نحوه کسب درآمد در اینستاگرام در سال 2020 (حتی بدون دنبال کننده)

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام در سال 2020 (حتی بدون دنبال کننده)

اینستگرام مکان خوبی برای شروع کسب درآمد است. اگر می خواهید بدانید که چگونه در اینستاگرام درآمد کسب کنید، در اینجا 6 روش آسان وجود دارد!

بنابراین شما می خواهید بدانید که چگونه در اینستاگرام درآمد کسب کنید. اینستاگرام داغ است و افراد زیادی از این طریق درآمد زیادی کسب می کنند. من فکر می کردم کل “تأثیرگذار اینستاگرام” احمقانه است. چقدر می توانید با انجام تمرینات ورزشی و ارتقا sha شیک های پروتئینی درآمد کسب کنید؟

زیاد. می توانید پول زیادی بدست آورید.

و این فقط برای مدلها نیست.

حتی بهتر، روش های زیادی برای کسب درآمد در اینستاگرام وجود دارد. شغل و اهداف شما هرچه باشد، یکی از آنها برای شما مفید خواهد بود.

1. یک تأثیرگذار شوید

تأثیرگذارهای شبکه های اجتماعی افرادی هستند که در ازای جبران خسارت، محصولات یا خدمات را در پروفایل شخصی خود توصیه می کنند. از آنجا که قالب آن بر تصاویر تأکید دارد، اینستاگرام مکانی ایده آل برای رشد تجارت تأثیرگذار در اطراف محصولات B2C است. اصولاً هر محصولی که تصویر خوبی ایجاد کند در اینستاگرام نتیجه خوبی خواهد داشت. وقتی صحبت از نحوه کسب درآمد در اینستاگرام می شود، بزرگترین دسته ها عبارتند از:

روش
مسافرت رفتن
سلامتی و تناسب اندام
پخت و پز

علاوه بر این، مردم به طور باورنکردنی پذیرای بازاریابی تأثیرگذار هستند. اگر از دنبال کنندگان قابل توجهی برخوردار هستید و توانایی گرفتن تصاویر جذاب را دارید، می توانید با مارک های تجاری همکاری ارزشمندی داشته باشید.

2. سفیر برند شوید

اگر موفقیت را به عنوان یک تأثیرگذار پیدا کنید، ممکن است فرصتی برای سفیر شدن در مارک تجاری داشته باشید. این زمانی اتفاق می افتد که شرکتی بخواهد با شما همکاری مستمر داشته باشد و تعداد معینی پست را در طی یک بازه زمانی و شاید حتی به طور نامحدود ایجاد کند.

اگر به نظر عالی می رسد، ممکن است از خود بپرسید که چگونه می توانید این نوع معاملات را روی زمین انجام دهید.

واقعیت این است که شما برای تبدیل شدن به یک سفیر برند احتمالاً به افراد زیادی نیاز دارید. به هر حال، شرکت ها کره چشم زیادی روی محصولات خود می خواهند، و اگر با کسی که چند صد پیرو دارد شریک شود ، به آنها نمی رسد.

اگر طاقچه خاصی داشته باشید احتمالاً موفق تر خواهید بود. به حساب های اینفلوئنسری که دنبال می کنید فکر کنید. احتمال این وجود دارد که شما افرادی را دنبال کنید که در علایق شما مشترک هستند. شاید آنها مسافران جهان یا سرآشپزهای وگان باشند. ممکن است یک زن و شوهر وبلاگ نویس یا آرایشگر را دنبال کنید.

اینها همه علایق بسیار متفاوتی هستند، اما نکته مشترک آنها قصه گویی بصری است. خواه در حال پخت غذا، سفر به دنیا یا مونتاژ لباس های مرسوم، مد باشید، می توانید از محصول نهایی عکس های زیبایی بگیرید

3. فروشگاه تجارت الکترونیکی را باز کنید

چیزی برای فروش دارید؟ اینستاگرام می تواند راهی عالی برای تبلیغ محصولات شما باشد. حتی بهتر، اینستاگرام تعدادی ابزار برای امکان فروش مستقیم فراهم می کند.

حتی بهتر، شما می توانید این کار را تقریباً در مورد هر نوع کالایی، از لباس گرفته تا لوازم معلم انجام دهید.

درست است. کل جامعه اینستاگرام از “تأثیرگذاران معلم” وجود دارد که از تجارت الکترونیکی برای فروش ابزارهای سازمانی کلاس، چاپهای قابل چاپ و سایر محصولات مرتبط با آموزش که ایجاد کرده اند، استفاده می کنند. یک معلم تأثیرگذار در سال 50،000 دلار در اینستاگرام درآمد کسب می کند و در بالاترین سال درآمد خود به عنوان تأثیرگذار در برنامه، 200،000 دلار درآمد کسب می کند.

خرید سین استوری

4. خدمات مستقل خود را به نمایش بگذارید

آیا خدمات مستقل مانند نوشتن، عکاسی، تمیز کردن خانه یا پیاده روی حیوانات خانگی ارائه می دهید؟ اگر می توانید به یک کار مستقل فکر کنید، احتمالاً می توانید آن را در اینستاگرام تبلیغ کنید.

نکته اصلی این است که مشتری های بالقوه خود را با نمایش کارهای خود در عکس هایی که به اشتراک می گذارید، جذب کنید. اگر عکاس عروسی هستید، برخی از خیره کننده ترین کارهای خود را به اشتراک بگذارید. اگر شغل پیاده روی سگ دارید، نمایه خود را به مکانی تبدیل کنید که مردم بتوانند توله سگها و سگهای شایان ستایش را ببینند.

نویسندگان همچنین می توانند اینستاگرام را برای آنها کار کنند. سایت هایی مانند Canva به شما امکان می دهند پست های قابل اشتراک با نقل قول های جاسازی شده از نوشته های خلاقانه خود ایجاد کنید. در حالی که Canva دارای یک نسخه برتر است، شما می توانید با یک حساب رایگان کارهای زیادی انجام دهید.

5. Port نمونه کارها خود را گرم کنید

اینستاگرام عملا برای صنعتگران، طراحان و افرادی که هنر تجسمی می سازند ساخته شده است. اگر نقاشی، نقاشی، جواهرات یا هر چیز بصری می فروشید، می توانید نمایه خود را به نمونه کارهایی تبدیل کنید که فروش را ثبت می کند.

برای یافتن دنبال کنندگان جدید، از هشتگ های مناسب استفاده کنید. سایت های رایگان مانند Keyword Tool لیستی از محبوب ترین هشتگ ها را بر اساس محصولی که می خواهید بفروشید به شما ارائه می دهند.

همچنین به ایجاد یک مارک منحصر به فرد برای کار شما کمک می کند. همچنین می توانید این موضوع را به عنوان یک تم در نظر بگیرید. موضوع شخصی شما تقریباً در مورد هر چیزی می تواند چرخش داشته باشد، اما باید در تمام پست های شما سازگار باشد. به عنوان مثال، رنگ یا فصلی را انتخاب کنید.

همچنین می توانید یک دوره زمانی خاص یا خلق و خوی را انتخاب کنید. آیا کار شما غریب است؟ خانه مزرعه؟ آیا بیشتر به اواسط قرن مدرن گرایش دارید؟ یا شاید هنر شما پرنعمت سال 1920 باشد. این امکانات تقریباً بی پایان هستند.

6. تخصص رسانه اجتماعی خود را بفروشید

بیشتر تازه کاران شبکه های اجتماعی فکر می کنند رسانه های اجتماعی برای تجارت آسان است. با این حال، این نگرش معمولاً هنگامی از بین می رود که رسانه های اجتماعی را امتحان کنند و بفهمند که جذب نیرو دشوار است.

اگر مهارت در اینستاگرام دارید یا سال ها در راه اندازی کانال های رسانه های اجتماعی شرکت خود صرف کرده اید، چرا این مهارت ها را برای شما مناسب نمی دانید؟ تخمین زده می شود که 75 درصد مشاغل در سال 2020 از اینستاگرام استفاده خواهند کرد. اگر در این برنامه حرفه ای هستید، می توانید از این بازار در حال رشد استفاده کنید.

البته، شما باید از جایی شروع کنید. اگر خریدهای رسانه های اجتماعی دارید اما کمبود تجربه دارید، چندین سیستم عامل وجود دارد که می توانید برای کمک به ساخت نمونه کارهای خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *