چگونه نمایه اینستاگرام خود را از دیگران متمایز کنیم؟

اینستاگرام اخیراً از مرز یک میلیارد عبور کرده و آن را به یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تبدیل کرده است.
به طور متوسط ​​63٪ از کاربران حداقل یک بار در روز وارد سیستم می شوند و 500 میلیون نفر از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند.
بازاریابان با این کانال حداقل 200 میلیون فالوور واقعی اینستاگرام از نمایه کسب و کار بازدید می کنند و تقریباً 62٪ از کاربران پس از تماشای استوری های اینستاگرام
علاقه بیشتری به یک محصول یا مارک پیدا می کنند.
آمار این کانال رسانه های اجتماعی به قدری جذاب است که انتظار می رود رشد چشمگیری در سال های آینده داشته باشد.
اینستاگرام فرصت های زیادی را به کاربران خود ارائه می دهد، از کمک به آنها برای کسب درآمد به عنوان یک تأثیرگذار برای گسترش تجارت کوچک خود.
اما ممکن است یک سوال پیش بیاید که چگونه کاربران اینستاگرام با میلیاردها کاربر می توانند قابلیت مشاهده خود را افزایش دهند؟
چگونه می توانید به عنوان یک کاربر مشتاق اینستاگرام، نمایه اینستاگرام خود را از دیگران متمایز کنید؟ بخوانید تا متوجه شوید!

مخاطبان خود را بشناسید

شما ممکن است یک مارک تجاری بزرگ یا کوچک یا تأثیرگذار با تعداد زیادی فالوور اینستاگرام یا حتی معمولی باشید که می خواهد استعدادی را
به نمایش بگذارد و در میان مردم برجسته شود. مهم نیست که کی هستید، مهمترین جنبه ای که باید قبل از افتتاح حساب اینستاگرام در نظر بگیرید
این است که مخاطبان شما چه کسانی هستند.
حساب شما باید مخاطبان شما را به خود جلب کند و توجه آنها را جلب کند و آنها را به دنیای خود دعوت کند.
تا زمانی که ندانید مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند، نمی توانید با بینندگان مناسب ارتباط برقرار کنید و نوردهی و نمایشی که شایسته آن هستید
را دریافت نخواهید کرد.

روی نمایه خود کار کنید

نمایه شما اولین برداشتی است که از مخاطبان خود ایجاد می کنید و باید به اندازه کافی فریبنده باشد تا بتواند آنها را در سایت شما کلیک کند.
در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید برای بهبود نمایه اینستاگرام خود انجام دهید که به شما کمک می کند در میان جمعیت میلیونی کاربر برجسته شوید.
تصویر نمایه:
اولین چیزی است که مردم متوجه آن می شوند. مطمئن شوید که تصویر نمایه شما واضح است و نشان دهنده شما یا تجارت شماست.
از چیزی که در تصاویر google پیدا کرده اید استفاده نکنید. هنگامی که محتوا را به اشتراک می گذارید و همچنین در برگه اخبار، که دنبال کنندگان هنگام دریافت اعلان
می بینند، عکس نمایه شما در فید دنبال کنندگان اینستاگرام شما نشان داده می شود.
بیوگرافی شما:
بیوگرافی اینستاگرام شما به مردم می گوید شما کی هستید. اگر می خواهید آنچه را در اینستاگرام به اشتراک می گذارید به مردم بگویید،
بیوگرافی شما باید تا آنجا که می تواند جذاب باشد. به یاد داشته باشید، آن را کوتاه و دقیق نگه دارید، به اندازه کافی خواننده را فریب می دهد تا شما را دنبال کند.
بیو پراکنده آنها را دور می کند.
پیوند:
این مهمترین جنبه نمایه شماست و مکانی است که دوست دارید مخاطب شما به آنجا برود.
این ارتباطی است که اگر زنده بماند به شما کمک می کند مخاطبان بیشتری را به نمایه خود هدایت کنید.

یک تم رنگی ثابت انتخاب کنید

قبل از اینکه وارد تعامل پیشرفته شوید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک تم رنگی اصلی یا یک پالت رنگ برای حساب اینستاگرام خود انتخاب کنید.
هشتگ، داستان ها و سایر درگیری ها می توانند به شما کمک کنند تا مخاطبان بیشتری را به خود جذب کنید، اما بدون تم رنگی ثابت، تصاویر شما ممکن است
مانند یک انبوه از تصاویر آماتوری از لحظات قطع شده زندگی به نظر برسد. هنگامی که از تم رنگی استفاده می کنید می توانید تصاویر و فیلم های خود را
به صورت مجموعه ای منظم جلوه دهید.
هنگام انتخاب رنگ یا پالت رنگ، اطمینان حاصل کنید که با نورپردازی نیز سازگار باشید. با محدود شدن به فیلترهای اصلی می توانید تأثیر زیادی بر مخاطبان خود بگذارید.
برای ویرایش همه عکس هایی که در اینستاگرام ارسال می کنید از همین برنامه ها و فیلترها استفاده کنید. آیا می دانید پرکاربردترین فیلتری که تصاویر را برجسته،
روشن می کند و عمق ظریفی به آن می افزاید، Clarendon است؟

یک موضوع داشته باشید

داشتن یک طرح رنگی یا یک پالت رنگی که از تصاویری که در پروفایل خود ارسال می کنید تعریف می کند، امری حیاتی است. این کمک می کند
تا محتوای شما را سر و صدا کنید تا به نظر آنها سازگار و حرفه ای به نظر برسد.
اما اگر تم ندارید یک پالت رنگ چقدر خوب خواهد بود؟ یک موضوع به موضوع محتوای شما اشاره دارد.
داشتن یک تم خاص به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را توسعه دهید و همچنین هشتگ خود را پرورش دهید. علاوه بر این، می توانید در مسیر خود باقی بمانید،
لایک های بیشتری در اینستاگرام دریافت کنید و دنبال کنندگان بیشتری ایجاد کنید. ایجاد یک تم به محض باز کردن یک حساب Instagram به شما کمک می کند
تا ثابت قدم باشید، این یک جنبه دشوار برای ارسال در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است.
اگر مشاغل شخصی نیستید، موضوعی را انتخاب کنید که به آن علاقه زیادی داشته باشید و همه چیز در مسیر تعیین شده جریان خواهد یافت.
اگر یک تجارت هستید، مطمئن شوید که موضوع شما با نام تجاری، محصول و خدمات شما سازگار باشد.

مرتباً ارسال کنید

سازگاری کلید رشد در هر بستر رسانه های اجتماعی است. اگر می خواهید نمایه اینستاگرام خود را از سایرین برجسته کنید، پست منظم ارسال را فراموش نکنید.

هرچه تصاویر بیشتری پس از بهینه سازی ارسال کنید، با استفاده از هشتگ میزان نوردهی بیشتری دریافت می کنید.

همچنین اگر پست های جالبی داشته باشید نظرات و لایک های بیشتری دریافت خواهید کرد.

ارسال منظم به شما اطمینان می دهد که شما به صورت منظم در فیدهای دیگران ظاهر می شوید.

از اظهار نظر و پسندیدن دریغ نکنید

اینستاگرام جامعه ای است که به مشارکت شما اعتماد می کند. شما می توانید محتوای عالی داشته باشید و در عین حال لایک مورد انتظار را دریافت نکنید.

یکی از دلایل این امر متقابل بودن بسیاری از افراد در اینستاگرام است. اگر این تصاویر را دوست دارید یا در مورد آنها نظر می دهید، این افراد ممکن است

تصاویر شما را نظر دهند و آنها را دوست داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *