اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ

به کی میگیم اینفلوئنسر؟

قبلا با هم راجع به اینفلوئنسرها و اینکه چطور میتونیم اینفلوئنسر باشیم صحبت کردیم. اما به طور خلاصه اینه: به کسی میگیم که توی شبکه های اجتماعی شخص سرشناس و تاثیرگذاری باشه.

سلبریتی ها

این عزیزان شهرت شان را به خاطر فعالیتی که توی فضای حقیقی دارند به دست آوردن و خود به واسطه فعالیتی که توی فضای مجازی هم دارند به اینفلوئنسرهای این فضا تبدیل شدند.

واینرها

من که طرفدار خیلی هاشون هستم .کسایی که حسابی زحمت کشیدند و برای سرگرم کردن ما و شاد کردن دلمون ویدیو های جذاب و قشنگ ساختن و به قولی بازیگران یا مجریان شبکه‌های اجتماعی هستند.

بلاگرها

رفقایی که تو زمینه تخصصی خودشان شروع به تولید محتوا می کنند و مخاطب ازشون نقد و بررسی تخصصی می خواد. این عزیزان بیشتر محتوای متنی تولید می‌کنند اما خوب بسیاری شان هم  نقدها یا آموزش‌ها را توی ویدیو مطرح می‌کنند .مثلاً عزیزانی که تو زمینه غذا به رستوران ها میرن و تیستر غذا می شوند یا عزیزانی که به مناطق تفریحی و توریستی سر می‌زنند یا عزیزانی که در حوزه‌های مختلف دیجیتال فعال هستند و خیلی از عزیزان دیگه.

میکرو اینفلوئنسرها

میکرو اینفلوئنسرها هنوز اینفلوئنسر نشدند اما در حال رسیدن به این جایگاه هستند .یعنی حدود ۲ تا ۵۰ هزار نفر دنبال کننده دارند و توی زمینه های مختلفی در حال تولید محتوا هستند. از آنجا که  اینفلوئنسر های جامعه مخاطب کوچکتری دارند معمولاً ارتباط نزدیک تر و صمیمی تری را با مخاطبشان حفظ کردند و خوب میشه گفت تأثیرگذاریشون روی  این جامعه بیشتره.

اینفلوئنسر مارکتینگ

از موثرترین روش‌ها در تبلیغات به حساب می‌آید. عملاً برندها با این عزیزان وارد مذاکره می شوند و بعد از توافق های ریالی این عزیزان به نحوی تبلیغات برند را برای مخاطباشون انجام میدن.طی تحقیقاتی که توی آمریکا انجام شده بررسی کردن و دیدن ۴۰ درصد از مخاطبهای یک  را یک اینفلوئنسر، وقتی تبلیغ یک محصول رو توی صفحه ی  اینفلوئنسر محبوبشون دیدن ،اون محصول رو تهیه کردند.

سخن آخر

اگر برای تبلیغات بودجه کافی داری و میخوای سراغ بهترین روش تبلیغاتی بری ،سراغ اینفلوئنسر مارکتینگبرو.
دیگه دوره تبلیغات خیابانی گذشته.
اینفلوئنسر محبوبت کیه ؟ اسمشو کامنت کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *