نحوه ایجاد حساب تجاری در اینستاگرام

تنظیم حساب اینستاگرام خود

با باز کردن برنامه اینستاگرام، دو گزینه برای ایجاد حساب خود خواهید داشت: با Facebook وارد شوید یا با تلفن یا ایمیل ثبت نام کنید. حتماً با یک ایمیل تجارت وارد
سیستم شوید تا نمایه اینستاگرام شما به حساب فیس بوک شخصی شما پیوند داده نشود.
بعد، جزئیات حساب خود را وارد کنید. در نام کامل، نام تجاری واقعی خود را وارد کنید تا نمایه شما برای بازدیدکنندگان قابل شناسایی باشد. این نام همان چیزی است که
در نمایه شما نمایش داده می شود. این نام کاربری حساب شما نیست (یا دسته مربوط به آن دسته از افراد توییتر).
نام کاربری نامی منحصر به فرد برای نمایه شما است و به حساب های دیگر اجازه می دهد تا با نام تجاری شما درگیر شوند. نام کاربری HubSpotHubSpot است.
نام کاربری را انتخاب کنید که قابل شناسایی و یافتن آن آسان باشد. اگر نام تجاری شما گرفته شده است، سعی کنید اولین قسمت نام تجاری خود را در نام کاربری خود
نگه دارید. توجه: می توانید نام کاربری خود را بعداً در تنظیمات حساب خود به روز کنید، بنابراین اگر می خواهید در آینده آن را تغییر دهید نگران نباشید.

بهینه سازی حساب اینستاگرام خود

اکنون زمان انتخاب تصویر نمایه مناسب است. عکس نمایه شما اولین تأثیر شما در بازدیدکنندگان جدید است. به همین دلیل، تصویر خود را با مارک تجاری و نشانگرهای
تصویری خود سازگار نگه دارید.
استفاده از لوگو یا تصویر آشنا دیگر را در نظر بگیرید. تصاویر نمایه اینستاگرام به طور خودکار در یک دایره بریده می شوند، بنابراین گوشه و کنار تصویر خود را باز کنید.

بیوگرافی اینستاگرام شما

بایوس اینستاگرام حداکثر 150 کاراکتر دارد، بنابراین هدف شما در اینجا یک جمع بندی مختصر و مستقیم از این است که شما کی هستید و چرا مردم باید شما را دنبال
کنند. با استفاده از اشاراتی از شخصیت، در مورد تجارت خود به مخاطبان خود بگویید. بیوگرافی اینستاگرام قابل جستجو نیست، بنابراین نگران کلمات کلیدی یا هشتگ
نباشید (که در زیر بیشتر به آنها می پردازیم).
در بیوگرافی خود می توانید کاربران را به انجام اقدامی خاص مانند استفاده از هشتگ خاص یا بازدید از وب سایت خود ترغیب کنید. بیوگرافی شما تنها مکانی است که می
توانید با استفاده از آن یک URL قابل کلیک کنید و بازدید سایت را به یک سایت خارجی هدایت کنید.

پالایشگاه زیست بازاریابی اینستاگرام

به همین دلیل، معمول است که کسب و کارها URL ویژه خود را به روز کنند تا با جدیدترین پست خود همسو شوند. اگر تصمیم به افزودن پیوند دارید، حتماً از کوتاه کننده
پیوند مانند سازنده پیگیری URL HubSpot یا ابزاری مانند Bitly ،Goo.gl یا Linktr.ee استفاده کنید تا نمایه شما به هم ریخته به نظر نرسد. URL های پیگیری شده همچنین
به شما کمک می کنند میزان ترافیکی که اینستاگرام به وب سایت شما می کشد را بهتر درک کنید.
برای ویرایش های بعدی، روی دکمه ویرایش نمایه در نمایه خود کلیک کنید تا عکس، نام، نام کاربری، بیوگرافی و URL خود را تغییر دهید.

مدیریت تنظیمات Instagram شما

در آخر، بیایید تنظیمات حساب خود را مرور کنیم. روی سه خط انباشته شده در گوشه سمت راست بالای نمایه خود کلیک کنید، سپس روی تنظیمات در پایین پنجره کلیک
کنید. (در زیر نام کاربری خود، چند پیوند مشاهده خواهید کرد که در زیر آنها را پوشش خواهیم داد.)
در تنظیمات خود، قادر خواهید بود کارهایی مانند تغییر گذرواژه، مشاهده پستهایی را که دوست داشته اید، فعال کردن اعلان ها و موارد دیگر را انجام دهید. در اینجا چند
مورد آورده شده است که باید فوراً بررسی کنید.
تنظیمات Story، جایی که می توانید افرادی را که می توانند Stories Instagram شما را ببینند و به آنها پاسخ دهند، مدیریت کنید (که در زیر بحث خواهیم کرد). توصیه می
کنیم برای افزایش تعامل با برند، به همه پیروان خود اجازه دهید تا Stories شما را ببینند و به آن پاسخ دهند. برای دسترسی به کنترلهای داستان، از تنظیمات خود، روی
حریم خصوصی> استوری کلیک کنید. (با کلیک روی نماد چرخ دنده در گوشه بالا سمت چپ هنگام ارسال مطلب، می توانید به این مورد نیز دسترسی پیدا کنید.)

داستان تنظیمات بازاریابی اینستاگرام

به یک حساب حرفه ای بروید که به شما امکان می دهد نمایه خود را به عنوان نمایه کسب و کار شناسایی کنید. ویژگی ابزارهای تجاری Instagram این امکان را برای
کاربران فراهم می کند تا با شما تماس بگیرند ، اطلاعات عمیقی در اختیار شما قرار می دهد و به شما امکان می دهد محتوای خود را تبلیغ کنید. برای جابجایی به نمایه
مشاغل اینستاگرام، کسب و کار شما باید دارای صفحه تجاری فیس بوک باشد. برای دسترسی به این ویژگی ها، از تنظیمات خود، روی Account> Switch to
Professional Account کلیک کنید.

تنظیمات بازاریابی اینستاگرام به نمایه تجارت تغییر می کنند

برای رفتن به نمایه کسب و کار، این تنظیم را انتخاب کنید، وارد فیس بوک شوید و به Instagram اجازه دهید صفحات شما را مدیریت کند. برای اتصال به نمایه اینستاگرام
خود یک صفحه فیس بوک انتخاب کنید. (برای اتصال این دو سیستم عامل باید یک مدیر صفحه فیس بوک باشید).
اینستاگرام به طور خودکار اطلاعات مربوطه را از صفحه فیس بوک شما برای ویرایش وارد می کند. اکنون یک نمایه تجاری اینستاگرام دارید. حتماً اطلاعات آماری نمایه و
تنظیمات حساب خود را بررسی کنید!
حساب خصوصی، جایی که می توانید نمایه خود را از عمومی به خصوصی تغییر دهید. اینستاگرام به طور خودکار نمایه شما را به حالت عمومی تنظیم می کند – توصیه
نمی کنیم آن را تغییر دهید! به عنوان یک تجارت، از کاربران می خواهید بدون هیچ مانعی پست های شما را ببینند و تجارت شما را دنبال کنند. از تنظیمات خود، روی حریم
نظرات، که به شما امکان می دهد نظرات را با کلمات کلیدی یا عبارات خاصی مخفی کنید. برای این کار باید کلمات و عبارات خاص را در تنظیمات اینستاگرام خود وارد کنید
و ویژگی را روشن کنید. دریافت نظرات هیجان انگیز و دلگرم کننده است، اما برخی از نظرات ممکن است مغایر ارزش های برند باشد یا مخاطبان شما را آزرده خاطر سازد.
برای تنظیمات، از تنظیمات خود، روی حریم خصوصی> نظرات کلیک کنید.

نظرات تنظیمات بازاریابی اینستاگرام

افزودن حسابهای اضافی اینستاگرام، جایی که می توانید حداکثر پنج حساب اضافه کنید و بدون ورود و خروج بین آنها جابجا شوید. این ویژگی همچنین به شما امکان می
دهد چندین نفر همزمان در یک حساب وارد شوید. برای افزودن حساب، روی افزودن حساب در پایین تنظیمات کلیک کنید. نام کاربری و رمز ورود حسابی را که می خواهید
اضافه کنید وارد کنید. برای جابجایی بین حساب ها، به نمایه خود بروید و نام کاربری خود را در بالای صفحه ضربه بزنید. حسابی را که می خواهید به آن تغییر دهید انتخاب
کنید.

خصوصی> حریم خصوصی حساب کلیک کنید و مطمئن شوید که خاموش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *