را که آماده انتشار از طریق پیش نویس در Instagram هستند ذخیره کنید. به این ترتیب می توانید هر زمان که آماده بودید با عنوان، هشتگ ها و ویرایش هایی که در ذهن داشتید، پست بگذارید.

6. تعامل داشته باشید

دنبال کنندگان اگر بدانند شما علاقه دارید در نظرات، از طریق پیام های مستقیم یا حتی در یک جریان مستقیم با آنها صحبت کنید، می خواهند از نمایه شما بیشتر بازدید کنند. به نظراتی که در مورد پست های خود می گیرید پاسخ دهید و افراد و مکان ها را در پست خود نشان کنید، به شرطی که این برچسب ها مربوط به تصویر یا ویدیویی باشد که ارسال می کنید.

همچنین باید با برخی از پیروان خود که محتوای مشابهی را با نظر دادن در مورد پست های خود به اشتراک می گذارند، تعامل داشته باشید، زیرا این امر می تواند باعث ایجاد مکالمه و تبادل ایده شود. همچنین می توانید هشتگ های اینستاگرام را که مربوط به طاقچه شما هستند دنبال کنید. با استفاده از این ویژگی می توانید پست های قابل تغییر را فیلتر کرده، لایک کرده و در مورد آنها نظر دهید و حتی برخی از دنبال کنندگان جدید را بدست آورید.

7. از Instagram Stories استفاده کنید

روش دیگر برای تعامل با استفاده از Instagram Stories است. دقیقاً مانند Snapchat، می توانید وضعیت های ویدئویی و عکسی را ارسال کنید که پیروان شما می توانند ببینند و به آنها اجازه می دهد در صورت تمایل پیام ارسال کنند. این محتوای خودجوش و بدون جلا است که به مردم اجازه می دهد تا بدانند شما چه چیزی را تبلیغ می کنید و شخصیت موجود در آن را پشتیبانی می کنید. شما همچنین می توانید پیوندهایی را به وب سایت خود ارسال کنید، که در مقایسه با پست شخصی یا بیوگرافی شما، به نظر می رسد در داستان کم است.

بهترین راه برای استفاده از این ویژگی پخش زنده است. Instagram Live به پیروان اجازه می دهد تا در زمان واقعی نظر دهند و به مکالمه بپیوندند. از جلسات Live خود فقط برای فروش خدمات یا سایر مواردی که تبلیغ می کنید استفاده نکنید. این کار را سرگرم کننده و مورد علاقه مردم برای تماشای 24 ساعت در دسترس ویدیو از ابتدا تا انتها قرار دهید.

افراد می توانند سوالات خود را برای شما ارسال کنند، بنابراین یک روش عالی برای معرفی یک محصول یا انجام مصاحبه است. همچنین گزینه هایی وجود دارد که کسی در آن می تواند درخواست حضور در ویدئوی زنده شما را ارسال کند و با ایجاد مکالمه مستقیم روی صفحه تقسیم شده

8. به رقابت خود نگاه کنید

مانند سایر صنایع، حوزه رسانه های اجتماعی فوق العاده رقابتی است. مطالعه سایر کاربران اینستاگرام که در مواردی که تمرکز دارید تخصص دارند، یک استراتژی خوب است. به معیارهای نامزدی آنها نگاه کنید، ببینید از هشتگهایی که استفاده می کنند، هنگام ارسال و چه چیزی پست می کنند.

نوع محتوایی را که برای جذب دنبال کننده استفاده می کنند و بهترین تعاملات را ایجاد می کنید، بررسی کنید. حتی مفید است که ببینید کدام پست ها در هنگام ایجاد تأثیر مسطح هستند. این بینش به شما کمک می کند تا محتوای خود را بهینه کنید تا از نزدیکترین رقبای خود جلوتر باشید. همچنین می توانید با بررسی منسجم ترین شکل ممکن، پست ها و فیلم های خود را بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *