نحوه استفاده از قابلیت کش رفتن به بالا در Instagram در Stories خود

نحوه استفاده از قابلیت کش رفتن به بالا در Instagram در Stories خود

اگر می خواهید حتی بیشتر از حضور اینستاگرام خود بهره مند شوید، ویژگی کش رفتن بالا اینستاگرام یک افزودنی عالی برای استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما است.

کش رفتن به بالا Instagram Story به شما امکان می دهد تا با Stories تاکتیکی بیشتری داشته باشید و منجر به کلیک و تبدیل بیشتر شوید.

بیایید کمی بیشتر در مورد این ویژگی و نحوه کار آن صحبت کنیم ، قبل از اینکه به چگونگی استفاده از آن بپردازیم.

ویژگی کش رفتن به بالا در اینستاگرام چیست؟

بازاریابان خیلی خوب می دانند که اینستاگرام در اضافه کردن پیوند به پست ها چیز زیادی ارائه نمی دهد. و تغییر پیوند به بیوگرافی شما ممکن است طاقت فرسا باشد ، به خصوص اگر روزانه چندین بار منتشر می کنید و می خواهید به صفحات مختلف فرود پیوند دهید. اما حساب هایی که دارای معیارهای اضافه کردن لینک های کشویی به صفحه Instagram خود هستند، این گزینه را دارند که همه کاره تر باشند.

کشیدن صفحه Instagram فوق العاده مفید است زیرا به شما امکان می دهد محصولات، پست های وبلاگ و صفحات ثبت نام را تبلیغ کنند. این صفحات درست در برنامه باز می شوند تا کاربران نیز به کاوش بپردازند.

هنگامی که یک پیوند به بالا به یک Story اضافه می شود، بینندگان می توانند به راحتی روی پیکان پایین صفحه خود ضربه بزنند یا برای دسترسی به پیوند روی صفحه را به سمت بالا بکشید.

در استوری اینستاگرام Sprout Social در زیر به نظر می رسد.

نحوه دریافت ویژگی کش رفتن به بالا در اینستاگرام

به یاد دارید که چگونه گفتم فقط حساب هایی که دارای معیارهای خاصی هستند قادر به دسترسی به ویژگی پیوند Instagram Story هستند؟

از آنجا که اینستاگرام می خواهد فعلاً آن را انحصاری نگه دارد، برای حساب هایی که می توانند به این ویژگی دسترسی پیدا کرده و آن را به Stories خود اضافه کنند محدودیت هایی وضع کرده اند.

خرید ویو فوری

چگونه می توان پیوندی را به استوری اینستاگرام خود اضافه کرد

پس از رسیدن به معیارهایی که به شما امکان دسترسی به ویژگی Instagram swipe up را می دهد، نماد پیوند به طور خودکار در بالای ویرایشگر داستان های شما ظاهر می شود (چهارم از راست).

پس از ضربه زدن روی آن، پنجره ای که به شما امکان می دهد پیوندی به Story خود اضافه کنید، باز می شود. هر پیوندی را به وب سایت خود اضافه کنید، چه یک پست وبلاگ، یک صفحه فرود یا یک قطعه از محتوای سرپرستی که با مخاطبان خود به اشتراک می گذارید.

اگر محتوای پشتیبانی شده را به اشتراک می گذارید، در اینجا اطلاعات مربوط به مشارکت تجاری را وارد می کنید. برچسب گذاری شریک تجاری خود برچسب “مشارکت پرداخت شده با” را به داستان شما اضافه می کند، اما همچنین می تواند توانایی شما را برای ویرایش Story محدود کند.

بیشترین استفاده را از لینک استوری اینستاگرام داشته باشید

بنابراین شما می دانید که این چیست، چگونه به آن دسترسی پیدا می کنید و چگونه می توانید ویژگی Instagram swipe up را به Stories خود اضافه کنید.

اکنون بیایید درباره راه های مختلفی صحبت کنیم که می توانید از این ویژگی جدید برای پیوند دادن به وب سایت ها از حساب اینستاگرام خود استفاده کنید.

پست های وبلاگ را ارتقا دهید

آیا می خواهید پست اخیر وبلاگ خود را تبلیغ کنید؟ ایجاد یک گرافیک و به اشتراک گذاری آن در استوری اینستاگرام خود راهی عالی برای جذب جذابیت بیشتر اجتماعی به محتوای خود است! فقط مطمئن شوید که هنگام ایجاد تصاویر بصری در بالای ابعاد Story اینستاگرام هستید. به یاد داشته باشید که همه دستگاه های تلفن همراه ابعاد یکسانی ندارند، بنابراین ایجاد گرافیک در ابعاد مناسب مهم است.

هنگامی که گرافیک خود را ایجاد می کنید، حتماً تصاویر مرتبط با محتوای وبلاگ خود را وارد کنید و تصاویر خود را در مارک تجاری خود نگه دارید.

استفاده از قلم ها و رنگ های مشابه مارک کلی شما به قدرت و شناخت برند کمک می کند، به ویژه هنگامی که کاربران بی هدف از طریق Instagram Stories پیمایش می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *