چگونه پست های وبلاگ خود را با استفاده از رسانه های اجتماعی تبلیغ کنیم

چگونه پست های وبلاگ خود را با استفاده از رسانه های اجتماعی تبلیغ کنیم

آیا می خواهید بازدید اجتماعی بیشتری به پست های وبلاگ خود داشته باشید؟

نمی دانید چگونه می توانید سهام پست وبلاگ خود را برای هر شبکه تنظیم کنید؟

به اشتراک گذاری مناسب پست های وبلاگ خود از طریق کانال های رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند تا یک جریان ثابت از بازدید

کنندگان به وبلاگ خود ارائه دهید.

در این مقاله، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید پست های وبلاگ خود را در سیستم عامل های برتر رسانه های اجتماعی با موفقیت

تبلیغ کنید.

تبلیغات متقابل رسانه های اجتماعی چیست؟

برای تبلیغ موثر پست های وبلاگ خود، نمی توانید به راحتی پیام مشابهی را در هر شبکه اجتماعی پخش کنید. شما باید متناسب با هر

پلتفرم و مخاطب پیام خود را متناسب تنظیم کنید.

به عنوان مثال، اگر شما در حال تبلیغ یک پست وبلاگ جدید هستید، ممکن است لازم باشد که دوستان فیس بوک خود را به روشی متفاوت

از مخاطبین تجاری خود در LinkedIn مخاطب قرار دهید. در توییتر، شما به 140 نویسه محدود می شوید، بنابراین باید پیام خود را کوتاه و

ساده نگه دارید. در Pinterest، تصویر اصلی ترین راه برای جلب توجه است.

هر شبکه اجتماعی گزینه های مختلفی را برای تبلیغ محتوای شما ارائه می دهد. تعداد نویسه های مجاز متفاوت است و اندازه تصویر

متفاوت است. برای تبدیل پست ها به محتوای قابل جستجو یا افزودن هشتگ ها، می توانید هشتگ هایی اضافه کنید تا مستقیماً با دنبال

کنندگان خود ارتباط برقرار کنید.

نحوه تعامل جوامع با قالبهای مختلف نیز متفاوت است. به عنوان مثال، استفاده از چندین هشتگ برای توییتر و اینستاگرام به خوبی کار

می کند، اما استفاده از آنها در Facebook یا LinkedIn لزوماً نتایج یکسانی را به همراه نخواهد داشت.

شماره 1: آن را در فیس بوک به اشتراک بگذارید

فیس بوک به شما امکان می دهد پست وبلاگ خود را در پروفایل و صفحات و به صورت گروهی تبلیغ کنید.

پست های فیس بوک می تواند حداکثر 10 هزار نویسه داشته باشد، اما فقط 480 نویسه اول در جدول زمانی قابل مشاهده است. بقیه در

پشت پیوند مشاهده بیشتر پنهان شده اند. بنابراین اصل پیام خود را در 480 حرف اول قرار دهید. به خاطر داشته باشید که پست های فیس

بوک با کمتر از 50 نویسه جذاب تر از پست های طولانی تر است.

پست ها با تصاویر در فیس بوک بهترین عملکرد را دارند. وقتی پست وبلاگ خود را به اشتراک می گذارید، به جای استفاده از پست پیش

نمایش خودکار پیوند، بارگذاری تصویری و قرار دادن پیوند خود در قسمت متن را در نظر بگیرید. این ترفند می تواند به افزایش دسترسی به

پست فیس بوک شما کمک کند.

به علاوه، فیس بوک آن تصاویر را به طور خودکار در آلبوم فیس بوک شما بارگذاری می کند، بنابراین تمام تصاویر وبلاگ شما با پیوندها

در یک مکان برای دسترسی جامعه شما در دسترس خواهد بود.

حتماً یک نظر شخصی و جذاب اضافه کنید و خوانندگان را به اشتراک نظر خود دعوت کنید. و اگرچه هشتگ ها می توانند پست ها را به

محتوای قابل جستجو تبدیل کنند، اما برای تعامل در فیس بوک کارایی خوبی ندارند.

بهترین زمان برای ارسال در فیس بوک از ساعت 1 تا 4 عصر، 6 تا 10 عصر و آخر هفته است.

بهترین فرکانس برای ارسال در فیس بوک یک بار در روز است. برای تبلیغ اولیه یک بار پست وبلاگ خود را به اشتراک بگذارید. آن را در نمایه

خود، صفحه خود و به صورت گروهی به اشتراک بگذارید، اما در زمان های مختلف و با متن های مختلف. پست های وبلاگ همیشه سبز

خود را هر 2 تا 3 ماه در نمایه خود مجدداً به اشتراک بگذارید و آنها را با سایر مطالب ارزشمند مخلوط کنید.

شماره 2: آن را توییتر کنید

توییتر اولین شبکه اجتماعی بود که برای جستجوی بهتر و گزینه های شبکه، هشتگ ها و دسته های @ را معرفی کرد. این پلتفرم اخیراً

تغییراتی را در محدوده 140 کاراکتری ایجاد کرده است تا فضای بیشتری به پست ها بدهد. اگرچه توییتر محدودیت 140 نویسه ای خود را

گسترش داده است، اما در اصل سرویس پیام کوتاه باقی مانده است.

تویت هایی که کمتر از 140 حرف دارند بهترین عملکرد را دارند. برای دریافت بازتوییت بیشتر، حتماً تصاویر و پیوندها را در آن قرار دهید.

اگر حداکثر چهار هشتگ اضافه کنید، این باعث می شود توییت های شما برای کلمات کلیدی پرطرفدار بیشتر جستجو شود و واکنش های

بیشتری ایجاد کند. اگر می خواهید به حساب های خاص توییتر اعتبار دهید یا به آن پیام دهید، دستگیره های @ را وارد کنید.

افزودن تماس برای اقدام می تواند نتایج شما را بهبود بخشد. به عنوان مثال، برای retweets، راهنمایی یا از کاربران بخواهید شما

را دنبال کنند.

بهترین زمان برای ارسال در توییتر 8 تا 10 صبح ، 11 صبح تا 1 بعدازظهر و بعد از کار از 4 تا 7 عصر است.

طول عمر یک توییت حدود 18 دقیقه است، بنابراین به اشتراک گذاشتن پست وبلاگ خود در توییتر بیش از یک بار در روزهای مختلف و در زمان

های مختلف مفید است. برای تبلیغ اولیه خود آن را تا چهار بار به اشتراک بگذارید و سپس سرعت آن را به یک تکرار هفتگی و سپس ماهانه

کاهش دهید. محتوای همیشه سبز خود را هر 2 تا 3 ماه ارسال کنید، اما همیشه پست های خود را با محتوای تنظیم شده و سایر مطالب

مرتبط و بازتوییت ها مخلوط کنید.

شماره 3: ارسال آن در LinkedIn

LinkedIn به شما امکان می دهد در نمایه خود ، در صفحات شرکت و ویترین و به صورت گروهی پست ارسال کنید. همچنین می توانید

پست های وبلاگ خود را در LinkedIn Pulse یا SlideShare بازنشر دهید.

در صفحه شرکت شما، به روزرسانی شما می تواند حدود 600 نویسه داشته باشد. هر متن فراتر از 150 حرف اول کوتاه می شود و

خوانندگان برای دیدن پست کامل باید روی «مشاهده موارد بیشتر» کلیک کنند.

به اشتراک گذاشتن پست وبلاگ خود با یک تصویر و پیوند در LinkedIn بهترین عملکرد را دارد. متن خود را شخصی و جذاب کنید.

سوال کنید یا خوانندگان را ترغیب کنید تا با پست شما ارتباط برقرار کنند.

نحوه ارسال و لیست ارسال ها بیشترین بازدید پست، پسندیدن، نظرات و اشتراک گذاری در LinkedIn را ایجاد می کند.

بهترین زمان برای ارسال در LinkedIn ساعت 8 تا 10 صبح و 4 تا 6 عصر است.

برای تبلیغ اولیه، یک بار پست وبلاگ خود را به اشتراک بگذارید. هفته ای یک بار پست خود را تکرار کنید، و سپس آن را در هر 2 تا 3 ماه در

نمایه LinkedIn خود کاهش دهید، اما در صفحه خود این کار را نکنید.

بسته به محتوای خود به صفحه شرکت و / یا صفحه ویترین خود ارسال کنید ، اما این کار را در زمان ها یا روزهای مختلف انجام دهید. محتوای

وبلاگ خود را در گروه های مناسب به اشتراک بگذارید، اما بسته به گروه و مخاطبان هدف از متن های مختلف استفاده کنید و در روزها و زمان

های مختلف ارسال کنید.

همچنین می توانید محتوای وبلاگ خود را در LinkedIn Pulse بازنشر کرده و به صورت سندی در SlideShare منتشر کنید.

هر دو شبکه پربازدید برای مخاطبان تجاری هستند.

شماره 4: آن را روی Pinterest سنجاق کنید

در Pinterest، تصویر مهمترین قسمت پین شماست. از توضیحات برای انتقال آنچه پین در آن است استفاده کنید. Pinterest به شما 500

شخصیت می دهد تا بتوانید تصاویر خود را توصیف و اظهارنظر کنید. می توانید تصاویر خود را در آلبوم ها جمع آوری کنید تا آنها را بر اساس

موضوع یا مارک مرتب کنید و تصاویر را در هر اندازه ارسال کنید.

برای کمک به متقاعد کردن کاربران برای کلیک کردن، توضیحات خود را بین 150 تا 300 نویسه نگه دارید. کلمات کلیدی قابل جستجو را به

عنوان هشتگ در توضیحات تصویر خود بگنجانید.

برای تبلیغ پست های وبلاگ خود، همیشه پیوندی به توضیحات پین خود اضافه کنید تا کلیک ها روی سایت شما افزایش یابد، زیرا کاربران

می توانند با کلیک بر روی پین، به سایت شما سفر کنند.

برای تشویق پیروان به تعامل، تماس های عملی (مثلاً Repin، بیشتر بخوانید، بیشتر بیاموزید، یا حتی اکنون خرید کنید) را در توضیحات خود

اضافه کنید.

بهترین زمان ارسال پست در Pinterest از ساعت 12 تا 2 عصر و 7 تا 10 عصر است. آخر هفته ها هم ارسال کنید.

برای تبلیغات اولیه خود، تصویر برجسته پست وبلاگ خود را در Pinterest به اشتراک بگذارید. سپس طی روزها و هفته های بعدی همه تصاویر

قابل اشتراک را از گالری پست خود به طور پی در پی ارسال کنید. این تاکتیک به شما امکان می دهد پست وبلاگ خود را با عناصر بصری

مختلف دوباره به اشتراک بگذارید.

شماره 5: نمایش آن در اینستاگرام

اینستاگرام تصاویر را در یک جریان واحد ارائه می دهد. طول عمر یک پست تصویری در اینستاگرام بسیار کمتر از Pinterest است.

بیشترین تعاملات طی چند ساعت اول ارسال صورت می گیرد.

اینستاگرام یک اندازه مربع منحصر به فرد برای تصاویر فراهم می کند که 1080 10 1080 پیکسل است. زیرنویس ها می توانند تا 2200 نویسه

داشته باشند که فقط سه خط اول در خبرخوان نمایش داده می شود. (اگر پاراگراف اول کمتر از سه خط باشد، Instagram در انتهای آن

پاراگراف قطع خواهد شد.) برای گسترش پست کوتاه شده، کاربران باید روی پیوند بیشتر کلیک کنند.

سعی کنید اصل پست اینستاگرام خود را در 155 کاراکتر اول به اشتراک بگذارید.

هشتگ ها در اینستاگرام مهم هستند و بسیاری از کپشن ها فقط شامل هشتگ هستند. از کلمات کلیدی پست وبلاگ خود به عنوان

هشتگ استفاده کنید تا هرچه بیشتر کاربران اینستاگرام بتوانند پست شما را پیدا کنند. می توانید حداکثر 30 هشتگ اضافه کنید.

اینستاگرام پیوندهای قابل کلیک را نمایش نمی دهد، اما شما می توانید یک URL را در عنوان خود اضافه کنید یا کاربران را به URL

در نمایه خود هدایت کنید تا دنبال کنندگان را به وبلاگ خود هدایت کنید.

بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام، ظهر و عصر بعد از کار است.

برای تبلیغ پست وبلاگ خود در اینستاگرام، با اشتراک گذاری تصویر برجسته خود شروع کنید. سپس طی روزها و هفته های بعدی،

تصاویر دیگری را از گالری پست وبلاگ خود به اشتراک بگذارید تا از تصاویر مختلف برای تبلیغ آن استفاده کنید.

نتیجه

تبلیغ متقابل محتوای شما در شبکه های اجتماعی می تواند به جذب بازدید از وبلاگ شما کمک کند. با این حال، اگر پیام مشابهی را برای

همه شبکه های خود ارسال کنید، فرصت های ارتباطی و تعامل را از دست خواهید داد.

در عوض، باید پست های خود را متناسب با هر شبکه و مخاطب تنظیم کنید. در بیشتر موارد، لازم نیست تغییرات اساسی ایجاد کنید.

یک رویکرد کمی متفاوت می تواند نتایج شما را تا حد زیادی بهبود بخشد.

شما چی فکر میکنید؟ آیا پست های وبلاگ خود را در چندین کانال رسانه اجتماعی تبلیغ می کنید؟ چگونه می توانید پست های خود را برای

هر سیستم عامل و مخاطب تغییر دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *