بهتر کردن نمایه اینستاگرام

مخاطبان خود را بشناسید

شما ممکن است یک مارک تجاری بزرگ یا کوچک یا تأثیرگذار با تعداد زیادی فالوئر اینستاگرام یا حتی معمولی باشید که می خواهد استعدادی را به نمایش بگذارد و در

میان مردم برجسته شود. مهم نیست که کی هستید، مهمترین جنبه ای که باید قبل از افتتاح حساب اینستاگرام در نظر بگیرید این است که مخاطبان شما چه کسانی

هستند. حساب شما باید مخاطبان شما را به خود جلب کند و توجه آنها را جلب کند و آنها را به دنیای خود دعوت کند.

روی نمایه خود کار کنید

نمایه شما اولین برداشتی است که از مخاطبان خود ایجاد می کنید و باید به اندازه کافی فریبنده باشد تا بتواند آنها را در سایت شما کلیک کند.

یک موضوع داشته باشید

داشتن یک طرح رنگی یا یک پالت رنگی که از تصاویری که در پروفایل خود ارسال می کنید تعریف می کند، امری حیاتی است. این کمک می کند تا محتوای شما را

سر و صدا کنید تا به نظر آنها سازگار و حرفه ای به نظر برسد. اما اگر تم ندارید یک پالت رنگ چقدر خوب خواهد بود؟ یک موضوع به موضوع محتوای شما اشاره دارد.

قبل از ارسال ویرایش کنید

ویرایش مهمترین فرایند عکاسی است. برای داشتن یک تصویر عالی نیازی به دوربین پرهزینه ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید ویرایش است تا بتوانید برجسته شوید.
پیروان واقعی اینستاگرام دوست دارند چیزی جدید و خلاقانه ببینند. تعداد زیادی برنامه وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تصاویر خود را کامل کنید،
و هنگامی که شخصی از طریق آنها پیمایش می کند باعث جلب توجه آنها می شود. به یاد داشته باشید، بسیاری از پیشرفت ها به کمال می افزایند.

از هشتگ ها و داستان ها استفاده کنید

هشتگ ها بهترین روش جستجو در اینستاگرام هستند و اگر می خواهید پیدا شوید، باید از هشتگ ها استفاده کنید.
آنها به تصویری که به اشتراک می گذارید معنی می دهند و همچنین میزان نوردهی را افزایش می دهند.
یک دسته برچسب وجود دارد که می توانید در این بستر رسانه های اجتماعی استفاده کرده و قابلیت مشاهده، نظرات و پسندیدن های اینستاگرام خود را افزایش دهید.
اینستاگرام استوری ها را در سال 2016 راه اندازی کرد تا به عنوان برجسته مداوم نمایه شما استفاده شود.
داستان ها ویژگی های بسیاری از نظرسنجی گرفته تا گزینه کش رفتن برای پیوند به محتوا را ارائه می دهند.
این یکی از ساده ترین راه ها برای رشد در اینستاگرام است.

مرتباً ارسال کنید

سازگاری کلید رشد در هر بستر رسانه های اجتماعی است. اگر می خواهید نمایه اینستاگرام خود را از سایرین برجسته کنید، پست منظم ارسال را فراموش نکنید.
هرچه تصاویر بیشتری پس از بهینه سازی ارسال کنید، با استفاده از هشتگ میزان نوردهی بیشتری دریافت می کنید.
همچنین اگر پست های جالبی داشته باشید نظرات و لایک های بیشتری دریافت خواهید کرد.
ارسال منظم به شما اطمینان می دهد که شما به صورت منظم در فیدهای دیگران ظاهر می شوید.

کیوریتور باشید

بسیاری از کاربران اینستاگرام دارای یک تم خاص هستند و محتوای بسیار کمی ارسال می کنند، و دیگران حساب های فوق العاده هدفمند اینستاگرام هستند
که در چند موضوع مختلف مطالب را به اشتراک می گذارند. موضوع می تواند آرایش مو، نژاد خاص سگ، مراقبت از پوست، سو mal عملکرد کمد لباس و غیره باشد.
با متولی بودن این مطالب زیبا، می توانید خود را به عنوان یک متخصص معرفی کرده و یک دنباله دار فوق العاده هدفمند در اینستاگرام ایجاد کنید.
شما با به اشتراک گذاشتن اطلاعات بسیار هدفمند به یک گروه فداکار از پیروان واقعی اینستاگرام، یک متولی محتوای تأثیرگذار می شوید.

از اظهار نظر و پسندیدن دریغ نکنید

اینستاگرام جامعه ای است که به مشارکت شما اعتماد می کند. شما می توانید محتوای عالی داشته باشید و در عین حال لایک مورد انتظار را دریافت نکنید.
یکی از دلایل این امر متقابل بودن بسیاری از افراد در اینستاگرام است. اگر این تصاویر را دوست دارید یا در مورد آنها نظر می دهید، این افراد ممکن است
تصاویر شما را نظر دهند و آنها را دوست داشته باشند. هرچقدر که نارس و غیرحرفه ای به نظر برسد، اگر به نحوه کار آن برای خوب خود فکر کنید، ممکن است
تحرک بیشتری داشته باشید. وقتی درباره خوراک شخصی نظر می دهید، نمایه شما بسیار فعال دیده می شود.
با استفاده از فیدهای اینستاگرام دیگران می توانید توجه را جلب کرده و دنبال کنندگان بیشتری کسب کنید.

برچسب جغرافیایی بسیار مفید است

برچسب جغرافیایی یک روش عالی برای برجسته کردن نمایه شما است! مردم علاوه بر جستجوی مکان در اینستاگرام، دوست دارند در صورت تمایل به آنچه که
می بینند، در رستوران ها، فروشگاه ها و مکان های گردشگری توقف کنند.
می توانید تصویر خود را به مکان خاصی وصل کنید و اگر فروشگاه یا رستوران دارید، راهی عالی برای جذب مشتری بیشتر است.
اگر فکر می کنید برچسب جغرافیایی برای شما مفید نیست اگر بخشی از تجارت نیستید، پس به این فکر کنید! شما می توانید با مشاغل محلی که فکر می کنید
پتانسیل بالایی دارند تماس بگیرید، افراد محلی را جمع کنید و به عنوان یک تأثیرگذار برای این مشاغل تبدیل شوید. این می تواند به شما در افزایش ترافیک پا کمک کند.

دیگران را نشان کنید

آیا می دانید نشان کردن دیگران راهی عالی برای نمایش در فید و صفحه پروفایل آنهاست؟ شما می توانید افراد را در تصویر خود یا حتی در نظر نشان کنید.
همچنین می توانید نظر خود را از مردم بخواهید و از آنها بخواهید تا افرادی را که محتوای شما را به آنها یادآوری می کند نشان کنند.
اگر محتوایی که ارسال می کنید جالب است و توانایی جلب توجه را دارد، ممکن است پست شما را ویروسی کند.
برچسب گذاری بهترین راه برای یافتن قابلیت مشاهده بیشتر در این بستر رسانه های اجتماعی است.
هر نکته ای که در بالا ذکر شد، در اطمینان از برجسته بودن نمایه اینستاگرام شما تأثیر دارد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که همه این عناصر را
کنار هم جمع کرده و نمایه ای ایجاد کنید که می تواند ارتباط عمیقی با بینندگان داشته باشد.
اینستاگرام یک ابزار قدرتمند است به شرطی که بدانید چگونه از آن به نفع خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *