نحوه استفاده از ویژگی Swipe Up Instagram برای افزایش میزان ترافیک

نحوه استفاده از ویژگی Swipe Up Instagram برای افزایش میزان ترافیک

ویژگی “کش رفتن به بالا” اینستاگرام یک روش فوق العاده برای برقراری ارتباط با مخاطبان هدف شما و بازدید بیشتر از وب سایت شما است.

اینستاگرام با بیش از 800 میلیون کاربر فعال (و شمارش!) اعتبار خود را، اگر در ساختن نام تجاری خود جدی باشید، یک پلت فرم مهمتر است.

امروزه، بازاریابی در شبکه های اجتماعی شامل مواردی فراتر از ارسال محتوای خوب است. شما باید راه های جدیدی برای جذب مخاطب خود پیدا کنید.

استفاده از این ویژگی Story Instagram به شما در انجام چنین کاری کمک خواهد کرد.

بنابراین، بیایید همه چیزهایی را که می خواهید بدانید تا با یک صدای بلند شروع کنید، مرور کنیم.

کش رفتن به بالا چیست (و چگونه کار می کند)؟

اگر قبلاً با اینستاگرام آشنایی دارید، پس می دانید که چطور می توانید به یک پست جدید نزدیک شوید، دو گزینه دارید.

شما می توانید یک پست استاندارد در Insta-feed اصلی خود ارسال کنید یا می توانید مطالب را به جای آن به استوری خود ارسال کنید.

پست های فید برای همیشه بیدار می مانند، اما داستان ها پس از 24 ساعت از بین می روند در نگاه اول، ویژگی داستان ممکن است غیرضروری یا اضافی به نظر برسد، اما استفاده از آن می تواند به کسب و کار شما کمک کند:

به شما امکان می دهد مرتباً پست ارسال کنید و تعامل را افزایش دهید بدون اینکه اطلاعات افراد را بیش از حد با محتوای خود پر کنید.
به شما کمک می کند تا از قدرت بازاریابی در زمان واقعی برای ایجاد آگاهی از نام تجاری و جلب توجه مردم در هنگام بیشترین اهمیت استفاده کنید.
در هنگام تغذیه پیروان، تا حد ممکن شما را قابل مشاهده نگه دارد. (داستان ها همیشه در بالای خوراک اینستاگرام همه افراد ظاهر می شوند.)
“کش رفتن به بالا” یک ویژگی مفید است که می توانید از آن برای قدرتمندتر کردن پست های انتخابی داستان استفاده کنید.

انگشت ها را به سمت بالا بکشید مانند هر قسمت دیگر از داستان به غیر از فلش “دیدن بیشتر” یا “کش رفتن به بالا” در پایین.

وقتی بیننده بصورت غریزی انگشت خود را به سمت بالا می کشد، با جادو به مقصد مورد نظر شما منتقل می شود (به عنوان مثال صفحه محصول یا وب سایت شرکت شما). خیلی باحاله، درسته؟

چگونه می توانم ضربه تند وشدید زدن را به داستان خود اضافه کنم؟

کشیدن انگشت به بالا برای هر کاربر اینستاگرام در دسترس نیست، بنابراین اگر می خواهید از آن برای افزایش اعتبار نام تجاری و بازدید سایت خود استفاده کنید، ابتدا باید دو مورد اساسی را برآورده کنید.

آیا اینستاگرام کسب و کار شما یک حساب تجاری واقعی است؟ (اگر اینگونه نباشد، تبدیل آن به یکی نسبتاً آسان است.)
آیا حساب شما حداقل 10 هزار دنبال کننده دارد؟
هنگامی که توانستید به هر دو سوال “بله” پاسخ دهید، می توانید پیوندهای صفحه را به درون صفحه خود جاسازی کنید و از تمام مزایای آن بهره مند شوید.

faredepot از GIF و انیمیشن برای تبلیغ لینک کشیدن به بالا استفاده می کند:

فقط تصویر پایه خود را انتخاب کنید، روی نماد پیوند داده شده در بالا کلیک کنید و پیوند مورد نظر خود را جایگذاری کنید. خودشه!

با استفاده از انگشت به بالا به سود خود بروید

مانند خود داستان ها، اضافه کردن کش رفتن به استراتژی اینستاگرام خود یک تغییر دهنده بازی در چندین سطح است. موارد زیر تنها چند مورد از بزرگترین دلایلی است که باعث می شود مشاغل واجد شرایط از آن استفاده کنند.

ترافیک خود را تقویت کنید

به طور طبیعی، شما پیوند اصلی وب سایت مشاغل خود را در بیوگرافی اینستاگرام خود دارید، اما اگر واقعاً می خواهید پیروان شما آنچه را که شما ارائه می دهید بررسی کنند، کافی نیست.

یک نکته این است که دامنه توجه افراد کوتاه است، بنابراین اکثر آنها بدون دلیل خیلی خوبی روی پست کلیک نمی کنند. بعلاوه، شما فقط یک پیوند زیستی دارید، بنابراین ممکن است شما راهی کارآمد برای نمایش محصولات جدید نباشد.

مطمئناً، هنوز هم می توانید با استفاده از خبرمایه خود موارد اضافه شده به فهرست محصولات یا خدمات خود را به نمایش بگذارید، اما قطعاً یک لینک کشویی به بالا را نیز در داستان های خود بگنجانید. (از همین استراتژی برای آگاهی مشتریان از فروش فلش، رویدادهای محدود زمان و موارد ویژه نیز استفاده کنید.)

مردم بیشتر احتمالاً در وهله اول پست را می بینند. هرچه راحت تر بتوانید روی صفحه محصول واقعی خود کلیک کنید، احتمال فروش واقعی معامله بیشتر است.

یک طرف دیگر به شرکت خود نشان دهید

از آنجایی که هر چیزی که در استوری اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شود بعد از 24 ساعت ناپدید می شود، اکثر افراد از جنبه خود استفاده می کنند تا جنبه ای از زندگی خود بخودی و “واقعی” را ارائه دهند که در غیر این صورت نشان می دهد.

برای مشاغل، داستان ها فرصتی طلایی برای انسان سازی خود در نظر جمعیت شناختی مورد نظرشان است.

گفته شد، بدون تند کشیدن پست ها بدون شک می تواند به شما در افزایش بازدید وب و فروش بیشتر محصول کمک کند. با این حال، آنها همچنین می توانند به شما کمک کنند در یک سطح کاملاً شخصی و دلپذیر انسانی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

مصرف کنندگان مدرن – به ویژه آنهایی که از شبکه های اجتماعی برای مطابقت با مارک های مورد علاقه خود استفاده می کنند – دوست دارند احساس کنند که یک شرکت را در سطح عمیق تر و معنی دارتری “می شناسند”.

برای افزایش فالوور اینستاگرام به صفحه خرید بازدید اینستاگرام بروید.

قابل مشاهده و مرتبط باشید

ارسال مداوم پست در فید استاندارد اینستاگرام شما می تواند با غرق کردن در فیدهای پیروان خود با محتوای فراوانی که ممکن است در یک لحظه مورد علاقه آنها باشد یا نباشد، بیش از حد شما را نشان دهد. بعلاوه، هرگز واقعاً نمی توانید مطمئن باشید که همه افراد مهمترین پستهای حساس به زمان شما را به موقع می بینند تا واقعاً به آنها عمل کنند.

داستان ها همیشه در بالای خوراک کاربر قرار می گیرند، به ویژه موارد تأثیرگذار با ارزش در شبکه های اجتماعی، بنابراین آنها روش های ایده آل برای هشدار پیروان به اطلاعات، اخبار یا پیوندهای فوق العاده مرتبط هستند. قالب Insta-stories همچنین باعث می شود افراد بتوانند به راحتی همه پست های شما را ورق بزنند و بیشتر به موارد مورد علاقه خود توجه کنند.

به عبارت دیگر، کشیدن داستانها یک روش عالی برای افزودن انعطاف پذیری و دامنه بیشتر به حضور اینستاگرام شما به عنوان یک کسب و کار است، بنابراین ارزش کاوش را دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *