تیک تاک چقدر درآمد دارد؟

TikTokers چقدر درآمد دارد؟

این احتمال وجود دارد که اگر شما بیش از 30 سال سن دارید، هرگز در مورد TikTok، یا حتی سلف آن (در دنیای غرب)، Musical.ly نشنیده اید. با این حال، اگر شما یک نوجوان یا توئین هستید، به ویژه اگر دختر هستید، احتمال TikToker بودن شما زیاد است – کسی که به طور منظم از شبکه اجتماعی مبتنی بر ویدیو، TikTok استفاده می کند. همانند اکثر شبکه های اجتماعی، TikTok به خوبی برای بازاریابی تأثیرگذار مناسب است و بسیاری از TikTokers با سابقه تر، درآمد خوبی در این سیستم عامل کسب می کنند.

TikTok مطمئناً هنوز به اندازه YouTube شناخته نشده است و به عنوان یک روش کارآمد برای TikTokers برای کسب درآمد همانطور که YouTubers می تواند با تبلیغات خود داشته باشد، وجود ندارد، اما به سرعت در حال افزایش محبوبیت است. ما اخیراً رشد چشمگیر TikTok را ردیابی کرده ایم، تا جایی که TikTok در سال 2018 بیش از 660 میلیون بارگیری در سراسر جهان داشته است. در Q4 2018، از نظر بارگیری در سراسر جهان در رتبه 1 در App Store اپل قرار دارد.

طولی نکشید که TikTok توانست نسل جدیدی از تأثیرگذاران را ایجاد کند. ما اخیراً 21 تأثیرگذار TikTok را پروفایل کردیم تا اکنون دنبال کنیم.

اکنون، این افراد تأثیرگذار ممکن است جوان باشند، اما آنها از طریق فعالیت های TikTok زندگی خود را به خوبی تأمین می کنند – بسیار بیشتر از پول جیبی. با این حال، واقعاً باید تا جایی پیش بروید که هزاران دنبال کننده داشته باشید، قبل از این که فکر کنید از حساب TikTok درآمدزایی کنید.

تأثیرگذار چقدر می تواند TikTok را ایجاد کند؟ مانند همه فعالیت های تأثیرگذار، این می تواند یک سوال سخت برای پاسخ دادن باشد – اینفلوئنسرها می توانند درآمد خود را از منابع مختلف دریافت کنند. با این حال، ما ماشین حساب TikTok Money خود را توسعه داده ایم تا راهنمای تعامل و درآمد تأثیرگذار باشد.

خرید ویو اینستاگرام

راه های اصلی کسب درآمد از TikTok

توجه داشته باشید که قبل از شروع درآمدزایی (مستقیم) از TikTok (با رضایت والدین) باید حداقل 16 سال داشته باشید. شما باید 18 ساله باشید تا به طور قانونی با مارك ها و اشخاص ثالث برخورد كنید. با این حال، ممکن است چند پخش کننده جوان وجود داشته باشد که از طریق فروش کالا با همکاری والدین خود درآمد کسب کنند.

هدیه دادن

در روزهای Musical.ly، پلتفرم پخش مستقیم آن، Livel.ly بسیار محبوب شد. ممکن است نام تغییر کرده باشد، اما پخش جریانی مستقیم به صورت Go Live ادامه دارد. برای اینکه بتوانید جریان مستقیم داشته باشید، حداقل به 1000 دنبال کننده نیاز دارید.

دنبال کنندگان شما می توانند همزمان با پخش جریانی مستقیم، به شما سکه هدیه دهند. هنگامی که به اندازه کافی این مقدار را جمع کردید تا ارزش آن را داشته باشد، می توانید سکه ها را با پول نقد واقعی معامله کنید.

بهتر است به سکه ها به عنوان ارز مجازی TikTok فکر کنید. کاربران تیک توک در مقادیری از 100 سکه تا 10 هزار سکه سکه خریداری می کنند. قیمت هر بسته در زمان های مختلف و بسته به اندازه بسته خریداری شده و ارز آنها متفاوت است.

در زمان نوشتن این مطلب، کاربران می توانند 100 سکه مجازی را با قیمت 99.0 دلار خریداری کنند. آنها سکه های خود را در کیف پول آنلاین خود ذخیره می کنند و سپس هنگام اجرای زنده سکه هایی به TikTokers مستحق می دهند. TikTok و Google / Apple (بستگی به سیستم عامل شما دارد) نیمی از هزینه صرف شده را حفظ می کنند. اما اجرای مستقیم برنامه ها یادآوری هر نکته ای است که طرفدارانشان به آنها می دهند.

در عمل، وقتی کاربری عملکردی را دوست دارد، از سکه های خود برای خرید یک شکلک ویژه یا ارز مجازی دیگری (یک الماس) استفاده می کند که می تواند در چت مجری استفاده کند. شکلک های مختلف ارزش سکه های مختلف را دارند. شما یک اموجی را یادآوری می کنید که مربوط به میزان علاقه شما به اجرای کار است (ترک Diamonds برای بهترین بازی ها).

مجریان می توانند در هر زمان حداکثر 1000 دلار در هر روز از امتیاز هدیه استفاده کنند.

مشارکت تجاری و فعالیتهای بازاریابی تأثیرگذار

TikTok هیچ تفاوتی با سایر سیستم عامل های اجتماعی ندارد. اگر محبوبیت کافی داشته باشید، مارک ها شروع به توجه به شما می کنند و به شما نزدیک می شوند و از شما می خواهند در تبلیغات تأثیرگذار با آنها شریک شوید.

TikTok معادل Like is a Heart است. اگر دلتان برای هر پست زیاد است، به علاوه نظرات منظم طرفداران خود را در مورد ویدیوها، به احتمال زیاد مارک ها فعالیت های شما را دنبال و بررسی می کنند.

به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که این مارک ها محصولی را به فروش می رسانند که طرفداران شما را که به شما نزدیک می شوند مورد توجه قرار دهد. بنابراین، اگر شما به طور متوسط ​​در TikToker (دختران 13 تا 18 سال) محبوب هستید، انتظار دارید مارک هایی که به دختران نوجوان محصولات می فروشند، به شما علاقه مند شوند.

TikTokers برتر می توانند 50k-150k دلار برای یک همکاری تجاری موفق کسب کنند.

برای موفقیت در بازاریابی تأثیرگذار TikTok، ضروری است که مارک و اینفلوئنسر با یک صدا صحبت کنند، به عنوان مثال، این تأثیرگذار باید با نوع افرادی که احتمال خرید محصولات این برند را دارند مطابقت طبیعی داشته باشد. هر نفوذی باید نسبت به برندی که سعی در ایجاد تغییر صدای آنها دارد احتیاط کند. طرفداران شما فیلم های شما را تماشا می کنند زیرا آنچه را شما انجام می دهید یا می گویید دوست دارند. آنها برای شنیدن پیام مارک نمی آیند. با موفقیت در بازاریابی اینفلوئنسر، شما به طور طبیعی درباره مارک ها صحبت خواهید کرد (یا به طور طبیعی از محصول آنها در یک ویدیو استفاده می کنید). اگر محصول خارج شد یا شیشه در آن قرار گرفت، بینندگان شما ناامید می شوند و صحت شما را زیر سوال می برند. مطلقاً آخرین چیزی که شما از یک مشارکت بازاریابی تأثیرگذار می خواهید، الزام ساخت فیلم ویدیویی است – و یا حتی بدتر، آپلود فیلم ویدیویی ساخته شده توسط شخص دیگری.

فراموش نکنید که دستورالعمل های FTC در مورد بازاریابی اینفلوئنسر به همان اندازه که در بازاریابی تأثیرگذار در هر سیستم عامل اجتماعی دیگر اعمال می شود، برای حساب های TikTok اعمال می شود. اگر پول خود را برای ایجاد یک پست تبلیغاتی پذیرفته اید، مطمئن شوید که این واقعیت را فاش می کنید.

حضور در رویدادهای مورد حمایت تجاری

برخی از TikTokers به ​​دلیل شهرتی که در TikTok کسب می کنند می توانند از خارج از سیستم عامل درآمد کسب کنند. مارک ها اغلب به آنها نزدیک می شوند تا در رویدادهایی مانند Beautycon یا Comicon ظاهر شوند. مارک معمولاً به شما نمایندگی در یک بستر پشتیبانی شده از برند را پرداخت می کند (یا اگر شهرت TikTok خود را به عنوان یک نوازنده خوب ایجاد کرده اید، ممکن است این برند به شما این امکان را بدهد که به نمایندگی از آنها به صورت زنده اجرا کنید).

فروش کالا

اگر یک پایگاه پشتیبانی به اندازه کافی بزرگ در TikTok ایجاد کرده اید، می توانید یک فروشگاه تجارت الکترونیکی Shopify راه اندازی کنید و کالاها را از آنجا به مخاطبان خود بفروشید.

بازاریابان زرنگ و دانا می توانند تصاویر TikTok خود را به یک مارک تجاری تبدیل کنند و آن مارک را به صورت کالا بفروشند. با این کار شما احساس انحصارطلبی ایجاد می کنید – آنها فقط می توانند آن تی شرت تبلیغاتی برند شما را مستقیماً از فروشگاه Shopify شما از طریق حساب TikTok خریداری کنند. آنها می توانند آن پیراهن را بپوشند و به نوعی احساس خاص بودن کنند زیرا می دانند افراد غیر TikTok به آن دسترسی نخواهند داشت.

اولین گام فروش کالاها ابتدا ایجاد یک جامعه است. به راحتی می توانید با تعامل با طرفداران TokTok این کار را انجام دهید. پخش مستقیم جریان مستقیم می تواند در تشویق احساس جامعه مفید باشد.

در واقع، شما می توانید فیلم های TikTok را برای فروش هر نوع کالا، نه فقط یک فروشگاه Shopify، ایجاد کنید. اگر قصد فروش اقلام صنایع دستی را در Etsy دارید، فیلم هایی را نشان دهید که محصولات خود را نشان می دهد (و شاید حتی روش های تولید واقعی خود را) و در کانال TikTok بارگذاری کنید.

به یاد داشته باشید که طرفداران شما برای دیدن تبلیغات به TikTok نمی آیند. اگر فیلم های تبلیغاتی کالاهای خود را بارگذاری می کنید، باید جذابیت آنها را ایجاد کنید. انجام این کار در بعضی طاقچه ها بسیار راحت تر از دیگران است. به عنوان مثال، اگر اهل صنعت هستید، فیلم های شما تقریباً می توانند در مورد نحوه تولید محصولات شما آموزشی باشند. ساخت فیلم های تبلیغاتی معتبر بسیار دشوارتر است، اگرچه بخش عمده ای از فیلم های شما به شما نشان می دهد که موسیقی شخص دیگری را با لب همگام می کنید.

Cross Promote در سایر شبکه های اجتماعی شما

بیشتر اینفلوئنسرها، که به موفقیت خود در یک شبکه خاص رسانه های اجتماعی مشهور هستند، حساب های موفقیت آمیز منطقی را نیز در شبکه های اجتماعی دیگر کار می کنند. TikTok تفاوتی ندارد. مبتنی بر ویدئو، بسیاری از TikTokers همچنین حساب های موفق YouTube را مدیریت می کنند.

این فرصت های زیادی را برای تبلیغات متقابل فراهم می کند. به عنوان مثال، می توانید با تبلیغ آن در تمام شبکه های اجتماعی خود، برای یک جریان زنده بالقوه مخاطبان ایجاد کنید. به همین ترتیب، می توانید ویدیوهای برجسته TikTok را که در کانال YouTube خود بارگذاری می کنید ایجاد کنید و مطمئن شوید که تبلیغات YouTube را در قسمت جلو اضافه می کنید.

یک فرد عادی به طور منظم از سه یا چهار برنامه رسانه اجتماعی استفاده می کند. ممکن است یکی از اینها TikTok باشد، اما افراد زیادی هستند که از TikTok استفاده نمی کنند. با تبلیغات متقابل کالاهای خود و فعالیت های TikTok، مخاطبان و بازار بالقوه هزینه های خود را گسترش می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *