اشتباهات مهم در بازاریابی برای جلوگیری از هزینه های موجود در اینستاگرام

1. بی توجهی به بیو

افرادی که از شما یا شغل شما چیزی نمی دانند ابتدا به بیوگرافی اینستاگرام شما مراجعه می کنند تا ببینند شما چه چیزی راجع به آن هستید. با این حال، تعجب شما
را خواهد دانست اگر بدانید بسیاری از مشاغل وقت نمی گذارند تا بخش Insta bio خود را با اطلاعات مرتبط و معنی دار پر کنند.
در حالی که روش های مختلفی وجود دارد که می توانید بیوگرافی اینستاگرام خود را بسازید، مراحل زیر موثرترین هستند:
Insta bio خود را واضح و موجز نگه دارید. اطلاعات کافی را به همراه داشته باشید تا به افراد بگویید که چه چیزی باید در مورد کسب و کار شما بدانند اما آن را با کلمات
زیادی پر نکنید، زیرا افراد به راحتی حوصله خواندن بیوگرافی کامل را ندارند.
برای ایجاد نمای رنگارنگ در Insta bio خود، از شکلک ها استفاده کنید. یک زیست فاقد رنگ می تواند کسل کننده و کسل کننده به نظر برسد، در حالی که رنگی
می تواند بلافاصله توجه کاربر را به خود جلب کند.
پیوندها را به وب سایت رسمی کسب و کار خود یا صفحات مربوطه اضافه کنید و شامل تماس های عملیاتی باشد تا بینندگان برای دیدن اطلاعات بیشتر درباره محصولات و
خدمات شما از دیدن آنها ترغیب شوند. به غیر از درج لینک به وب سایت رسمی خود ، می توانید پیوندهای دیگری مانند لینکهایی که دوباره کاربران را به کانال YouTube،
نمایه Facebook و غیره هدایت می کنند اضافه کنید.

2. خصوصی نگه داشتن نمایه های تجاری

حریم خصوصی از نظر مشخصات شخصی Insta یکی از نگرانی های اساسی است، اما این مورد برای نمایه های تجاری نیز صدق نمی کند. اگر نمایه کسب و کار شما
خصوصی است، تعداد زیادی از دنبال کنندگان بالقوه خود را از دست می دهید، و لایک های اینستاگرام، که واقعاً به گسترش تجارت شما کمک نمی کند، درست است؟
کاربران اینستاگرام نمی توانند تصاویر و داستان های بارگذاری شده توسط پروفایل های خصوصی را مشاهده کنند، به همین دلیل شما باید از عمومی بودن نمایه کسب و
کار خود اطمینان حاصل کنید. برای این کار، صفحه نمایه خود را باز کنید و روی دکمه “ویرایش نمایه خود” ضربه بزنید. در مرحله بعدی، به پایین پیمایش کنید و مطمئن شوید
که گزینه “عکسها خصوصی هستند” برداشته نشده است.

3. عدم تعامل با پیروان

نکته فعال بودن در هر پروفایل شبکه اجتماعی اجتماعی بودن است و اینستاگرام نیز همین است. اگر با پیروان خود تعامل ندارید، این باعث ایجاد ذهنیت بدی در ذهن آنها
می شود، و آنها به سرعت دنبال شما را رد می کنند و به دنبال گزینه دیگری می گردند.
به یاد داشته باشید که هر بار که پیروانی وقت خود را برای ارسال نظر در مورد یکی از پست های شما اختصاص می دهد، این نشانه این است که او می خواهد با نام
تجاری شما تعامل کند. برای کمک به ایجاد احساس ایمان و اعتماد در قلب پیرو، باید سریع و با فروتنی پاسخ دهید. حتی اگر نظری انتقادی است، آن را بپذیرید و قول
دهید در آینده بهبود یابد.
اگر کاربری می خواهد درباره یک محصول خاص و یا خدماتی که ارائه می دهید اطلاعات بیشتری کسب کند، با اطلاعات دقیق پاسخ دهید تا هرگونه سردرگمی یا تردید را
از بین ببرد. عدم پاسخگویی به پیروان خود اغلب بی احترامی و بی احتیاطی تلقی می شود، اینها خصوصیاتی نیستند که بخواهید پیروانتان با برند شما ارتباط برقرار کنند،
درست است؟

4. عدم استفاده از هشتگ

قدیمی ها ممکن است هنگام استفاده از هشتگ خیلی راحت نباشند، اما واقعیت این است که در Insta اهمیت زیادی دارند. از این گذشته، اینستاگرام به کاربران اجازه
می دهد تا حداکثر 30 هشتگ برای هر پست درج کنند و دلیل آن نیز وجود دارد. بیشتر کاربران Insta، به ویژه آنهایی که از نسل جوان تر هستند، از هشتگ برای
جستجوی محتوای مرتبط استفاده می کنند. اگر پست ها را از نمایه مشاغل Insta خود بدون هشتگ به اشتراک می گذارید، ممکن است تعداد زیادی از بینندگان بالقوه
پست های شما از دست برود.
بهترین راه برای دانستن اینکه هشتگهایی برای یک پست خاص باید شامل شود، انجام برخی تحقیقات در مورد هشتگهایی است که در تجارت شما رواج دارد. ساده ترین
راه برای انجام این کار مراجعه به صفحات Insta رقبای محبوب و بررسی هشتگ های آنها است. هرچه هشتگ های مرتبط تری که برای مخاطبان هدف خود استفاده
می کنید ، شانس بیشتری برای کشف، پسندیدن و اشتراک گذاری پست های شما دارند.

5. عدم ارسال تصاویر با وضوح بالا

وضوح تصویر، خصوصاً برای نمایه های تجاری، در Instagram بسیار مهم است. اگرچه می توانید با ارسال تصاویر با کیفیت پایین در نمایه شخصی خود کنار بیایید، اما نتایج
مربوط به نمایه کسب و کار شما چندان بخشنده نیست. اگر شما کسی هستید که عکس هایی را که باید در Insta بارگذاری شود، سرمایه گذاری در یک دوربین با کیفیت
بالا را در نظر بگیرید و همچنین از استفاده از نرم افزار ویرایش برای ریز کردن عکس ها قبل از بارگذاری آنها خجالت نکشید.
اگر از عکس stock استفاده می کنید، اطمینان حاصل کنید که نسخه با وضوح بالا را بارگیری کرده اید و دوباره با نرم افزار ویرایش آزمایش می کنید تا مطمئن شوید تصویر از
دنبال کنندگان واقعی اینستاگرام تأثیر خوبی می گذارد. اینستاگرام چندین فیلتر مخصوص به خود دارد که کاربران می توانند با آنها آزمایش کنند، بنابراین حتی اگر در مورد
ویرایش نرم افزار اعتماد به نفس ندارید، فیلترهای Insta را برای نتایج واقعا خیره کننده اعمال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *