مسابقه اینستاگرامی برگزار کنید.

مسایقه اینستاگرام

بالا بردن فالوئر به هر قیمتی نباید هدف ما باشد. هرگونه فعالیت اینستاگرامی ما زیرمجموعه ای از برنامه بازاریابی کسب و کار ما است. ما برای رشد سریعتر، برای کسب درآمد به فالوئری که در بازار هدف ماست احتیاج داریم.

خیلی از افراد به دنبال برگزاری مسابقه های بسیار خلاقانه هستند، تا جایی که میتوانید خلاق باشید اما سخت گیری هم نکنید. با برگزای یک مسابقه ساده هم میتوانید به اهداف تعیین شده برسید. اگر آن را درست اجرا کنید!

مسابقات اینستاگرامی یکی از بهترین راه ها برای افزایش نرخ تعامل و بازدید از پیج است.

اولین کار تعیین هدف برگزاری مسابقه است.

هدف شما چیست ؟

بالا بردن نرخ تعامل؟ افزایش بازدید از پروفایل و جذب مخاطب؟ تولید محتوا توسط کاربران ؟(شما محتوای بیشتری برای منتشر کردن خواهید داشت) و یا شاید قصد دارید بازدید از وب سایت تان را افزایش دهید ؟

می توانید بین این اهداف انتخاب کنید. شاید قصد داشته باشید به همه این اهداف برسید که پیشنهاد می‌شود این کار را نکنید. به یک یا دو هدف اولویت دهید.

دومین کار تعیین جایزه است .

باید جایزه تعیین کنید که مخاطب هدف تان را به شما نزدیک کند. ممکن است یک جایزه بسیار گران در نظر بگیرید .جدیدترین مدل گوشی اپل و سامسونگ و یا هر محصول جذاب دیگری به این شکل که هر فردی(حتی اگر در بازار هدف شما نباشد )تمایل پیدا کند برنده جایزه شما شود در صورتی که ممکن است هیچ علاقه‌ای به محصولات، خدمات و محتوای شما نداشته باشد و بعد از برگزاری مسابقه ارتباطش با شما قطع شود. پس  بررسی کنید چه جایزه‌ای مخاطب  کسب و کار شما را علاقه مند به حضور در مسابقه می کند.

 

جوایز مسابقه اینستاگرام

اگر محصولی می‌فروشید می توانید آن را به عنوان جایزه در نظر بگیرید

اگر محصولاتتان گران است ،می‌توانید لوازم جانبی آن را به عنوان جایزه در نظر بگیرید.

می توانید کارت تخفیف را به عنوان جایزه در نظر بگیرید .

اگر خدمتی برای ارائه دارید آن را با تخفیف پیشنهاد کنید.

 

مرحله سوم تعیین نحوه ورود به مسابقه

می‌توانید با لایک کردن پست باشد که به محتوای شما در الگوریتم کمک کند.

می تواند تگ کردن دوستانشان باشد تا افراد بیشتری با شما آشنا شوند. یک مسئله !هر دوستی ؟خیر. به طور مثال اگر میخواهید شال قرمز جایزه دهید در توضیحات بنویسید دوستتون که عاشق رنگ قرمزه تگ کنید، تا هر دو از ما شال قرمز هدیه بگیرید. همچنین برای تگ کردن تعداد محدودی را در نظر بگیرید که کار مخاطبان سخت نشود.

مسابقه با محتوا

مسابقه اینستاگرام با محتوا

افراد می‌توانند برای برای شما تولید محتوا کنند.

عکس یا ویدئویی با محصول یا موضوع کاری شما ضبط کنند و با تگ کردن شما یا استفاده از هشتگ مخصوصتان وارد مسابقه شوند. با این کار محتوای بیشتری برای منتشر کردن خواهید داشت.

 

مرحله پایانیقوانین مسابقه اینستاگرام

قوانین را کامل مشخص کنید .

به سوالات احتمالی پاسخ دهید.

زمان شروع و خاتمه را مشخص کنید.

نحوه تماس با برنده را اعلام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *