افزایش نرخ تعامل

اینستاگرام برای صاحبان کسب و کار می تواند یک غول تبلیغاتی باشد.

اگر می‌خواهید جایگاهی قابل اطمینان در پلتفرم اینستاگرام به منظور درگیری بیشتر و ارتباط با بازار هدف خود بسازید
این مقاله از طریق 7 راهنمایی به شما در استفاده از بازاریابی اینستاگرام برای انجام درست این کار کمک میکند.

 

 

هشتگ باید بخشی از استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما باشدهشتگ بخشی از استراتژی بازاریابی اینستاگرام

به غیر از تصاویر، هشتگ ها مهم ترین عنصر پست شما هستند.
در حالیکه نوشتن شرح تصاویر به شما کمک می کند تا به بیان داستان پشت تصویر خود بپردازید،هشتگ ها به شما اجازه دیده شدن تصویر و توضیح آن ،توسط افراد خارج از حوزه فعلی فالوور های شما را می دهد.
هنگامی که کاربران، هشتگ های مربوط به صنعت مورد نظر خود را جستجو می کنند شما به دنبال نمایش پست های خود هستید. اگر اینگونه نباشد فرصت مناسبی را برای رقبای تان برای نشان دادن پست های شان، افزایش نفوذ و افزایش تعداد فالوور هایشان ایجاد کرده اید.

 

بخشی از جامعه اینستاگرام باشید

 بخشی از جامعه اینستاگرام بودن
راه‌های بسیاری برای ساخت و یا حضور به عنوان بخشی از جامعه در بازاریابی اینستاگرام وجود دارد.
استفاده از هشتگ ها به شما اجازه می دهد تا به کاربرانی که تا به حال هرگز آنها را ملاقات نکرده اید ،ارتباط برقرار کنید. ابراز علاقه (لایک) و اظهار نظر در عکسهای افراد دیگر باعث ارتباط شما با جامعه بزرگتر می شود.
(و اغلب به شما کمک می کند فالوور های خود را افزایش دهید زیرا افراد معمولاً فعالیت های شما را پاسخ خواهد داد).
شرکت در کمپین های بازاریابی اینستاگرام برای پیشبرد یک هدف ارزشمند می تواند به شما جهت حضور در همکاری های بزرگ تر کمک کند.
به اشتراک گذاری تصاویر و فیلم از وقایعی که اتفاق می‌افتد باعث می شود فالوور های شما احساس کنند در آن فعالیت  بوده اند و یا یک بخش واقعی از جامعه شما هستند.

 

 

تناوب بهینه ارسال پست را بدانید

 ارسال پست بهینه

شما احتمالا تعداد زیادی مشاوره ی متناقض در مورد اینکه هر چند مدت یکبار در اینستاگرام خود پست بگذارید،شنیده اید.
اما در نهایت تنها شما می توانید تصمیم بگیرید که بهترین رفتار با مخاطب تان کدام است .به عبارت دیگر از افزایش پست‌های خود زمانی که فرصت آن ایجاد می شود نگران نباشید.
با یک پست در روز شروع کنید و به تدریج سعی کنید تعداد آن را افزایش دهید هنگامی که به نقطه ای رسیدید که تعامل در حال کاهش بود تعداد پست را تا حدودی کم کنید تا زمانی که دوباره به سطح مطلوب خود برس

 

 

 

 

تصاویر خود را مرتبط با احساس به برند خود نگه دارید

تصاویر مرتبط با برند خود

برخی از موفق ترین برند سازی های موجود در اینستاگرام توجه زیادی به چگونگی برقراری ارتباط میان تصویرشان با هویت نام تجاری خود دارد.
استارباکس، به عنوان مثال ،که بیانیه  مأموریتی به شرح زیر دارد :
به منظور الهام بخشیدن و رشد و پرورش روح انسان با شعار
هر فرد یک فنجان در هر منطقه
پست های اینستاگرام خود را از طریق ارائه تصاویر الهام بخش و دلگرم کننده که از این بیانیه به خوبی حمایت می کنند به اشتراک می گذارد به جای ارسال تبلیغات و عکس های تصادفی از قهوه، آنها از تصاویر خودشان برای پیشبرد ماموریت شرکت استفاده می‌کنند.

 

 

کل مشخصات خود را بهینه کنید

بهینه کردن کل مشخصات

اطمینان حاصل کنید که تصاویر و توضیحات آنها با احساس نام تجاری تان هماهنگ است. همیشه لینک برای ارتباط با وب سایت خود داشته باشید ،ممکن است تمایل داشته باشید صفحه فرود خاصی برای بازدیدکنندگان اینستاگرام خود ایجاد کنید و یا در مقصد لینک برای ترویج کمپین فعلی و یا مطالب خود تغییر موقتی انجام دهید.
از آرم شرکت خود در جایی که از مشخصات خود استفاده کنید به طوری که کاربران بدانند که این یک پروفایل رسمی برای شرکت شما است.یک هشتگ با نام تجاری خاص به مشخصات خود اضافه کنید به طوری که کاربران بدانند که آن متعلق به شماست.
مکان فیزیکی خود را در صورتی که یک کسب و کار محلی هستیدذکرکنید. مطمئن شوید که تصاویر مطالب و محتوای شما با ویژگی های محصولات دیگر رسانه های اجتماعی شما سازگار هستند.

 

افزایش تعداد فالوورها با ترکیب هنر و علم

افزایش فالوور با هنر و علم

به یاد داشته باشید که کمیت، کیفیت را از بین می‌برد. حساب خود را برای نگهداری از تنها بهترین‌تصاویر ویرایش کنید. هیچ کس علاقه ندارد فردی را که هزاران عکس بی معنا از مواد غذایی و یا دیگر عکس های تصادفی بگذارد دنبال کند.
همیشه یک عنوان جذاب و مرتبط داشته باشید .پرسیدن یک سوال در عنوان راه بسیار خوبی برای افزایش تعامل مخاطبان است .

مقاوم باشید. بدانید برای چه افرادی و به چه دلیلی پست می گذارید.
اظهار نظر در عکس های خود و دیگر افراد را حفظ کنید زمانی که افراد تعامل منظم شما را ببیند احتمال بیشتری وجود دارد که شما را فالو کنند.

 

ارسال انواع پست های جذاب

ارسال پست های جذاب
  • عکس های ارسالی کاربر
  • عکس هایی از پشت صحنه فضای کاری و یا کارکنان خود
  • ایجاد فرصتی برای بازدید محصولات جدید قبل از ارائه رسمی آنها
  • نسخه نمایشی یا آموزش های کوتاهی از محصول
  • عکس هایی از روزهای عادی زندگی برای نشان دادن دیدگاه شخصی خود
  • تصاویر و فیلم هایی با مضمون تعطیلات
همانطور که شما تصمیم می گیرید چه مطلبی را ارسال کنید ،انتخاب استراتژی مناسب که احتمال زیادتری برای لایک کردن و کامنت گرفتن دارد نیز مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *