تبلیغات اینستاگرام و چرا به آنها نیاز دارید.

تبلیغات اینستاگرام و چرا به آنها نیاز دارید

با افزایش محبوبیت اینستاگرام ، جای تعجب نیست که مارک ها راهی برای تقویت رشد تجارت از طریق این سیستم عامل ارائه می دهند. تقریباً یک سوم استوری های پربازدید در اینستاگرام مربوط به مشاغلی است که 60٪ افراد محصولات جدید را در اینستاگرام کشف می کنند. 75٪ از کاربران اینستاگرام پس از الهام گرفتن از یک پست تمایل به اقدام دارند. پتانسیل این بستر برای جابجایی فالوورهای اینستاگرام برای اقدام بسیار زیاد است. به همین دلیل شما باید اطمینان حاصل کنید که بیشترین استفاده را می کنید. Instagram Ads می تواند به شما در انجام این کار کمک کند.

تبلیغات اینستاگرام چیست؟

تبلیغات اینستاگرام ممکن است به صورت پست یا استوری باشد که در فیدهای کاربران اینستاگرام ظاهر می شود. هزینه آنها توسط تجارت پرداخت می شود و به دلیل برچسب “Sponsored” آنها با پست ها و داستان های معمولی متفاوت است. ویژگی تبلیغات اینستاگرام در سال 2015 راه اندازی شد و به مشاغل اجازه می دهد تا به کاربرانی دسترسی پیدا کنند که از قبل دنبال کننده اینستاگرام آنها نیستند.

تبلیغات اینستاگرام ممکن است انواع مختلفی داشته باشد و بسته به هدف تصمیم گرفته شده، می تواند شامل فراخوانی مانند “بیشتر بیاموزید” یا “اکنون خرید کنید”. هزینه چنین تبلیغاتی به عواملی مانند هدف گذاری، قالب آگهی، جایگذاری آگهی و همچنین زمان سال بستگی دارد. صرف نظر از اینکه بودجه شما چقدر است، شما می توانید تعداد بیشتری لایک در اینستاگرام دریافت کنید، تعداد فالوورهای واقعی اینستاگرام خود را افزایش دهید و با استفاده از تبلیغات اینستاگرام به اهداف تجاری خود برسید.

خرید بازدید اینستاگرام 

چه نوع تبلیغات اینستاگرام وجود دارد؟

قالب های تبلیغاتی زیادی در اینستاگرام موجود است که می تواند لایک های اینستاگرام و دنبال کنندگان واقعی اینستاگرام را برای شما به ارمغان بیاورد. هر یک از این انواع آگهی ها اهداف متفاوتی را ارائه می دهند و می توانند با دکمه های فراخوان برای دستیابی به هدف خاص مورد استفاده قرار گیرند. انواع تبلیغات اینستاگرام عبارتند از:

داستان های تبلیغاتی

اینها تبلیغات تمام صفحه هستند که در بین استوری های کاربران اینستاگرام به شکلی شبیه داستان های عادی ظاهر می شوند و تجربه یکپارچه ای را به کاربران ارائه می دهند. با 500 میلیون کاربر که هر روز داستان ها را بررسی می کنند، این ظرفیت گسترده ای برای دسترسی به مخاطبان هدف شما فراهم می کند. این می تواند برای تحقق بخشیدن به هدف افزایش دسترسی و تبدیل، تولید Lead، بازدید و بازدید بیشتر از ویدیوها و حتی برای ایجاد آگاهی از برند مورد استفاده قرار گیرد. دکمه تماس به عمل معمولاً از ویژگی “کشیدن انگشت به بالا” استفاده می کند که کاربران را ملزم به “اشتراک”، “بیشتر بدانید”، “ثبت نام”، “دریافت پیشنهاد” یا “اکنون خرید کنید”. تصاویر داستان باید 1080 1920 1920 پیکسل داشته باشند و نسبت ابعاد آن 9:16 باشد. فیلم های داستانی می توانند تا 15 ثانیه طول داشته باشند، با نسبت فیلم حداکثر 9:16 و وضوح فیلم حداقل 1080 1920 1920 پیکسل. 4 گیگابایت حداکثر اندازه پرونده برای فیلم ها است.

تبلیغات عکس

از چنین تبلیغاتی می توان برای نمایش محصولات و خدمات با استفاده از تصاویر چشم نواز استفاده کرد. اینها می توانند به صورت افقی یا مربع باشند. تصاویر منظره باید 1200 62 628 پیکسل، با نسبت ابعاد 1.9: 1 باشد. تصاویر مربع باید دارای نسبت 1: 1 و 1080 10 1080 پیکسل باشند. تصاویر عمودی باید 600 750 750 پیکسل و نسبت ابعاد آن 4: 5 باشد. فراخوان اقدام باید با دقت و با توجه به نیازهای رشد تجارت انتخاب شود. پرونده ها باید از نوع JPG یا PNG باشند و حداکثر اندازه فایل 30 مگابایت و 600 پیکسل حداقل عرض تصویر باشد. 4: 5 حداقل نسبت تصویر و 16: 9 حداکثر است.

تبلیغات ویدیویی

تبلیغات ویدئویی از محتوای جذاب بصری برای جلب توجه بینندگان و جلب نظر شما پیروان واقعی اینستاگرام استفاده می کنند. این مدت ها می تواند تا 1 دقیقه طول بکشد، اگرچه تبلیغات ویدئویی کوتاه تر اغلب در دستیابی به اهداف تجاری و کسب لایک بیشتر در اینستاگرام موفق ترند. وضوح فیلم حداقل 1080 × 1080 پیکسل و حداکثر اندازه پرونده 4 گیگابایت برای فیلم ها لازم است. نسبت ویدئو باید حداقل 4: 5 و حداکثر 16: 9 باشد.

تبلیغات چرخ فلک

چنین تبلیغاتی این امکان را برای کاربران هدف شما فراهم می کند تا قبل از اقدام بر اساس دکمه دعوت به اقدام انتخابی خود، چندین تصویر یا فیلم را در یک پست بکشید. با این کار، شما می توانید چندین محصول را برجسته کنید، یک داستان چند بخشی را به اشتراک بگذارید یا حتی در یک محصول یا خدمات خاص در حداکثر 10 عکس یا فیلم توضیح دهید. برای تبلیغات چرخ فلک که می خواهید برای تجارت خود پست کنید، همان شرایط ویدئو و تصویر لازم است.

آگهی های مجموعه

تبلیغات مجموعه این امکان را برای دنبال کنندگان اینستاگرام فراهم می کند تا بتوانند مستقیماً یک محصول را از تبلیغ خریداری کنند. چنین تبلیغی ویژگی بازاریابی الکترونیکی را برای بازاریابان فراهم می کند که کاربران بر روی تبلیغات کلیک می کنند و به طور خودکار به سمت فروشگاه Instant Experience Storefront هدایت می شوند. چنین تبلیغاتی می تواند به شما در دستیابی به رشد فروش، بازدید و تبدیل کاتالوگ کمک کند و به بینندگان این امکان را می دهد که یا بیشتر بدانند یا خرید مستقیم داشته باشند.

تبلیغات را کاوش کنید

صفحه کاوش در اینستاگرام امکان کشف حساب ها و محتوای جدید در اینستاگرام را فراهم می کند. تبلیغات کاوش مستقیماً در کانال های موضوعی یا شبکه کاوش نشان داده نمی شوند. این تبلیغات به بینندگانی نمایش داده می شود که روی یک عکس یا فیلم خاص در برگه کاوش کلیک کنند.

تبلیغات IGTV

تبلیغات IGTV آخرین موارد اضافه شده به گزینه های قالب تبلیغات اینستاگرام است که سازندگان 55 درصد درآمد حاصل از استفاده از چنین تبلیغاتی را دریافت می کنند.

تبلیغات خرید اینستاگرام

پست های قابل خرید در اینستاگرام به صورت تبلیغات خرید اینستاگرام قابل استفاده است. با این کار، تجربه خرید برای دنبال کنندگان اینستاگرام که می توانند مستقیماً به یک صفحه توضیحات محصول در برنامه اینستاگرام مراجعه کرده و خرید کنند، ساده تر می شود. به این ترتیب، در حالی که یک تجربه خرید بی نقص به دنبال کنندگان اینستاگرام خود ارائه می دهید، می توانید فروش خود را افزایش دهید و تبدیل را برای نام تجاری خود تقویت کنید.

نوع تبلیغی را بر اساس اهداف تجاری SMART خود انتخاب کنید و آن را با دعوت به عمل مناسب مرتبط کنید.

 خرید ویو اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *