8 راه برای دسترسی به اینستاگرام

1. زمان بهینه ارسال خود را پیدا کنید

حتی اگر اینستاگرام اکنون از یک جدول زمانی الگوریتمی استفاده می کند، زمان های مطلوب ارسال همچنان به عنوان Sue B. Zimmerman مرتبط هستند،
پیشنهاد می کند وقتی اکثر مخاطبان شما آنلاین هستند، پست کنید:
ممکن است درک طولانی مدت از فعالیت پیروان شما طول بکشد، اما مهم است که اطمینان حاصل کنید که وقتی اکثر مخاطبان آنلاین هستند، در حال ارسال پیام هستید.

2. با فیلم ها آزمایش کنید

چندین مطالعه نشان داده است که عکسها بیشتر از ویدیوها در اینستاگرام بیشتر درگیر می شوند (یعنی لایک و نظر). با نگاه اول، ممکن است به نظر برسد که عکس ها
بهتر از فیلم های نامزدی هستند  و می تواند باشد!
با بررسی دقیق تر، ممکن است نتیجه متفاوتی بگیریم. News Whip حساب های 31 ناشر خبر را در اینستاگرام مطالعه و کشف جالبی کرد. در حالی که عکس ها به طور
متوسط بیشتر از ویدیوها (و تعامل کلی) با پسندیدن روبرو می شوند، ویدیوها بیشتر از عکس ها نظر ایجاد می کنند.
در واقع، فیلم ها به طور متوسط بیش از دو برابر بیشتر از عکس ها نظر دریافت می کنند!

3. برای تشویق به نامزدی مسابقات را برگزار کنید یا سوال کنید

پرسیدن سوال یا درخواست اقدام یکی از روشهای جالب تشویق پیروان برای تعامل با پستهای اینستاگرامی شماست. ما دریافتیم که میزبانی یک مسابقه اهدای یک
روش موثر برای درگیر کردن پیروانمان است.

4. محتوای تولید شده توسط کاربر را درست کنید

برایان پیترز، استراتژیست بازاریابی دیجیتال ما، حساب کاربری اینستاگرام ما را در کمتر از شش ماه حدود 500٪ (4،250 تا 21،000) رشد داد.
راز او؟ محتوای ایجاد شده توسط کاربر.
دقت در محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند آن دسته از کاربران را ترغیب کند که با آن محتوا درگیر شده و به اشتراک بگذارند. از آنجایی که الگوریتم اینستاگرام روابط
کاربران را هنگام رتبه بندی محتوا در فید آنها در نظر می گیرد، ایجاد روابط با کاربران از طریق اینستاگرام همچنین ممکن است به محتوای شما در رتبه بندی بیشتر فیدها
کمک کند.

5. داستانهای اینستاگرام را بگویید

در گزارش State of Social Media 2016، ما دریافتیم که در حالی که 63 درصد از بازاریابان مورد بررسی از اینستاگرام استفاده می کنند، تنها 16 درصد آنها داستان های
اینستاگرام را ایجاد کرده اند. یک فرصت عالی برای برجسته شدن وجود دارد قبل از اینکه خیلی شلوغ شود!

6. به طور زنده در اینستاگرام بروید

یک “ترفند” مشابه این است که در اینستاگرام زندگی می کنید. وقتی از ویدیوی زنده استفاده می کنید، با فرض اینکه شخص دیگری همزمان زندگی نمی کند،
در قسمت جلوی خبر Stories ظاهر می شوید. آرم “LIVE” همچنین باعث برجسته شدن عکس نمایه شما در برنامه Instagram می شود.

7. از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید

این ممکن است کمی ضد شهودی به نظر برسد اما تبلیغات اینستاگرام می تواند روشی م toثر برای رشد میزان آلی شما باشد.
اگر نمایه تجاری اینستاگرام دارید، می توانید پست های موجود خود را از داخل برنامه اینستاگرام ارتقا دهید.

8. تبدیل ها

با این هدف، می توانید افراد را به سمت اقداماتی در وب سایت یا برنامه خود سوق دهید. مشابه هدف نصب برنامه، شما می توانید آزمایشات تقسیم شده
تبلیغات خود را با این هدف انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *