چگونه پست های وبلاگ خود را با استفاده از رسانه های اجتماعی تبلیغ کنیم.

چگونه پست های وبلاگ خود را با استفاده از رسانه های اجتماعی تبلیغ کنیم

آیا می خواهید بازدید اجتماعی بیشتری به پست های وبلاگ خود داشته باشید؟

نمی دانید چگونه می توانید سهام پست وبلاگ خود را برای هر شبکه تنظیم کنید؟

به اشتراک گذاری مناسب پست های وبلاگ خود از طریق کانال های رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند تا یک جریان ثابت از بازدید کنندگان به وبلاگ خود ارائه دهید.

در این مقاله، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید پست های وبلاگ خود را در سیستم عامل های برتر رسانه های اجتماعی با موفقیت تبلیغ کنید.

یکی از راه های خرید ویو  اینستاگرام   مراجعه به سایت است که شما باید به دنبال بهترین سایت بروید. سایت های مختلفی در این زمینه فعالیت دارند ولی هیچکدام سایت (ir.View-instagram) نمی‌شود. این سایت یکی از معروف ترین و بهترین سایت های فروش ویو اینستاگرام است.

تبلیغات متقابل رسانه های اجتماعی چیست؟

برای تبلیغ موثر پست های وبلاگ خود، نمی توانید به راحتی پیام مشابهی را در هر شبکه اجتماعی پخش کنید. شما باید متناسب با هر پلتفرم و مخاطب پیام خود را متناسب تنظیم کنید.

به عنوان مثال، اگر شما در حال تبلیغ یک پست وبلاگ جدید هستید، ممکن است لازم باشد که دوستان فیس بوک خود را به روشی متفاوت از مخاطبین تجاری خود در LinkedIn مخاطب قرار دهید. در توییتر، شما به 140 نویسه محدود می شوید، بنابراین باید پیام خود را کوتاه و ساده نگه دارید. در Pinterest، تصویر اصلی ترین راه برای جلب توجه است.

هر شبکه اجتماعی گزینه های مختلفی را برای تبلیغ محتوای شما ارائه می دهد. تعداد نویسه های مجاز متفاوت است و اندازه تصویر متفاوت است. برای تبدیل پست ها به محتوای قابل جستجو یا افزودن هشتگ ها، می توانید هشتگ هایی اضافه کنید تا مستقیماً با دنبال کنندگان خود ارتباط برقرار کنید.

نحوه تعامل جوامع با قالبهای مختلف نیز متفاوت است. به عنوان مثال، استفاده از چندین هشتگ برای توییتر و اینستاگرام به خوبی کار می کند، اما استفاده از آنها در Facebook یا LinkedIn لزوماً نتایج یکسانی را به همراه نخواهد داشت.

در اینجا نگاهی داریم به پنج شبکه اجتماعی برتر و چگونگی تبلیغ پست های وبلاگ خود برای جلب نظر هر جامعه.

شماره 1: آن را در فیس بوک به اشتراک بگذارید

فیس بوک به شما امکان می دهد پست وبلاگ خود را در پروفایل و صفحات و به صورت گروهی تبلیغ کنید.

پست های فیس بوک می تواند حداکثر 10 هزار نویسه داشته باشد، اما فقط 480 نویسه اول در جدول زمانی قابل مشاهده است. بقیه در پشت پیوند مشاهده بیشتر پنهان شده اند. بنابراین اصل پیام خود را در 480 حرف اول قرار دهید. به خاطر داشته باشید که پست های فیس بوک با کمتر از 50 نویسه جذاب تر از پست های طولانی تر است.

پست ها با تصاویر در فیس بوک بهترین عملکرد را دارند. وقتی پست وبلاگ خود را به اشتراک می گذارید، به جای استفاده از پست پیش نمایش خودکار پیوند، بارگذاری تصویری و قرار دادن پیوند خود در قسمت متن را در نظر بگیرید. این ترفند می تواند به افزایش دسترسی به پست فیس بوک شما کمک کند.

به علاوه، فیس بوک آن تصاویر را به طور خودکار در آلبوم فیس بوک شما بارگذاری می کند، بنابراین تمام تصاویر وبلاگ شما با پیوندها در یک مکان برای دسترسی جامعه شما در دسترس خواهد بود.

شماره 2: آن را توییتر کنید

توییتر اولین شبکه اجتماعی بود که برای جستجوی بهتر و گزینه های شبکه، هشتگ ها و دسته های @ را معرفی کرد. این پلتفرم اخیراً تغییراتی را در محدوده 140 کاراکتری ایجاد کرده است تا فضای بیشتری به پست ها بدهد. اگرچه توییتر محدودیت 140 نویسه ای خود را گسترش داده است، اما در اصل سرویس پیام کوتاه باقی مانده است.

تویت هایی که کمتر از 140 حرف دارند بهترین عملکرد را دارند. برای دریافت بازتوییت بیشتر، حتماً تصاویر و پیوندها را در آن قرار دهید.

اگر حداکثر چهار هشتگ اضافه کنید، این باعث می شود توییت های شما برای کلمات کلیدی پرطرفدار بیشتر جستجو شود و واکنش های بیشتری ایجاد کند. اگر می خواهید به حساب های خاص توییتر اعتبار دهید یا به آن پیام دهید، دستگیره های @ را وارد کنید.

شماره 3: ارسال آن در LinkedIn

LinkedIn به شما امکان می دهد در نمایه خود، در صفحات شرکت و ویترین و به صورت گروهی پست ارسال کنید. همچنین می توانید پست های وبلاگ خود را در LinkedIn Pulse یا SlideShare بازنشر دهید.

در صفحه شرکت شما، به روزرسانی شما می تواند حدود 600 نویسه داشته باشد. هر متن فراتر از 150 حرف اول کوتاه می شود و خوانندگان برای دیدن پست کامل باید روی «مشاهده موارد بیشتر» کلیک کنند.

به اشتراک گذاشتن پست وبلاگ خود با یک تصویر و پیوند در LinkedIn بهترین عملکرد را دارد. متن خود را شخصی و جذاب کنید. سوال کنید یا خوانندگان را ترغیب کنید تا با پست شما ارتباط برقرار کنند.

نحوه ارسال و لیست ارسال ها بیشترین بازدید پست، پسندیدن، نظرات و اشتراک گذاری در LinkedIn را ایجاد می کند.

شماره 4: آن را روی Pinterest سنجاق کنید

در Pinterest، تصویر مهمترین قسمت پین شماست. از توضیحات برای انتقال آنچه پین ​​در آن است استفاده کنید. Pinterest به شما 500 شخصیت می دهد تا بتوانید تصاویر خود را توصیف و اظهارنظر کنید. می توانید تصاویر خود را در آلبوم ها جمع آوری کنید تا آنها را بر اساس موضوع یا مارک مرتب کنید و تصاویر را در هر اندازه ارسال کنید.

برای کمک به متقاعد کردن کاربران برای کلیک کردن ، توضیحات خود را بین 150 تا 300 نویسه نگه دارید. کلمات کلیدی قابل جستجو را به عنوان هشتگ در توضیحات تصویر خود بگنجانید.

برای تبلیغ پست های وبلاگ خود، همیشه پیوندی به توضیحات پین خود اضافه کنید تا کلیک ها روی سایت شما افزایش یابد، زیرا کاربران می توانند با کلیک بر روی پین، به سایت شما سفر کنند.

برای تشویق پیروان به تعامل، تماس های عملی (مثلاً Repin، بیشتر بخوانید، بیشتر بیاموزید، یا حتی اکنون خرید کنید) را در توضیحات خود اضافه کنید.

شماره 5: نمایش آن در اینستاگرام

اینستاگرام تصاویر را در یک جریان واحد ارائه می دهد. طول عمر یک پست تصویری در اینستاگرام بسیار کمتر از Pinterest است. بیشترین تعاملات طی چند ساعت اول ارسال صورت می گیرد.

اینستاگرام یک اندازه مربع منحصر به فرد برای تصاویر فراهم می کند که 1080 10 1080 پیکسل است. زیرنویس ها می توانند تا 2200 نویسه داشته باشند که فقط سه خط اول در خبرخوان نمایش داده می شود. (اگر پاراگراف اول کمتر از سه خط باشد، Instagram در پایان آن پاراگراف قطع خواهد شد.) برای گسترش پست کوتاه شده، کاربران باید روی پیوند بیشتر کلیک کنند.

سعی کنید اصل پست اینستاگرامی خود را در 155 نویسه اول قرار دهید.

هشتگ ها در اینستاگرام مهم هستند و بسیاری از کپشن ها فقط شامل هشتگ هستند. از کلمات کلیدی پست وبلاگ خود به عنوان هشتگ استفاده کنید تا هرچه بیشتر کاربران اینستاگرام بتوانند پست شما را پیدا کنند. می توانید حداکثر 30 هشتگ اضافه کنید.

اینستاگرام پیوندهای قابل کلیک را نمایش نمی دهد، اما شما می توانید یک URL را در عنوان خود اضافه کنید یا کاربران را به URL موجود در نمایه خود هدایت کنید تا دنبال کنندگان را به وبلاگ خود هدایت کنید.

بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام، ظهر و عصر بعد از کار است.

برای تبلیغ پست وبلاگ خود در اینستاگرام، با اشتراک گذاری تصویر برجسته خود شروع کنید. سپس طی روزها و هفته های بعدی، تصاویر دیگری را از گالری پست وبلاگ خود به اشتراک بگذارید تا از تصاویر مختلف برای تبلیغ آن استفاده کنید.

ویو فوری  بهتر است که برای فیلم ها خریداری شود زیرا با این کار کاربران فکر می کنند فیلم شما ارزش وقت گذاشتن دارد و آن را تا آخر تماشا می‌کنند.

نتیجه

تبلیغ متقابل محتوای شما در شبکه های اجتماعی می تواند به جذب بازدید از وبلاگ شما کمک کند. با این حال، اگر پیام مشابهی را برای همه شبکه های خود ارسال کنید، فرصت های ارتباطی و تعامل را از دست خواهید داد.

در عوض، باید پست های خود را متناسب با هر شبکه و مخاطب تنظیم کنید. در بیشتر موارد، لازم نیست تغییرات اساسی ایجاد کنید. یک رویکرد کمی متفاوت می تواند نتایج شما را تا حد زیادی بهبود بخشد.

شما چی فکر میکنید؟ آیا پست های وبلاگ خود را در چندین کانال رسانه اجتماعی تبلیغ می کنید؟ چگونه می توانید پست های خود را برای هر سیستم عامل و مخاطب تغییر دهید؟ لطفاً نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *