چگونه یک مسابقه اینستاگرامی برگزار کرد؟

اهداف خود را تعیین کنید

ممکن است بخواهید برای افزایش آگاهی از برند یا مشاهده رشد تعداد فالوئرهای اینستاگرام خود یک مسابقه برگزار کنید. شما ممکن است هدف شما تولید سرب یا
هدایت بازدید بیشتر به وب سایت خود باشد. هدف شما چیست، اطمینان حاصل کنید که درمورد آنچه که می خواهید از طریق مسابقه خود بدست آورید، واضح است.
اهداف باید مشخص، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، مرتبط و دارای محدودیت زمانی باشند.

ریزه کاری ها را برنامه ریزی کنید

چندین فاکتور مربوط به مسابقه شما باید برنامه ریزی شود مانند:

شرکت کنندگان باید چه کاری انجام دهند (بر اساس نوع مسابقه اینستاگرام یا هدایایی که من در نظر دارم).

قوانین مشارکت.
مدت زمان مسابقه شما.
هشتگی کمپین را که می خواهید استفاده کنید.
روش اطلاع رسانی به برندگان.
شما همچنین می خواهید ورود به مسابقه یا بازی را راحت کنید، مخصوصاً به این دلیل که اکثر مردم از سیستم عامل تلفن خود استفاده می کنند.
مطمئن شوید که جایزه ارزشمند است.
جایزه ای که ارائه می دهید باید به اندازه کافی ارزشمند باشد تا پیروان واقعی اینستاگرام خود را برای ورود تشویق کند، اما نه آنقدر گسترده که همه در آن ارزش ببینند،
حتی اگر از برند شما چیزی نمی دانند. ارائه یک محصول یا آزمایش آزمایشی، اطمینان از ورود افرادی را که از قبل به برند شما یا محصولات آن علاقه مندند، وارد می کند.
از طرف دیگر، دادن پول، از افرادی که ممکن است هیچ سرنخی در مورد مارک شما نداشته باشند، دعوت خواهد شد.

صلیب مسابقه خود را تبلیغ کنید

لازم است مسابقه خود را در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی با پیوندهای مرتبط تبلیغ کنید تا افراد را به سمت محتوای خود هدایت کنید.

از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید

استفاده از تبلیغات اینستاگرام به مسابقه شما کمک می کند تا به بازار هدف خود برسد.

نتایج را پیگیری کنید

شما باید نتایج مسابقه خود را پیگیری کنید و ببینید آیا اهدافی که برای رسیدن به آن تعیین کرده اید برآورده شده اند یا خیر. به این ترتیب،
خواهید فهمید که چه چیزی کار می کند و چه چیزی نه، بنابراین می توانید متناسب با آن تغییرات ایجاد کنید.
نتیجه
اگر برای تبلیغ برند خود از مسابقات و مسابقات Instagram استفاده نمی کنید، جنبه بسیار مهمی از بازاریابی Instagram را از دست می دهید.
همین استراتژی جالب و مقرون به صرفه تبلیغ برند را امروز امتحان کنید و نتایج را خودتان ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *