اشتباهات مهم در بازاریابی در اینستاگرام

1. استفاده نکردن از Stories اینستاگرام

برای اطمینان از اینکه همه پیروان Insta شما از آخرین پست شما مطلع هستند، هیچ ویژگی بهتری از Insta Instagram در Insta وجود ندارد. هر استوری اینستاگرام به
مدت 24 ساعت طول می کشد و این یک روش عالی برای شما است که می توانید بدون ارسال اسپم به دنبال کنندگان خود، آخرین پست خود را تبلیغ کنید. استفاده
نکردن از این ویژگی می تواند بسیاری از پست های شما را تحت خطر قرار دهد، خصوصاً اگر دنبال کننده هایی دارید که همچنین دوازده یا بیشتر نمایه های دیگر را دنبال
می کنند.
اینستاگرام همچنین گزینه های بی شماری برای ایجاد رنگارنگ و جذاب بودن داستان هایشان به کاربران ارائه می دهد، بنابراین از تخیل و خلاقیت خود برای برجسته
سازی داستان خود استفاده کنید و حتماً برای جلب توجه پیروان خود به پست (های) اخیر خود یک فراخوان را در نظر بگیرید.

2. متناقض بودن با پست های خود

چه اینستاگرام، چه فیس بوک، چه توییتر یا یوتیوب، هر پلتفرم رسانه های اجتماعی امروز ثبات رشد را به همراه دارد و ناسازگاری را با پایین آوردن سطح دید مجازات
می کند. به همین دلیل شما باید با ارسال مطالب Instagram خود سازگار باشید. شما نمی توانید یک برنامه پست نامنظم داشته باشید که در آن شما پنج روز متوالی
عکس می گذارید و سپس برای دو روز چیزی ارسال نمی کنید.
برای ایجاد ثبات در ارسال اینستاگرام خود، باید استراتژی درستی داشته باشید و هر اتفاقی بیفتد باید به آن پایبند باشید. به عنوان مثال، می توانید یک برنامه ارسال
پست ایجاد کنید که در آن هر دوشنبه و چهارشنبه محتوا را بارگذاری کنید. پس از ایجاد یک برنامه ارسال، می توانید پیروان خود را در مورد زمان انتظار برای پست بعدی
خود مطلع کنید. به عنوان مثال، می توانید سطری مانند “پست های جدید هر دوشنبه و چهارشنبه” را در زیرنویس هر پست قرار دهید.
شما باید تعادل خود را بین زیر ارسال و اضافه پست پیدا کنید و تا زمانی که برنامه های مختلف ارسال را آزمایش نکنید، نمی توانید بفهمید چه چیزی برای شما و نام
تجاری شما بهتر است.

3. بارگذاری پست هایی که غیرحرفه ای به نظر می رسند

همه انسان ها اشتباه می کنند، اما وقتی در پست های خود در شبکه های اجتماعی اشتباه احمقانه مرتکب شوید، به طور خودکار اعتبار شما را در ذهن پیروان موجود
پایین می آورد و پیروان بالقوه را خاموش می کند. تمام آنچه برای جلوگیری از اشتباهات دستوری و غلط های املایی لازم است، تصحیح تصحیح است. با تشکر از نرم
افزاری مانند Grammarly، می توانید مهارت دستور زبان پست های خود را قبل از بارگذاری تأیید کنید و در صورت لزوم تغییراتی ایجاد کنید.
اگر درباره نوع نوشتن زیرنویس برای پست های Insta خود مطمئن نیستید، می توانید استخدام یک توسعه دهنده محتوای حرفه ای را نیز در نظر بگیرید. با این حال، اگر
بودجه کمی دارید، بهتر است از طیف گسترده ای از ابزارهای رایگان موجود در اینترنت استفاده کنید. همچنین، به یاد داشته باشید که باید از دزدی ادبی جلوگیری کنید.

4. تکرار منجر به راکد شدن می شود

به طور طبیعی، شما می خواهید که پست های قدیمی شما به اندازه پست های جدیدتر مورد توجه قرار بگیرند. با این حال، این بدان معنا نیست که شما همان چیز را
بارها و بارها ارسال کنید، زیرا این عمل می تواند برای بسیاری از پیروان شما اسپم باشد. به جای تکرار همان پست ها، سعی کنید روش های ابتکاری و ظریف تری را
برای جلب توجه به پست های قدیمی خود پیدا کنید.
به عنوان مثال، می توانید برای تشویق پیروان خود به پیوند قدیمی خود پیوندی را به همراه فراخوان برای بیوگرافی خود اضافه کنید. تکرار همان پست ها در نهایت منجر به
راکد شدن می شود، زیرا این تصور را ایجاد می کند که چیز جدیدی برای اشتراک گذاری ندارید، به همین دلیل است که به ارسال مطالب قدیمی متوسل می شوید.
با اجتناب از این اشتباهات بازاریابی در اینستاگرام، نمایه تجاری شما وزن بسیار بیشتری خواهد داشت و کاربران Insta بیشتری احساس می کنند مجبور هستند
شما را دنبال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *