چگونه دسترسی اینستاگرام را افزایش می دهیم؟

چگونه دسترسی اینستاگرام را افزایش می دهیم؟

چندین روش آسان اینستاگرام برای افزایش دسترسی به پست های شما وجود دارد. این نکات و ترفندها به شما کمک می کند تا با تأثیرات

الگوریتم برای اینستاگرام مقابله کنید و همچنین مخاطبان جدید را جذب کرده و آنها را تحت تأثیر قرار دهید.

1. زمان مهم است

وقتی نوبت به دسترسی اینستاگرام می رسد، تعداد پسندیدن ها و نظرات دریافتی بلافاصله پس از ارسال بسیار مهم است. اگر دور ابتدای

تعامل زیاد باشد، به احتمال زیاد اینستاگرام پست شما را در فید بالاتر می برد.

اگر حساب کاربری اینستاگرام دارید، تشخیص زمان مناسب برای ارسال در اینستاگرام باید یک قطعه باشد. نگاهی به Instagram Insights

بیندازید و بررسی کنید که پیروان شما بیشترین فعالیت را دارند.

اگر حساب کاربری Instagram ندارید نگران نباشید. ابزارهای آنالیز اینستاگرام وجود دارد که به شما کمک می کند. نگاهی به Iconosquare،

Buzzsumo یا Sprout Social بیندازید. این ابزارها هنگامی که گروه پیروی هدف شما بیشترین فعالیت را دارد تجزیه و تحلیل می کنند و داده ها

را در یک جدول شسته و رفته ارائه می دهند.

2. از هشتگ های مناسب استفاده کنید

بدون استفاده از هشتگ های مناسب، دسترسی شما به اینستاگرام افزایش نمی یابد. هشتگ ها همه چیز در اینستاگرام هستند. آنها به

کاربران دیگر کمک می کنند محتوای شما را کشف کنند و به شما در تجزیه و تحلیل عملکرد کمپین بازاریابی اینستاگرام کمک می کنند.

هشتگ ها را می توان به تقسیم بندی کرد:

  • هشتگهای پرطرفدار
  • هشتگ های عمومی
  • هشتگ های خاص صنعت

چگونه هشتگ های محبوب را در اینستاگرام پیدا کنیم؟ با استفاده از یک ابزار نظارت بر شبکه های اجتماعی، نه تنها محبوب ترین هشتگ را

برای افزایش دسترسی به اینستاگرام خود پیدا خواهید کرد، بلکه همچنین می توانید تمام موارد ذکر شده در دسترس عمومی را که حاوی

کلمه کلیدی از پیش تعریف شده شما هستند، در اینترنت ردیابی کنید.

استفاده از هشتگ های مناسب به شما کمک می کند تا مخاطبان بیشتری داشته باشید و در نهایت ، افزایش ارگانیک خود را در

اینستاگرام افزایش دهید.

علاوه بر این، باید نگاهی به معیارهای تجزیه و تحلیل Instagram بیاندازید که می تواند برای تجزیه و تحلیل تأثیر پست های اینستاگرام شما

مفید باشد. مهمترین معیارهای اینستاگرام که باید در نظر بگیرید عبارتند از:

  • میزان دسترسی تقریبی اینستاگرام – تعداد تخمینی افرادی که می توانند با این پست تماس داشته باشند
  • تعاملات اینستاگرام
  • اینستاگرام را پسندید
  • نظرات اینستاگرام
  • احساسات برند شما – خواه مشتریان بالقوه شما در مورد برند، محصول یا خدمات شما مثبت یا منفی صحبت می کنند

آیا می خواهید لیستی از هشتگ های پرطرفدار برای کسب و کار خود را ببینید؟ با یک ابزار نظارت بر رسانه! Brand24 هشتگهای مورد

استفاده در شبکه شما را در شبکه های اجتماعی تجزیه و تحلیل خواهد کرد. بر اساس نتایج، لیستی از 100 هشتگ پرطرفدار را دریافت

خواهید کرد که می توانید برای افزایش دسترسی به اینستاگرام خود استفاده کنید.

3. جنبه اجتماعی اینستاگرام را کاوش کنید

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است، به همین دلیل است که اگر می خواهید میزان دسترسی به اینستاگرام ارگانیک خود را افزایش دهید

تعامل با سایر کاربران بسیار حیاتی است. تغییرات ایجاد شده در الگوریتم های شبکه های اجتماعی پس از رسوایی کمبریج آنالیتیکا برای

تشویق رفتارهای مثبت و مثبت ایجاد شد.

منظور از تعاملات اینستاگرام چیست؟ می توانید بهترین اقدامات اینستاگرام را در این نکات مهم خلاصه کنید:

  • سریع به سوالات پیروان خود پاسخ دهید
  • از مردم تشکر می کنم که پست شما را دوست دارند و نظر می دهند
  • پست دیگران را کاوش کنید و با محتوای آنها درگیر شوید
  • از مردم برای همه موارد مثبت برای ایجاد آگاهی از نام تجاری و مرتبط کردن نام تجاری خود با احساسات مثبت، تشکر کنید.

نظرات منفی می تواند یک نعمت باشد. اول از همه، نظرات منفی یک معدن طلای دانش است که به نیازهای پیروان شما می رسد.

این به شما ایده ای از جهت حضور در اینستاگرام خود می دهد.

ثانیا، آنها به شما فرصتی می دهند تا از تشدید بحران شبکه های اجتماعی جلوگیری کنید. سعی کنید به موقع سوالات را برطرف کنید،

بنابراین به دنبال کنندگان خود نشان می دهید که به آنها اهمیت می دهید.

4. محتوای تولید شده توسط کاربر را درست کنید

این یک روش عالی برای افزایش نرخ تعامل اینستاگرام است. این باعث ترغیب کاربران به تعامل با عکس ها یا فیلم های شما و اشتراک

گذاری بیشتر آنها می شود. و اینستاگرام به اشتراک گذاری محتوا را آسان تر می کند، مخصوصاً وقتی صحبت از Instagram Stories

می شود، که بعداً در مورد آنها بیشتر توضیح خواهم داد.

محتوای تولید شده توسط کاربر 35٪ بیشتر به یادماندنی و 50٪ بیشتر از رسانه سنتی و سایر محتوای غیر کاربر ایجاد شده قابل اعتماد

است.

ارسال محتوای تولید شده توسط کاربر به شما کمک می کند با پیروان خود ارتباط برقرار کنید. و روابط مثمر ثمر با پیروان شما می تواند تأثیر

مثبتی در الگوریتم اینستاگرام داشته باشد.

5. داستان های اینستاگرام را کاوش کنید

داستان های اینستاگرام به دو دلیل مهم هستند.

داستان ها به شما فرصتی می دهند تا چهره انسانی شرکت خود را نشان دهید. برخی از فیلم های پشت صحنه شرکت خود را ضبط کنید،

یک مسابقه برگزار کنید یا یک محتوای جداگانه ایجاد کنید. این یک روش عالی برای ایجاد برخی از معرض های اضافی برای نام تجاری خود

است.

داستان های اینستاگرام همچنین برای قرار گرفتن در معرض نام تجاری بسیار مناسب هستند زیرا در بالای خبر خبری قرار دارند. آرم شرکت

شما اولین تصویری است که افراد هنگام ورود به اینستاگرام مشاهده می کنند. این فرصتی است که نباید از دست داد!

جریان های زنده اینستاگرام نیز همین است. طبق Social Media Examiner هرچه بیشتر به زندگی خود ادامه دهید، محتوای غیر زنده شما

بیشتر در معرض نمایش قرار می گیرد.

Stories نیز براساس یک الگوریتم ساخته شده است، بنابراین ارسال منظم و ارائه محتوای آموزنده و الهام بخش بسیار مهم است.

6. از موقعیت جغرافیایی استفاده کنید

به غیر از هشتگ های اینستاگرام، موقعیت جغرافیایی یکی دیگر از روش های عالی برای افزایش دسترسی به اینستاگرام است.

برخی از کاربران اینستاگرام نه برای یافتن هشتگ، بلکه برای یک مکان خاص جستجو می کنند.

شما همچنین می توانید تصاویری را کشف کنید که از مارک تجاری شما برخوردار هستند اما در آن برچسب گذاری نشده اید.

این یک روش فعال برای یافتن دنبال کنندگان جدید و گسترش میزان دسترسی به اینستاگرام است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *