تأثیرگذاری در اینستاگرام

اینستاگرام با تأثیرگذارها همکاری می کند:

 

کسی را پیدا کنید که آنچه را که ارائه داده اید را تکمیل کند:

به دنبال کاربران اینستاگرام باشید که فقط در همان مکان شما کار نمی کنند، بلکه کسانی را انتخاب کنید که در کمد خود چیزهایی تهیه کرده اند
که کیفیت شما را برای نتایج ایده آل تکمیل کند.
به عنوان مثال، اگر خواننده هستید، می توانید به تولیدکننده میکروفون نزدیک شوید و ویدیوی مشترک شما می تواند آهنگی باشد که در آن آواز می خوانید
تا توانایی میکروفون خاص در ضبط آواز شما را نشان دهد.
اگر اهل آشپزی هستید و طرفداران بسیار خوبی در اینستاگرام به دست آورده اید، چرا سعی نمی کنید با یک تولید کننده معروف ظروف آشپزخانه و ابزار همکاری کنید؟
شما می توانید از ابزارهای سازنده در فیلم های آشپزی خود استفاده کنید یا آنها را در فیلم های جداگانه مرور کنید یا اگر دوست دارید هر دو را انجام دهید!

همکاری با طراحان گرافیک و متخصصان فیلمبرداری:

محتوای متن به آرامی از مد می افتد، اما محتوای ویدئویی برای ماندن در اینجا قرار دارد و در چنین سناریویی،
تقاضا برای طراحان گرافیک و متخصصان فیلمبرداری دائما در حال افزایش است.
یکی از بهترین روش ها برای همکاری با “Instagrammers” های دیگر در زمان های امروز، ارتباط با طراحان گرافیک و متخصصان فیلمبرداری است.
اینها افرادی هستند که می توانند در ایجاد عناصر حیاتی هویت برند شما به شما کمک کنند، مانند آرم استفاده شده در اینستاگرام و سایر سیستم عامل های رسانه
های اجتماعی و البته عکس ها و فیلم های شما که نقش اصلی در پیشبرد آرزوهای Insta شما دارند. خوب.
از آنجا که این روزها بسیاری از متخصصان طراحی گرافیک و فیلمبرداری به عنوان فریلنسر مشغول به کار هستند، هیچ جایی بهتر از اینستاگرام برای نزدیک شدن به آنها
برای همکاری وجود ندارد. اگر بودجه کافی دارید و می خواهید فیلم های با کیفیت و بدون صرف هزینه زیادی تهیه کنید، به یک “Instagrammer” با استعداد اما آینده دار
بروید. در بسیاری از مواقع، کسانی که به دنبال ایجاد نام هستند ممکن است حتی به شما کمک کنند تا محتوای مبتنی بر عکس و فیلم خود را به صورت رایگان تولید کنید.

هر مرحله از همکاری را مشخص کنید:

یک برنامه موفق که بتواند دنبال کنندگان واقعی اینستاگرام را به خود جلب کند، جایی است که وظایف هر یک از همکاران به وضوح مشخص شده است.
هنگامی که با یک همکار بالقوه به توافق غیر رسمی رسیدید، باید با هم طوفان فکری کنید و در مورد چند مورد تصمیم بگیرید:
(الف) آنچه شما تبلیغ می کنید
(ب) چه کسی چه مقدار تلاش می کند
ج) نتایج مورد انتظار
د) مدت زمان همکاری
تصمیم گیری درباره همه این موارد می تواند به شما در همکاری و همکاری کمک کند. اگر این عوامل در نظر گرفته نشده و مرتب نشده باشند، ممکن است
با همکار خود دچار مشکل و درگیری شوید، که این همکاری ممکن است به پایان زودرس منجر شود.

کمال گرا بودن را متوقف کنید و به جای آن حرفه ای باشید:

در عصری که هر روز دامنه توجه کم می شود، کمال گرا بودن یک کار بی معنی و مهمتر از همه، بدون شکر است. یک چیزی که شما و همكارانتان باید در مورد آن توافق
كنید این است كه كمال گرا بودن را متوقف كنید زیرا تلاش برای كامل كردن چیزها معمولاً تلاش های مشاركتی را بیش از حد طولانی می كند تا سرگرم كننده بمانند.
بهتر است با پایبندی به برنامه ای که قبل از شروع تلاش های مشترک تصمیم گرفته شد، در مورد محصول نهایی تصمیم بگیرید.
حتی اگر نقص جزئی در تلاش اولیه شما برای گسترش این خبر در اینستاگرام وجود داشته باشد، به یاد داشته باشید که همه آنها منحنی های یادگیری هستند
که به شما کمک می کنند تا در سفر به جلو بهتر شوید.
بسیاری از کاربران اینستاگرام هرگز به پتانسیل هایی که قادر به دستیابی به آنها هستند، نمی رسند، زیرا در حالی که فکر می کنند چگونه می توانند خود را کامل کنند،
قبل از قرار دادن آنچه در آنجا آورده اند، راکد می مانند. با این حال، ترفند باز کردن قفل امکانات بی نظیری که سیستم عامل هایی مانند اینستاگرام دارند این است
که بیشتر کار کنید و کمتر فکر کنید.

از تمام ویژگی های اینستاگرام برای حداکثر تأثیر استفاده کنید:

اینستاگرام دارای ویژگی های بی شماری برای کاربران است تا هر آنچه را که می خواهند به نمایش بگذارند. کاربران می توانند از طرق مختلف با پست های مختلف درگیر
شوند. اگر از محتوای شما “فاکتور فناوری اطلاعات” برخوردار باشد، از شرکت در نظرسنجی ها تا ارسال مجدد تا نظرات، می توانید از پیروان خود بخواهید که ویروسی
کردن محتوای شما را انجام دهند.
با این حال، به عنوان سازندگان محتوا در Insta، شما و همكارانتان باید از تمام ویژگی هایی كه Insta به شما می دهد كاملاً استفاده كنید تا صدای مربوطه خود را برای
مخاطبان همدیگر جلب كنید.
همچنین طیف گسترده ای از ابزارها برای سازندگان محتوا وجود دارد که می توانند میزان تعامل محتوای آنها را ارزیابی کنند. با استفاده از این ابزارها، کاربران Insta
می توانند برخی از شاخص های اصلی عملکرد (KPI) مانند تعامل در هر دنبال کننده، رشد پیرو و تعداد نظرات دریافت شده را ردیابی کنند.
همکاری ها تا آنجا که به بازاریابی در اینستاگرام مربوط می شود، حال و آینده قابل پیش بینی است و اگر امید زیادی برای تبدیل شدن به یک تأثیرگذار در شبکه های
اجتماعی دارید، زمان آن است که با یک “Instagrammermer” دیگر همکاری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *