بلاگرهای اینستاگرام

در زیر پاسخ متداول ترین سوالاتی است که من در مورد چگونگی رشد وبلاگ خود در اینستاگرام دریافت می کنم.

چگونه می توانم مشخصات اینستاگرام خود را بهبود بخشم؟

اولین چیزهایی که مردم با کلیک روی نمایه شما مشاهده می کنند، عکس پروفایل و بیوگرافی شما است.
مطمئن شوید که عکس نمایه شما حرفه ای و با مارک تجاری است.
بیو جایی است که شما چند خط کوچک برای انتقال پیام برند خود دارید. عاقلانه از آن استفاده کنید.
بیوگرافی خود را پر از اطلاعات نکنید. بیان مطالب مورد علاقه خود را برای خوانندگان مختصر و آسان کنید.
تصویر نمایه و بیوگرافی شما اولین احساسی است که کسی از کسب و کار و نام تجاری شما می گیرد و شما نمی توانید اولین برداشت را دوباره انجام دهید.
درباره چگونگی کمک به خواننده ایده آل خود در زمینه مشکلات خاص خود بنویسید.
به بیوگرافی من نگاه کنید:

از پنی تا پوند اینستاگرام

من نوشته ام که چگونه به مردم کمک خواهم کرد و آنها می توانند از کار با من نتیجه بگیرند. من همچنین برخی از شکلک ها را اضافه کرده ام تا برای
مخاطبانم سرگرم کننده و جذاب باشد.
هنگام تنظیم برنامه محتوای خود، به ایجاد یک موضوع فکر کنید تا حساب شما جذاب به نظر برسد و مردم عکس های شما را در خبرمایه خود تشخیص دهند.
من اخیراً زمینه خودم را به بیشتر زمینه سفید تغییر داده ام، زیرا به نظر می رسد این موارد در آزمایش خوب عمل می کنند.
موارد مختلف را امتحان کنید و بفهمید کدام یک برای شما بهتر است.

چه چیزی باید به اینستاگرام ارسال کنم؟

اگر قبلاً چنین کاری نکرده اید، باید آواتار خواننده خود را ناخن بزنید.
یک آواتار اساساً خواننده ایده آل یا مخاطب هدف شما برای وبلاگ شما است. هر آنچه ایجاد می کنید باید در جهت آنها و مشکلات خاص آنها باشد.
وقتی در حال ایجاد محتوا برای آواتار خود هستید، باید ایده های خود را بیان کنید که درد آنها چیست و چگونه می توانید به آنها کمک کنید.
همانطور که گفته شد، می توانید این کار را با ارسال نظرسنجی به خوانندگان خود و پرسیدن از مشکلات آنها، لذت بردن از محتوای شما و
مایل به دیدن موارد بیشتر، انجام دهید.
اگر هدف شما کسب درآمد از طریق اینستاگرام است، از ارسال چیزهایی که می فروشید خودداری نکنید. این به خواننده کمک می کند
تا نحوه استفاده و مزایای زندگی را ببیند.
اینگونه است که من برنامه ریز بودجه خود را در اینستاگرام می فروشم.

چگونه می توانم پست بلاگ را در اینستاگرام تبلیغ کنم؟

بهترین راه برای تبلیغ پست وبلاگ در اینستاگرام صحبت در مورد آن در استوری های اینستاگرام است.
بدیهی است که اگر بیش از 10 هزار فالوور دارید، بهترین کار استفاده از تند به بالا است. اگر کمتر از 10 هزار دنبال کننده دارید، هنوز هم می توانید در مورد آن در داستان
خود صحبت کنید و افراد را به پیوند هدایت کنید.
تنها مکانی که می توانید پیوندی را در اینستاگرام خود اضافه کنید، در بیوگرافی است. با این حال، می توانید از ابزاری مانند Linktree استفاده کنید تا پیروان خود را به
صفحه ای با چندین لینک هدایت کنید.
بهترین روشی که برای جلب توجه مردم به وبلاگم از اینستاگرامم استفاده کرده ام؟ به اشتراک گذاری رایگان
من یک کتابخانه رایگان با قابلیت چاپ دارد که می توانند بارگیری کنند. پس از انجام این کار، آنها به لیست ایمیل من اضافه می شوند.
هنگامی که من یک نسخه قابل چاپ رایگان را به اشتراک می گذارم  این امر افراد را به وبلاگ من سوق می دهد.
همچنین، چیزی که اخیراً باعث رانندگی در تعداد زیادی از افراد شده است، دوره رایگان ایمیل است که من راه اندازی کرده ام.
راز اینجا ارائه ارزش – به صورت رایگان است. من از کسی نمی خواهم که وقتی قسمت های رایگان خود را به اشتراک می گذارم از من چیزی بخرد اما آدرس ایمیل او را
می خواهم به این ترتیب می توانم با آنها در ارتباط باشم و محصولات پرداخت شده خود را در آینده به آنها بفروشم.
راز داستان های شماست. شما می توانید پست های وبلاگ خود را در خبرمایه خود به اشتراک بگذارید اما این افراد به همان اندازه که از “تبلیغ” شدن در آنها لذت
نمی برند، مورد پسند افراد واقع نخواهد شد.
شما می توانید در مورد پست وبلاگ خود در عکسهای موجود در شبکه خود صحبت کنید، اما من شخصاً توصیه نمی کنم از یک عکس با پست وبلاگ خود استفاده کنید.

رشد وبلاگ شما در اینستاگرام سازگاری دارد

دیده شدن اینستاگرام بسیار دشوارتر خواهد شد، خصوصاً اکنون که توسط فیس بوک خریداری شده است.
در حال حاضر، به عنوان عامل اصلی ترافیک برای مشاغل و ایجاد یک نام تجاری بسیار دست کم گرفته می شود، بنابراین بهترین زمان برای شروع اکنون است.
با داشتن اینستاگرام به عنوان دومین پلتفرم رسانه های اجتماعی در حال حاضر، می توانید قسمت بزرگی از بازدید را از دست بدهید.
اگر مخاطبان شما در اینستاگرام هستند، شما نیز باید باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *