در اینستاگرام تأثیرگذار شوید

عصر تأثیرپذیری از شبکه های اجتماعی است و اگر می خواهید از این فرصت استفاده کنید و یکی دیگر از مهمترین تأثیرگذاران در این روند شوید، هیچ پلتفرمی بهتر از
اینستاگرام وجود ندارد. محبوبیت وب سایت و برنامه رسانه های اجتماعی متعلق به فیس بوک از طریق پشت بام است، هر ماه بیش از یک میلیارد نفر از این سیستم
عامل استفاده می کنند، تا آنجا که آمارهای اخیر نشان می دهد.
اگر می خواهید تلاش خود را پیش ببرید و در همان سطح تأثیرگذارانی باشید که صدها و هزاران دیدگاه دارند، باید آماده باشید تا چند چالش را بپذیرید.
یکی از بهترین راه ها برای سوار شدن به چالش های پیش رو، همکاری با افراد تأثیرگذار در بستر رسانه های اجتماعی است و در این وبلاگ، نگاهی خواهیم انداخت
که چگونه می توانید با پیوستن به کسانی که باعث جذب بیشتر لایک اینستاگرام می شوند، توجه توده ها و موفق به تصرف آن می شود.
اما قبل از این کار، بیایید تمام دلایلی را که می خواهید همکاری های اینستاگرام را در نظر بگیرید بررسی کنیم.

اینستاگرام با تأثیرگذارها همکاری می کند:

 

آگاهی بیشتر از نام تجاری:

اینستاگرام زمینه بازی برابر برای هر فرد یا گروه یا سازمانی است که تصمیم به ایجاد یک حساب کاربری در سیستم عامل می گیرد. در نتیجه، اگر مردی به عنوان یک
کمدین ظاهر شود یا یک زن به عنوان یک مدل در سیستم عامل ظاهر شود و موفق به کسب 100000 فالوور شود،
می توان او را حداقل در جایگاه متبوع خود تحت تأثیر قرار داد.
شما به عنوان یک کاربر اینستاگرام که می خواهید حرف خود را به گوش جهانیان برسانید، دریغ نکنید که با ایده های خود به چنین تأثیرپذیری بروید.
در حالت ایده آل، شما باید سعی کنید اینفلوئنسرهای اینستاگرام را دنبال کنید که در همان طاقچه شما کار می کنند.
هر زمان که با یک تأثیرگذار (در حالت ایده آل فردی با تعداد دنبال کنندگان بیشتر از شما) روی چیزی کار می کنید، آگاهی از نام تجاری شما در بین مخاطبان مختلف
ایجاد می شود و باعث می شود صفحه اینستاگرام شما بیش از گذشته نمایان شود.
با این حال، فقط به این دلیل که می خواهید خود را به بالای توده برسانید، به این معنی نیست که فقط باید با سازندگان محتوا که محبوبیت بیشتری از شما دارند
همکاری کنید. گاهی اوقات، باید گردن خود را برای کسانی که در طاقچه خود هستند قرار دهید و هنوز از نظر بازاریابی در اینستاگرام جایگاه خود را پیدا می کنند.
به یاد داشته باشید، ایجاد هرچه بیشتر دوستان کلید گسترش نام تجاری شما در Insta است.

فراتر رفتن از تبلیغات سنتی:

تبلیغات متداول درمورد تبلیغ محصولات تا حد ممکن و برای برندهایی که توانایی خرید آن را داشتند، تبلیغ محصولات با کمک شخصیت های مشهور مانند ورزشکاران،
ستارگان سینما و نوازندگان بود.
با این حال، سیستم عامل های شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام چرخش ریشه ای خود را در بازی تبلیغات قرار داده اند.
برای فروش یک مارک تجاری دیگر به شخصیت های مشهور و متعارف مشهور نیاز نیست و برای همکاری با یک “Instagrammermer” دیگر به یک تن پول نیاز ندارید.
آنچه بیشتر به آن نیاز دارید تأیید است و پس از اتمام کار و گرد و غبار شدن، می توانید انتظار داشته باشید که سرمایه گذاری درامد شما پاداش های زیادی کسب کند.
بهترین چیز در مورد مشارکت های شرکتی این است که در صورت موفقیت آمیز بودن، شما می توانید روی همکار خود حساب کنید
تا در آینده هنگامی که هر دوی شما به طور قابل توجهی دنبال کننده اینستاگرام بیشتری دارید، با شما دوباره همکاری کند. به این ترتیب،
تا زمانی که هر دو در سیستم عامل فعال باشید و مایل به تهیه محتوای مورد علاقه مخاطبان مربوطه خود باشید، می توانید از یکدیگر حمایت کنید.

اعتماد بیشتر:

اعتماد احتمالاً حیاتی ترین ستونی است که باید در پایه و اساس استراتژی اینستاگرام شما باشد زیرا اگر پیروان شما به شما اعتماد نکنند
یا در طول سفر اینستاگرام خود ایمان خود را از دست بدهند، شما به راحتی هیچ برتری در این زمینه ندارید سکو
بیشترین فایده ای که شرک اینستاگرام می تواند به شما بدهد اعتماد بیشتر است و دلیل آن کاملاً ساده است.
اگر با شخصی در طاقچه خود همکاری می کنید که پیروان بیشتری دارد، شما بیانیه ای ارائه می دهید که هم با مخاطبان و هم با همکارانتان صحبت می کند.
از آنجا که احتمال پیگیری صفحه Insta شما توسط مخاطبان همکار شما و بالعکس کاملاً زیاد است،
زیرا هر دو عضو یک مکان هستید، نه تنها برای کانالهای مربوطه، بلکه همچنین در بین اعتماد به نفس خود اعتماد بیشتری ایجاد خواهید کرد.
مخاطبان به هر حال، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی اساساً برای اتصال افراد ایجاد شده اند، درست است؟
و چه چیزی بهتر از اعتماد برای کمک به مردم در ایجاد احترام متقابل؟
اعتماد به خصوص برای “اینستاگرامرها” که می خواهند با استفاده از سیستم عامل به فروش برسند بسیار مهم است.
تا زمانی که آنها کاربران مشهور اینستاگرام را متقاعد به خرید محصولات خود نکنند، به هیچ وجه نمی توانند مردم را به آنها اعتماد کنند،
به خصوص اگر آنها در یک مکان خاص که قبلاً محصولات مشابه زیادی وجود دارد، رقابت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *