نحوه فروش موفقیت آمیز در اینستاگرام در سال 2020

نحوه فروش در اینستاگرام با موفقیت در سال 2020

روزهایی که اینستاگرام فقط برنامه ای برای به اشتراک گذاشتن عکس با نزدیکترین و عزیزترین دوستانتان بود، گذشته است. امروزه، این پلت فرم ابزاری قدرتمند برای مشاغل کوچک است که امیدوارند بتوانند فروش اینستاگرام خود را انجام دهند!

1. با هشتگ ها برای محصولات خود بیشتر دیده شوید

هنگام استفاده صحیح، هشتگ ها پست های اینستاگرام (و محصولات) شما را در صفحات کاوش قرار می دهند که مردم به دنبال آنها هستند!

اکنون که اینستاگرام تب فروشگاه را معرفی کرده است، این حتی از اهمیت بیشتری برخوردار است، بنابراین اگر هنوز استراتژی هشتگ خود را کامل نکرده اید، زمان آن فرا رسیده است.

صفحه کاوش هشتگ اینستاگرام برای # برنامه ریز هنگامی که هشتگ های مربوطه را برای ارسال های محصول و Stories خود انتخاب می کنید، این فرصت را دارید که به حسابهای جدیدی در Instagram وارد شوید که آن هشتگ را دنبال می کنند، از آن استفاده می کنند یا به راحتی اغلب آن را جستجو می کنند!

بعلاوه، اگر پست یا استوری شما در یک مکان برتر مورد علاقه هشتگ قرار بگیرد، احتمالاً توسط بیشتر کاربران اینستاگرام که به راحتی مشتری می شوند دیده می شود.

به همین دلیل تحقیق هشتگ بسیار مهم است!

شما باید تمام کلمات کلیدی هشتگ موجود را که مربوط به محصول یا خدمات شما هستند، الک کنید.

2. اطلاعات مربوط به محصولات را در پست ها و استوری های اینستاگرام خود ارائه دهید.

اکنون می دانیم که 79٪ از کاربران اینستاگرام که محصولی را در اینستاگرام مشاهده می کنند، برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد آن مراجعه می کنند.

اگر اطلاعات مفید مربوط به محصول خود را در دسترس آسان قرار دهید، می توانید احتمال بسته شدن فروش را افزایش دهید!

داستان های اینستاگرام و زیرنویس های پست مکان خوبی برای شروع است. در اینجا چند روش برای استفاده از آنها برای آموزش پیروان خود در مورد محصولات خود آورده شده است!

برای برجسته سازی محصول خود از Stories استفاده کنید.

Instagram Stories مکان مناسبی برای محتوای سریع و آسان هضم شامل محصولات شما، ایجاد آگاهی از برند و افزایش فروش است. در اینجا چند ایده در مورد نحوه استفاده از Stories برای فروش در اینستاگرام آورده شده است:

  • از خود فیلم بگیرید که در مورد مزایای محصول صحبت می کند. بخاطر داشته باشید که اینستاگرام ویدیوی شما را به قسمتهای 10 ثانیه ای تقسیم می کند و شما در 1 دقیقه آنرا خاموش می کنید – بنابراین آن را کوتاه، شیرین و قابل اجرا نگه دارید!
  • محتوای تولید شده توسط کاربر مانند بازبینی محصولات، تصاویر با کالای خود و محتوایی که مشتریان قبلی شما ارسال کرده اند را دوباره ارسال کنید.
  • یک لینک کشویی یا دستورالعمل های مربوط به پیوند خود را در Bio اضافه کنید – می توانید به صفحه محصول خود پیوند دهید (اگر 10 هزار فالوور اینستاگرام دارید!). اگر هنوز 10K دنبال کننده اینستاگرام ندارید، نمایه خود را نشان کرده و بینندگان را به پیوند موجود در اینستاگرام خود هدایت کنید.
  • ارسال توضیحات فریم به فریم از مزایای اصلی – نمونه زیر را از Biossance بررسی کنید! آنها محصول خود را معرفی می کنند، مواد اصلی را توضیح می دهند، استفاده می کنند و نحوه عملکرد آن را توضیح می دهند.

3. یافتن پیوندهای محصول را آسان کنید.

از هم اکنون، اینستاگرام پیوندها را در زیرنویس ها مجاز نمی داند. این بدان معناست که برای فهمیدن نحوه فروش چیزها در اینستاگرام اینستاگرام، شما باید راهی دیگر برای هدایت مخاطبان خود به صندوق پیدا کنید!

شما چندین گزینه دارید، مانند پیوند در داستانها. با این حال، بیشترین سفارشی سازی و توانایی لینک دادن به چندین محصول و منابع، پیوند شما در بیو است!

4. پست ها و برچسب های قابل خرید را امتحان کنید

خرید در اینستاگرام اکنون جهانی است و تنظیم برچسب های محصول در پست های اینستاگرام از همیشه آسان تر است تا مشتریان شما بتوانند سفر خرید خود را در برنامه انجام دهند!

برای استفاده از این ویژگی برای خود، باید برخی از شرایط لازم را داشته باشید:

1. شما باید در یکی از ایالات متحده، کانادا، برزیل، انگلستان، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا یا استرالیا باشید.
2. شما به یک حساب کاربری اینستاگرام نیاز دارید.
3. شما باید در آخرین نسخه برنامه Instagram باشید.
4- شما باید موارد فیزیکی را که مطابق با قرارداد بازرگانان و سیاست های تجاری اینستاگرام است بفروشید.
5. نمایه کسب و کار شما باید به کاتالوگ فیس بوک متصل باشد. این کار در صفحه کسب و کار شما در فیس بوک یا از طریق شخص ثالث تأیید شده ای مدیریت می شود!
می توانید تمام مراحل تنظیم خرید در اینستاگرام را در راهنمای ما بیابید!

5. ایجاد نامزدی در اینستاگرام با مشتریان بالقوه

افزایش موارد زیر به شما در فروش محصولات خود در اینستاگرام کمک می کند. به بیان ساده، با دنبال کنندگان بیشتر، شما در حال افزایش تعداد مشتریان بالقوه هستید که به طور منظم محصولات شما را مشاهده می کنند!

برای انجام این کار، باید تعامل پیروان را تا آنجا که ممکن است افزایش دهید – به عبارت دیگر، پسندیدن ها و نظراتی که دریافت می کنید!

کلید باز کردن قفل تعامل در ایجاد درک عمیق از مخاطبان شما، آنچه آنها دوست دارند ببینند و چه چیزی باعث می شود با دیدن آخرین پست شما در خبرمایه، پیمایش خود را کند کنند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *