کاربردهای اینستاگرام

چگونه دکمه دعوت به عمل در اینستاگرام را حذف کنیم

اگر تصمیم دارید دکمه تماس با عمل را از نمایه کسب و کار خود حذف کنید، جای نگرانی نیست!
در اینجا گام های مناسب برای برداشتن وجود دارد:
به نمایه کسب و کار خود بروید و روی (iPhone) یا (Android) در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.
روی ویرایش نمایه> گزینه های تماس ضربه بزنید.
تماس برای اقدام را که می خواهید در نمایه کسب و کار خود حذف کنید انتخاب کرده و آن را حذف کنید.

از کدام دکمه های عملکرد می توانید استفاده کنید؟

هنگامی که اولین دکمه های تماس با عمل در طول سال 2015 راه اندازی شد، اینستاگرام گزینه بسیار محدودی را ارائه داد.
از آن زمان به بعد، آنها همیشه دکمه های اقدام بیشتری را برای پاسخگویی به نیازهای مشاغل خاص استفاده می کنند.
به غیر از دکمه های متن [SMS]، تماس، ایمیل و جهت، آنها چهار گزینه دیگر را شامل شده اند:
کتاب، ذخیره، خرید بلیط، شروع سفارش.
همانطور که می بینید، آنها متناسب با انواع خاصی از مشاغل طراحی شده اند، بنابراین اگر هر یک از این گزینه ها برای کسب و کار شما اعمال شود،
این دکمه ها می توانند بسیار مفید واقع شوند.

نکات برتر برای بهبود تعامل و تبدیل Instagram

حتی در این صورت، موارد بیشتری برای افزایش تبدیل وجود دارد تا اینکه فقط یک دکمه اضافه کنید. اگر می خواهید حتی بیشتر از این ویژگی استفاده کنید، در اینجا
چند نکته برای کمک به شما آورده شده است.

از Instagram Live استفاده کنید

مطالعات نشان داده است که بیش از 82٪ مردم ترجیح می دهند یک ویدیوی زنده تماشا کنند تا اینکه از طریق پست های اجتماعی جستجو کنند.
به همین دلیل Instagram Live دارای پتانسیل گسترده ای است.
فقط چند روش وجود دارد که می تواند به مخاطب یادآوری کند که به پروفایل شما برود و از CTA ضربه بزند.
این اقدام فوری را تشویق می کند و بیشتر از هر روش تبلیغی ترغیب کننده به نظر می رسد. در طی مراحل تهیه محتوای ویدئوی زنده بعدی خود، فراموش نکنید که
در پایان هر ویدیو برخی از یادآوری ها را اضافه کنید.

برای بینش بیشتر از Stories Instagram استفاده کنید

وقتی در مورد موضوع تبلیغ هستید، Stories در اینستاگرام اجتناب ناپذیر است. آنها یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی هستند که هر بازاریاب اینستاگرام باید
از آن استفاده کند، بنابراین اگر می خواهید افرادی از نمایه شما بازدید کنند و از آن دکمه های عملکرد استفاده کنند، Stories بهترین شرط شما خواهد بود.
برخی از ایده های خلاقانه ما را برای استوری های اینستاگرام بررسی کنید تا آب آن روان شود. به یاد داشته باشید که می توانید داستان ها را با Sked Social
برنامه ریزی کنید، بنابراین بهانه ای ندارید!
ایجاد داستان هایی برای شما امکان پذیر است که فقط ذکر این واقعیت باشد که افراد می توانند برای رزرو بلیط یا رزرو به پروفایل شما مراجعه کنند.
علاوه بر این، شما همچنین می توانید یک داستان کامل را که به این موضوع اختصاص داده شده ایجاد کنید تا حتی بیشتر دیده شود.
یکی از بهترین حرکاتی که می توانید انجام دهید ترکیب این دو گزینه است. تعداد مطلوب مطلبی که باید روزانه ارسال کنید 3 داستان است، بنابراین مطمئن شوید
که هر یک از آن پست هایی که ارسال می کنید بسیار شمرده می شوند.

از کدهای تبلیغاتی استفاده کنید

کدهای تبلیغاتی می توانند ابزاری فوق العاده قدرتمند برای افزایش نرخ کلیک و نرخ تبدیل باشند.
اگر منحصراً یک کد تبلیغاتی به دنبال کنندگان خود ارائه می دهید، احتمال اینکه آنها از دکمه اقدام شما استفاده کنند بسیار زیاد می شود.

دکمه موفقیت عمل را پیگیری کنید

پیگیری معیارهای مهم برای دستیابی به موفقیت در اینستاگرام ضروری است. صرفاً بررسی تعداد افرادی که شما را دنبال می کنند کافی نیست، باید بیشتر
جستجو کنید.
پس از اجرای دکمه اقدام، می خواهید از نزدیک نحوه عملکرد آن را زیر نظر داشته باشید.
متأسفانه، داخلی Analytics این امکان را به شما نمی دهد، بنابراین برای اطلاعات دقیق باید از یک برنامه شخص ثالث استفاده کنید.
این مهم در صورتی است که بخواهید درک کنید کدام کمپین ها بیشترین کلیک را برای شما به دست آورده اند. پس از اجرای چند مورد، عملکرد آنها را مقایسه کنید
تا ببینید چه چیزی باعث می شود اکثر افراد از نمایه شما بازدید کنند و روی دکمه اقدام ضربه بزنید.

از یک عکس پروفایل اینستاگرام مارک دار استفاده کنید

عکس پروفایل شما باید بلافاصله توجه هر کاربری را که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید می کند جلب کند. علاوه بر این، در کنار هر نظر و پستی که
به اشتراک می گذارید نمایش داده می شود. بنابراین بسیار مهم است که شما چشمگیر به نظر برسد.
باید به راحتی قابل شناسایی و نمایندگی از تجارت شما باشد. همچنین شما باید هدف خود را برای استفاده از همان عکس نمایه ای که در سایر پروفایل های
رسانه های اجتماعی شما وجود دارد، بکار ببرید. این تداوم باید حضور برند شما را تقویت کند.
اگر از قبل آرم خیره کننده کسب و کار ندارید، Obelro’s Logo Maker یا Shopify’s Hatchful را بررسی کنید. اینها ابزارهای رایگانی هستند که به شما کمک می کنند
فقط در عرض چند دقیقه یک لوگو با ظاهری حرفه ای بسازید.
برای ویرایش عکس نمایه اینستاگرام خود، به سادگی به نمایه خود بروید، “ویرایش نمایه” را انتخاب کنید و سپس روی “تغییر تصویر نمایه” ضربه بزنید.
عکس شما باید حداقل 100 پیکسل در 110 پیکسل باشد. اگرچه، برای بهترین نتیجه، ابعاد عکس نمایه اینستاگرام شما باید 180 پیکسل در 180 پیکسل باشد.
مورد دیگری که تاکنون باید به آن توجه کرده باشید این است که اینستاگرام از تصاویر پروفایل مدور استفاده می کند. خوشبختانه، شما نیازی به ایجاد
یک تصویر پروفایل مدور ندارید، زیرا اینستاگرام محصول را برای شما انجام خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *