به راستی چند نفر از دنبال کنندگان اینستاگرام برای شروع درآمدزایی در سال 2021 نیاز دارید؟

به راستی چند نفر از دنبال کنندگان اینستاگرام برای شروع درآمدزایی در سال 2021 نیاز دارید؟

ناامیدکننده است که ببینیم اینفلوئنسرها برای هر پست در اینستاگرام هزاران دلار درآمد کسب می کنند در حالی که ما فقط تلاش می کنیم تعداد روزانه پیروان خود را افزایش دهیم. همه ما می خواهیم تأثیرگذار بعدی در معاملات بزرگ اسپانسر باشیم که هزینه سفر ما به دنیا و خوردن بهترین غذای زیبا را می پردازد، اما دشوار است که بدانید حساب شما برای آماده سازی پول برای چه زمانی آماده است.

یکی از اولین معیارهایی که کاربران و مارک ها برای تعیین تأثیر حساب به آن نگاه می کنند، تعداد دنبال کنندگان شما است، بیشتر به این دلیل که برای دیدن همه در جلو و مرکز است. حتی در این صورت، هیچ شماره دنبال کننده اینستاگرام تعیین شده ای برای کسب درآمد در سال 2018 وجود ندارد که برای هر تأثیرگذار در هر مکان مناسب باشد. در پست امروز، من می خواهم به چگونگی نزدیک شدن به تعداد پیروان خود بپردازم و چه زمانی باید از آنها درآمد کسب کنید.

چقدر می توانید در اینستاگرام درآمد کسب کنید؟

این اولین سوالی است که هرکسی قصد دارد از اینستاگرام خود کسب درآمد کند، اما جوابی سریع و سریع ندارد. متغیرهای زیادی وجود دارد که می تواند مبلغی را که کاربر می تواند با ارسال در اینستاگرام بدست آورد، از جمله جایگاه حساب، روش کسب درآمد، کیفیت پست ها، تعداد دنبال کنندگان و نرخ تعامل، فقط به ذکر چند.

یکی از محبوب ترین راه ها (اگر نه محبوب ترین راه) برای ایجاد درآمد توسط اینفلوئنسرها در اینستاگرام از طریق پست های پشتیبانی شده است. اینفلوئنسرها وظیفه دارند نرخ خود را برای کار با مارک ها تعیین کنند، بنابراین پتانسیل درآمد در اینجا حتی بیشتر متفاوت است.

به عنوان مثال، یک حساب فقط در بازاریابی تأثیرگذار و پست های پشتیبانی شده ممکن است با شارژ 25 تا 50 دلار برای هر پست شروع شود و حساب هایی که قبلاً به عنوان تأثیرگذار با 30-80 هزار دنبال کننده ایجاد شده اند، می توانند صدها دلار برای هر پست شارژ کنند. وقتی اینفلوئنسرها به بیش از 100 هزار دنبال کننده رسیدند، تمایل دارند حداقل 1000 دلار برای فقط یک پست مانند سام اوشیرو که 283 هزار دنبال کننده دارد و هر پست 1500 دلار هزینه می گیرد، شارژ کنند. ناگفته نماند، افراد مشهوری مانند کیم کارداشیان وست با 107 میلیون فالوور می توانند بیش از 500000 دلار برای یک پست حمایت مالی در اینستاگرام دریافت کنند.

نرخ متنوع اینفلوئنسرها با تعداد متنوعی از مارک هایی که با آنها کار می کنند و تعداد پست های پشتیبانی شده دریافت شده ، و زندگی در تمام وقت زندگی را فقط با ارسال پست در اینستاگرام کاملاً امکان پذیر می کند!

خرید سین استوری

برای کسب درآمد در اینستاگرام به چند فالوور نیاز دارید؟

پاسخ این است که، بستگی دارد! اگر احساس می کنید این پاسخ کشنده است، من را بشنوید.

وقتی مارک ها به دنبال کار با اینفلوئنسرها هستند، می خواهند بدانند که بودجه بازاریابی آنها به خوبی استفاده شده است. آنچه مارک ها واقعاً به آن توجه می کنند این است که میزان جذب مخاطب شما بدون توجه به تعداد دنبال کنندگان مهم است زیرا این به معنای آگاهی بیشتر از محصول و فروش بالقوه آنها است. مارک ها همچنین بررسی می کنند که چگونه تعداد پیروان و میزان تعامل شما با موقعیت و کیفیت پست های شما متناسب است.

میزان نامزدی طلا است

در حالی که تعداد فالوئرهای شما می تواند از 1000 تا 1 میلیون نفر باشد تا بتوانید از اینستاگرام درآمد کسب کنید، اما چیزی که ثابت است نرخ بالای تعامل است. اگر فالوورهای شما آن را نمی بینند یا با آن تعامل ندارند ، ارسال محتوا در اینستا هیچ فایده ای ندارد.

به عنوان مثال، تصور کنید 100 دلار داشتید و می خواستید با آن درآمد بیشتری کسب کنید. می توانید آن را با شخصی سرمایه گذاری کنید که صدها هزار خریدار بالقوه در نوک انگشتانشان است ، اما متوجه شدید که فقط صد یا بیشتر در واقع به گفته های آنها توجه می کنند. بهترین شرط شما سرمایه گذاری آن 100 دلار با شخصی است که فقط دو هزار خریدار بالقوه دارد ، اما همه آنها دائماً به گفته های خود توجه می کنند.

کلید کسب درآمد در اینستاگرام، شمردن دنبال کنندگان نیست. نرخ تعامل خوبی دارد. میزان تعامل شما مجموع پسندیدن ها و نظرات تعداد مشخصی از پست ها است، تقسیم بر تعداد پست ها، تقسیم بر پیروان، ضرب در 100. (اگر تمایلی به انجام این کار ندارید، ابزارهای آنلاین زیادی در دسترس است) خودتان ریاضی کنید!)

خود را محدود به پست های حمایت مالی نکنید

به عنوان یک شرکت وابسته درآمد بیشتری کسب کنید

مشارکت با مارک ها تنها راه کسب درآمد از حساب اینستاگرام شما نیست. علاوه بر کار مستقیم با مارک ها در پست های پشتیبانی شده، می توانید از بازاریابی وابسته برای درآمدزایی در اینستاگرام نیز استفاده کنید. بازاریابی وابسته زمانی است که یک مارک پس از خرید شخصی که کالایی را که شما توصیه می کنید، به شما پورسانت می پردازد. معمولاً با کد تبلیغاتی یا پیوند وابسته، شبکه های بازاریابی وابسته که در آن شرکت می کنید تعداد فروش های پیشنهادی شما را ردیابی می کنند و درصورت گفته و تمام شدن، درصدی از سود را به شما پرداخت می کنند.

فروش محصولات وابسته به شرطی که همیشه بخاطر داشته باشید پیوند یا کد رهگیری خود را به همراه داشته باشید، فروش محصولات وابسته به همان سادگی است. بهترین مکان برای شروع این است که محصولاتی که قبلاً از آنها استفاده می کنید و آنها را توصیه می کنید و تحقیق می کنید اگر این مارک ها از قبل بخشی از شبکه های بازاریابی وابسته هستند.

صدها ، اگر نه هزاران، برنامه وابسته در دسترس شماست که می توانید به آنها بپیوندید و در هر مکان قابل تصوری وجود دارد. برخی از برترین شبکه های بازاریابی وابسته برای پیوستن به هنگام شروع کار شامل Amazon Associated ،Linkshare  Shareasale و Commission Junction هستند.

با محصولات خود حتی بیشتر درآمد کسب کنید

تا حد زیادی بهترین راه کسب درآمد از حساب اینستاگرام خود فروش محصولات دیجیتالی خودتان است. دقیقاً مانند لوسی دیویس، اینستاگرامری در حوزه تناسب اندام که با فروش آنلاین کتاب الکترونیکی خود و تبلیغ آن در اینستاگرام ، بیش از 20 هزار دلار در شش ماه درآمد کسب کرد. فروش در اینستاگرام آنقدرها که به نظر می رسد دشوار نیست. این کار می تواند به سادگی نوشتن کتاب الکترونیکی در جایگاه خود و بازاریابی آن برای پیروان خود باشد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *