به راستی چند نفر از فالوورهای اینستاگرام برای شروع کسب درآمد در سال 2020 نیاز دارید؟

به راستی چند نفر از فالوورهای اینستاگرام برای شروع کسب درآمد در سال 2020 نیاز دارید؟

ناامیدکننده است که ببینیم اینفلوئنسرها برای هر پست در اینستاگرام هزاران دلار درآمد کسب می کنند در حالی که ما فقط تلاش می کنیم تعداد روزانه پیروان خود را افزایش دهیم. همه ما می خواهیم تأثیرگذار بعدی در معاملات بزرگ اسپانسر باشیم که هزینه سفر ما به دنیا و خوردن غذاهای با بهترین ظاهر را پرداخت می کنند، اما دشوار است که بدانید حساب شما برای آماده سازی پول برای چه زمانی آماده است.

یکی از اولین معیارهایی که کاربران و مارک ها برای تعیین تأثیر حساب به آن نگاه می کنند، تعداد دنبال کنندگان شما است، بیشتر به این دلیل که برای دیدن همه در جلو و مرکز است. حتی در این صورت، هیچ شماره دنبال کننده اینستاگرام تعیین شده ای برای کسب درآمد در سال 2018 وجود ندارد که برای هر تأثیرگذار در هر مکان مناسب باشد. در پست امروز، من می خواهم به چگونگی نزدیک شدن به تعداد پیروان خود بپردازم و چه زمانی باید از آنها درآمد کسب کنید.

چقدر می توانید در اینستاگرام درآمد کسب کنید؟

این اولین سوالی است که هرکسی قصد دارد از اینستاگرام خود کسب درآمد کند، اما جوابی سریع و سریع ندارد. متغیرهای زیادی وجود دارد که می تواند مبلغی را که کاربر می تواند با ارسال در اینستاگرام بدست آورد، از جمله جایگاه حساب، روش کسب درآمد، کیفیت پست ها، تعداد دنبال کنندگان و نرخ تعامل، فقط به ذکر چند.

یکی از محبوب ترین راه ها (اگر نه محبوب ترین راه) برای ایجاد درآمد توسط اینفلوئنسرها در اینستاگرام از طریق پست های پشتیبانی شده است. اینفلوئنسرها وظیفه دارند نرخ خود را برای کار با مارک ها تعیین کنند، بنابراین پتانسیل درآمد در اینجا حتی بیشتر متفاوت است.

به عنوان مثال، یک حساب فقط در بازاریابی تأثیرگذار و پست های پشتیبانی شده ممکن است با شارژ 25 تا 50 دلار برای هر پست شروع شود و حساب هایی که قبلاً به عنوان تأثیرگذار با 30-80 هزار دنبال کننده ایجاد شده اند، می توانند صدها دلار برای هر پست شارژ کنند. وقتی اینفلوئنسرها به بیش از 100 هزار دنبال کننده رسیدند، تمایل دارند حداقل 1000 دلار برای فقط یک پست مانند سام اوشیرو که 283 هزار دنبال کننده دارد و هر پست 1500 دلار هزینه می گیرد، شارژ کنند. ناگفته نماند، افراد مشهوری مانند کیم کارداشیان وست با 107 میلیون فالوور می توانند بیش از 500000 دلار برای یک پست حمایت مالی در اینستاگرام دریافت کنند.

نرخ متنوع اینفلوئنسرها با تعداد متنوعی از مارک هایی که با آنها کار می کنند و تعداد پست های پشتیبانی شده دریافت شده، و زندگی در تمام وقت زندگی را فقط با ارسال پست در اینستاگرام کاملاً امکان پذیر می کند!

برای کسب درآمد در اینستاگرام به چند فالوور نیاز دارید؟

پاسخ این است که، بستگی دارد! اگر احساس می کنید این جواب ناامید است، من را بشنوید.

وقتی مارک ها به دنبال کار با اینفلوئنسرها هستند، می خواهند بدانند که بودجه بازاریابی آنها به خوبی استفاده شده است. آنچه مارک ها واقعاً به آن توجه می کنند این است که میزان جذب مخاطب شما بدون توجه به تعداد دنبال کنندگان مهم است زیرا این به معنای آگاهی بیشتر از محصول و فروش بالقوه آنها است. مارک ها همچنین به چگونگی مطابقت تعداد دنبال کننده و میزان تعامل شما با طعم و کیفیت پست های شما نگاه می کنند.

میزان نامزدی طلا است

در حالی که میزان فالوئرهای شما می تواند از 1000 تا 1 میلیون نفر باشد تا بتوانید از اینستاگرام درآمد کسب کنید، اما یک چیز ثابت قیمت بالای تعامل است. اگر فالوورهای شما آن را نمی بینند یا با آن تعامل ندارند، ارسال محتوا در اینستا هیچ معنی ندارد.

به عنوان مثال، تصور کنید 100 دلار داشتید و می خواستید با آن درآمد بیشتری کسب کنید. می توانید آن را با شخصی سرمایه گذاری کنید که صدها هزار خریدار بالقوه در نوک انگشتانشان است، اما متوجه شدید که فقط صد یا بیشتر در واقع به گفته های آنها توجه می کنند. بهترین شرط شما سرمایه گذاری آن 100 دلار با شخصی است که فقط دو هزار خریدار بالقوه دارد، اما همه آنها دائماً به گفته های خود توجه می کنند.

نکته کلیدی در کسب درآمد در اینستاگرام، شمردن پیروان نیست. نرخ تعامل خوبی دارد. میزان تعامل شما مجموع پسندیدن ها و نظرات تعداد مشخصی از پست ها است، تقسیم بر تعداد پست ها، تقسیم بر پیروان، ضرب در 100. (اگر تمایلی به انجام این کار ندارید، ابزارهای آنلاین زیادی در دسترس است) خودتان ریاضی کنید!)

وقتی میزان تعامل شما بالا باشد، این به مارک ها می گوید پیروان شما صحبت های شما را می شنوند و بهتر از آن، گوش می دهند! آنها پول خود را با شما سرمایه گذاری خواهند کرد زیرا به نوبه خود منجر به خرید محصولات محصولات پیروان شما خواهد شد.

برای خرید بازدید اینستاگرام به صفحه خرید ویو اینستاگرام مراجعه کنید.

طاقچه شما بسیار مهم است

آیا می دانید از هر 10 نفر 7 نفر برای تصمیم گیری در خرید به شبکه های اجتماعی اعتماد می کنند و تقریبا نیمی از آنها به نظر افراد تأثیرگذار اعتماد می کنند. این را می دانید یا نمی دانید، افراد خارج از کشور به دنبال توصیه هایی برای دنبال کردن هستند و شما یکی از آنها هستید! اگر در یک جایگاه خاص مشتاق و آگاه هستید، می توانید فقط با تبلیغ مارک ها و محصولاتی که قبلاً دوست دارید درآمد کسب کنید!

برخی از سودآورترین مکانهای موجود در اینستاگرام عبارتند از: سلامتی / سلامتی / تناسب اندام، مسافرت، مد، زیبایی، تجارت، ثروت / دارایی، لوکس و سبک زندگی. کاربران در این مکان ها با مارک های مختلفی کار می کنند، محتوای گسترده ای ایجاد می کنند و در کسب درآمد از حساب های اینستاگرام خود موفقیت زیادی کسب می کنند.

به عنوان مثال هدی کتان را در نظر بگیرید. او به عنوان یک تأثیرگذار زیبایی در اینستاگرام آغاز به کار کرد و در حال حاضر بیش از 2 میلیون دنبال کننده دارد و اخیراً خط محبوب محبوب خود را راه اندازی کرده است. Kayla Itines نیز یک تأثیرگذار موفق در اینستاگرام است که به عنوان مربی شخصی شروع به کار کرد اما اکنون 7 میلیون دنبال کننده و تعداد زیادی دنبال کننده برای مجموعه راهنماهای بدن بیکینی دارد.

برخی از طاقچه ها به قدری خاص هستند که برای شروع فرود پست های تحت حمایت، از جمله “همبرگر” به جای “غذا” یا “مراقبت از پوست آکنه” به جای “زیبایی”، مجبور نیستید تعداد زیادی دنبال کننده داشته باشید.

هر روز مارک های بیشتری برای تبلیغ محصولات خود با ریزنمایشگران در این مکان های خاص کار می کنند، زیرا دنبال کنندگان جذاب تر و هدفمندتری دارند.

خود را محدود به پست های حمایت مالی نکنید

به عنوان یک شرکت وابسته درآمد بیشتری کسب کنید

مشارکت با مارک ها تنها راه کسب درآمد از حساب اینستاگرام شما نیست. علاوه بر کار مستقیم با مارک ها در پست های پشتیبانی شده  می توانید از بازاریابی وابسته برای درآمدزایی در اینستاگرام نیز استفاده کنید. بازاریابی وابسته زمانی است که یک مارک پس از خرید شخصی که کالایی را که شما توصیه می کنید، به شما پورسانت می پردازد. معمولاً با کد تبلیغات یا پیوند وابسته، شبکه های بازاریابی شرکت های وابسته که شما در آنها عضو هستید، میزان فروش محصولات پیشنهادی شما را ردیابی می کنند و درصورت گفته و تمام شدن، درصدی از سود را به شما پرداخت می کنند.

فروش محصولات وابسته به شرطی که همیشه بخاطر داشته باشید پیوند یا کد رهگیری خود را به همراه داشته باشید، فروش محصولات وابسته به آسانی است. بهترین مکان برای شروع این است که محصولاتی که قبلاً از آنها استفاده می کنید و آنها را توصیه می کنید و تحقیق می کنید اگر این مارک ها از قبل بخشی از شبکه های بازاریابی وابسته هستند.

صدها، اگر نه هزاران، برنامه وابسته در دسترس شماست که می توانید به آنها بپیوندید و در هر مکان قابل تصوری وجود دارد. برخی از برترین شبکه های بازاریابی وابسته برای پیوستن به هنگام شروع کار شامل Amazon Associated ،Linkshare ،Shareasale و Commission Junction هستند.

با محصولات خود حتی بیشتر درآمد کسب کنید

تا حد زیادی بهترین راه کسب درآمد از حساب اینستاگرام خود فروش محصولات دیجیتالی خودتان است. دقیقاً مانند لوسی دیویس، اینستاگرامر در بخش تناسب اندام که با فروش آنلاین کتاب الکترونیکی خود و تبلیغ آن در اینستاگرام، بیش از 20 هزار دلار در شش ماه درآمد کسب کرد. فروش در اینستاگرام آنقدرها که به نظر می رسد دشوار نیست. این کار می تواند به سادگی نوشتن کتاب الکترونیکی در جایگاه خود و بازاریابی آن برای پیروان خود باشد!

حتی اگر هیچ آستانه عددی وجود ندارد که باید از آن عبور کنید تا خود را یک تأثیرگذار بدانید و شروع به کسب درآمد در اینستاگرام کنید، این بدان معنا نیست که باید از افزایش مخاطبان خود منصرف شوید. رشد همیشه شاخص خوبی برای یک حساب موفق و پر رونق است و هنگامی که 1000 دنبال کننده دارید، درآمدزایی زیادی برای شما ایجاد می شود.

در مجموع، تا زمانی که شاهد جذابیت عالی و ایجاد محتوای با کیفیت هستید، در مسیر درست کسب درآمد در اینستاگرام قرار دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *