چگونه اولین فالوئرهای خود را در اینستاگرام بدست آوریم

1. BIO خود را کامل کنید

هنگام ایجاد نمایه خود، دو قسمت وجود دارد:
نام کاربری شما. اسم شما.
هر دو می توانند در نتیجه جستجوی اینستاگرام ظاهر شوند. در این حالت، اگر یک نام تجاری در اطراف نام خود ایجاد کنید، نام کاربری شما باید نام شما باشد.
برای صفحات مشاغل شما – این نام کسب و کار شما است یا اگر حساب موضوعی ایجاد می کنید، کلمه کلیدی را در آنجا وارد کنید تا قابل جستجو باشد.
برای قسمت Name، کلمه کلیدی خود را نیز در آنجا وارد کنید: چیز ، که مختصراً تجارت یا مخاطبان شما را توصیف می کند.

2. به دوستان خود متصل شوید

افرادی را که می شناسید دنبال کنید.
از طریق Facebook و لیست مخاطب خود جستجو کنید. آنها اعلان مربوط به دنبال کردن شما را دریافت می کنند و ممکن است دوباره شما را دنبال کنند.
آنها اولین پیروان شما هستند.

3. به دنبال مخاطبان خود باشید

از ابتدا مخاطب بالقوه خود را برای خود توصیف کنید.
سپس، به دنبال حساب های دیگر باشید که به مخاطبان شما خدمت کند. نه رقبای شما. اما کسانی که در پست های خود بر روی افرادی که می خواهید
آنها را جذب کنید تمرکز کرده اند.
حساب هایی را پیدا کنید که به طور منظم پست می کنند و ارتباط خوبی با محتوای خود دارند.
لیستی از این حساب ها را برای نام تجاری خود ایجاد کنید و سپس شروع به مشارکت کنید.
به پروفایل آنها بروید. در مورد پست های آنها نظر دهید پیروان آنها را دنبال کنید و با آن افراد جدید ارتباط برقرار کنید.

4- ارتباط اصلی است

آیا می دانید فقط 30٪ محتوای افرادی را که دنبال می کنید می بینید؟ بنابراین بیشتر از افرادی که دنبال می کنید افراد را دنبال نکنید.
برای پیروان شما نیز همین طور است، آنها همچنین فقط برخی از مطالب افرادی را که دنبال می کنند می بینند. نکته اصلی در اینجا شروع ارتباط با افراد است، بنابراین آنها
خبرمایه شما را بررسی می کنند، شما را دنبال می کنند و به تعامل ادامه می دهند.
هرچه افراد با پست شما بیشتر درگیر شوند، در فید آنها بیشتر نشان داده می شود.
پست های شما نیز با یکدیگر رقابت می کنند. به این ترتیب، پستی که درگیری بیشتری داشته است، ابتدا از پست با تعامل کمتر نشان داده می شود.

5- مطالب جالب را برای مخاطبان خود ارسال کنید

به اشتراک گذاشتن داستان های مشتری خود در مورد استفاده از خدمات یا محصول خود. هر زمان فرصتی پیدا کردید، داستان آنها را بگویید.
 اگر آنها چیزی را در شبکه های اجتماعی ارسال می کنند از شما می پرسند آیا می توانید آن را در اینستاگرام خود نیز به اشتراک بگذارید.
هر زمان که می خواهید تجربه شخصی را به اشتراک بگذارید، اجازه بگیرید. بیشتر اوقات مردم از این بابت مشکلی نخواهند داشت،
اما اگر آنها این را نخواهند، از مشکلات غیرضروری جلوگیری خواهید کرد.

6. ثابت قدم باشید

در پست خود ثابت باشید حتی اگر این چند بار در هفته باشد. برنامه راحت را برای خود انتخاب کنید. سعی نکنید از روز اول یک ماراتن اجرا کنید
در غیر اینصورت سریع سوخته می شوید.
هنگامی که به برنامه بهینه خود عادت کردید، می توانید پست های بیشتری ارسال کنید. وقتی مرتباً پست می کنید، مرتباً به رادار پیرو خود می رسید،
بنابراین آنها همیشه در مورد شما به یاد می آورند.

7. مکالمه را شروع کنید

اگر با پیروان خود تعامل دارید، شروع به نوشتن یک سوال ساده در پایان نامه کنید. از آنها در مورد چیزی بپرسید.
از ابتدا به احتمال زیاد آنها چیزی نخواهند نوشت. با این حال، این کار را ادامه دهید حتی اگر به نظر می رسد فعلاً با خودتان صحبت می کنید.
بله، وقت گیر است. اما وقتی این کار را انجام دهید، خواهید دید که افراد نیز شروع به پاسخ دادن به سوالات شما می کنند و تعامل با سایر پست های
شما افزایش می یابد.

8. از هشتگ های مناسب استفاده کنید

هشتگ ها به شما کمک می کند تا توسط افراد دیگر کشف شوید. در اینستاگرام می توانید حداکثر 30 هشتگ اضافه کنید. از بسیاری یا همه آنها استفاده کنید.
هشتگ های مربوط به موضوع (های) ارسال شده را جستجو کنید.
سپس، لیست آنها را برای هر موضوعی که ارسال می کنید، ایجاد کنید. آنهایی را انتخاب کنید که دارای تعدادی تصویر در حدود 500،000 یا کمتر هستند.
آنها را در برنامه تلفن ذخیره کنید. هنگامی که تصویر را منتشر می کنید، فقط آنها را کپی کرده و در تصویر یا نظر اول وارد کنید.

9. به نتایج برتر جستجوی اینستاگرام بروید

وقتی به پست های برتر اینستاگرام برای هشتگ های خاص رسیدید، می توانید بیشتر در معرض دید و دنبال کنندگان باشید.
این منطقه در بالای نتیجه جستجوی اینستاگرام است که فقط دارای 9 تصویر ویژه انتخاب شده است.
در حالی که اینستاگرام الگوریتم انتخاب تصاویر برای قسمت بالا را به شما نمی گوید، کاری است که می توانید انجام دهید.
هدف این است که در طی 1-2 ساعت پس از انتشار پست خود، تعامل بیشتری داشته باشید و از حساب های دارای دنباله های بزرگ بهتر استفاده کنید.

10. فیلم ارسال کنید و از Instagram Stories استفاده کنید

دو روش استفاده از فیلم ها در اینستاگرام وجود دارد: در فید اصلی یا Instagram Stories.
محتوای ویدئو می تواند 34٪ تعاملات بیشتر از عکسهای عادی عکس را بدست آورد.
بسته به پیچیدگی محصول یا خدمات شما، آموزش ها می توانند تا حد زیادی اطمینان حاصل کنند که مردم دقیقاً نحوه استفاده از آن را می دانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *