وبلاگ نویسی در اینستاگرام

وبلاگ نویسی در اینستاگرام چگونه به نظر می رسد؟

وبلاگ نویسی در اینستاگرام با نحوه استفاده از حساب شخصی اینستاگرام متفاوت است. من به همین دلیل 2 حساب دارم.
شکل ظاهری اینستاگرام شما به ظاهر شما بستگی دارد، اما فکر کردن در مورد اینستاگرام به عنوان یک “وبلاگ کوچک” مفید است.
روی محتوایی که در اینستاگرام قرار می دهید تمرکز کنید و اینکه چطور می توانید از آن برای هدایت افراد به مکان مورد نظر خود استفاده کنید.
پست ها و استوری های اینستاگرام شما باید به طاقچه شما و آنچه می خواهید بفروشید مرتبط باشد.
از نکات زیر برای جذب مخاطب ایده آل خود و رشد وبلاگ خود با اینستاگرام استفاده کنید.

1. حساب خود را برای موفقیت تنظیم کنید

اولین قدم این است که ببینید چرا می خواهید اینستاگرام خود را رشد دهید.
آیا این یک چیز اعداد است؟ آیا می خواهید درآمد بیشتری کسب کنید؟ با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید؟ مارک خود را بسازید؟
با تحقیق درباره دلیل رشد اینستاگرام خود، می توانید نوع محتوایی را ایجاد کنید. موفقیت بر اساس هدف شما چگونه به نظر می رسد؟
آیا دنبال کنندگان بیشتر، فروش بیشتر، بازدید بیشتر است؟
یک برنامه ارسال ارسال کنید
برای تنظیم برنامه اینستاگرام خود از tailwind استفاده کنید
برای اینکه بتوانید خواننده خود را افزایش دهید باید پست های زیادی ارسال کنید. اینستاگرام یک حساب فعال دوست دارد و با نشان دادن شما به افراد بیشتر به شما
برای فعالیت و درگیر شدن در سیستم عامل پاداش می دهد.
اولین کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید در مورد چه چیزی پست بگذارید.
هر پستی که منتشر می کنید باید مخصوص خواننده ایده آل شما باشد در غیر اینصورت اتلاف وقت خواهد بود. شما باید ارزش آنها را به ارمغان بیاورید و
پشت هر پست استراتژی داشته باشید.
بهترین راه برای دانستن اینکه در مورد چه چیزی پست بگذارید؟ از مخاطبان خود سوال کنید و افراد دیگری را که در حال حاضر در اینستاگرام ایجاد کرده اند دنبال کنید.
از آنچه دیگران دقیقاً انجام می دهند کپی نکنید. اما استراتژی آنها را بیاموزید و دریابید که چگونه می توانید آن را در مشاغل شخصی خود مدل کنید.
سپس، از برنامه ای مانند Tailwind برای تعیین زمان ارسال پست های خود در زمان های مناسب استفاده کنید. با برنامه ریزی از قبل برای محتوا، می توانید مخاطبان
هدف خود را در زمان های کاملاً بهینه سازی شده، حتی اگر برای انجام آن در دسترس نیستید، ضربه بزنید.

2. برنامه تبلیغات وبلاگ خود را کامل کنید

هنگامی که در اینستاگرام خود تمرکز می کنید، آسان است که جذب آن شوید و هدف اصلی را فراموش کنید – هدایت افراد به وبلاگ خود.
برای اینکه افراد به وبلاگ شما بروند، باید بدانند که وبلاگ در آنجاست. شما باید به وبلاگ خود مراجعه کنید و به مردم بگویید که به آنجا بروند.
پیوند در بیو
فقط یک مکان در نمایه شما وجود دارد که می توانید یک لینک قابل کلیک قرار دهید، و آن هم در قسمت پیوند وب سایت در بیوگرافی شماست.
شما باید پیوند وبلاگ خود را در آنجا کپی و جایگذاری کنید، یا هر پیوندی را که می خواهید افراد را به آن هدایت کنید.
از Stories استفاده کنید
نحوه استفاده از داستان های اینستاگرام این مهمترین قسمت استراتژی تبلیغ وبلاگ شماست.
داستان های موجود در اینستاگرام به مردم امکان می دهد واقعی شما را ببینند و اینجاست که با شما ارتباط برقرار می کنند.
به آن به عنوان تلویزیون واقعیت فکر کنید. ما دوست داریم ببینیم مردم چه می کنند و چه کسانی هستند.
شما می توانید از داستان برای اینکه مردم شما را بشناسند استفاده کنید، اما مهمترین کاری که می توانید در داستانهای خود انجام دهید ارائه اطلاعات رایگان و
ارزش بسیار زیاد است. افراد را به سمت وبلاگ و منابعی که می توانند از آنجا استفاده کنند، هدایت کنید.
درباره مواردی که می تواند به خواننده ایده آل شما کمک کند و اینکه کجا می تواند آنها را پیدا کند صحبت کنید.

3. در هر پست با مخاطب هدف خود صحبت کنید

گذشته از سازگاری، مهمترین جنبه رشد اینستاگرام شما مربوط بودن است. فقط برای ارسال پست نگذارید.
مطمئن شوید که محتوای شما مشکل ایده آل خواننده شما را برطرف می کند.
بهترین راه برای انجام این کار این است که از مخاطب هدف خود بپرسید که دوست دارد چه چیزی را ببیند.
برای انجام این کار می توانید از نظرسنجی ها استفاده کرده و پیوند را در بیوگرافی خود قرار دهید.
اگر آنها را به سفر می برید، به آنها بگویید که کجا بوده اید و چگونه می توانید به آنها کمک کنید. افراد با یک داستان ارتباط برقرار می کنند و این
یک روش خوب برای شناختن شماست.
به یاد داشته باشید، هر آنچه را که ارسال می کنید برای آنها است. پست های خود را طوری بنویسید که گویی با یکی از خوانندگان خود صحبت می کنید و
این برای آنها طنین انداز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *