ویژگی های اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان یک بستر قدرتمند برای مارک ها برای بازاریابی تجارت خود ظاهر شده است. 80٪ از کاربران در سیستم عامل حداقل یک حساب کاربری را دنبال
می کنند. با وجود مشاغل بیشتری که از بازاریابی اینستاگرام به عنوان یکی از مولفه های مهم استراتژی بازاریابی خود استفاده می کنند، رقابت بی نظیری
وجود دارد. چندین مشاغل فعال در یک صنعت می توانند حساب کاربری خود را در سیستم عامل ایجاد کرده و از بازاریابی اینستاگرام بهره ببرند.
در فضایی با چنین رقابت سخت، برجسته نشان دادن نام تجاری شما می تواند چالش برانگیز باشد، اما غیرممکن نیست. درگیر کردن فالوورهای اینستاگرام خود با
محتوای جالب و با کیفیت، اطمینان حاصل می کند که لایک، نظرات و تعاملات مورد نیاز اینستاگرام را برای تقویت رشد در سیستم عامل و تجربه مزایای آن
به ارمغان بیاورید.
یکی از راه های ایجاد تعامل بیشتر در اینستاگرام استفاده از ویژگی سوالات آن است که در سال 2018 به این پلتفرم معرفی شده است. در اینجا مواردی راجع به نحوه
استفاده از آن، مهم بودن آن و روش های مختلفی که می توانید با آن رشد کسب و کار را بدانید آورده شده است.

نحوه استفاده از آن

استفاده از برچسب سوالات در اینستاگرام ساده است. این ویژگی برای Instagram Stories موجود است. تمام کاری که شما باید انجام دهید
این است که Instagram Stories خود را باز کنید و یا آپلود کنید یا عکسی بگیرید که می خواهید به Stories خود اضافه کنید.
پس از آن، صورتک مربع شکل را انتخاب کنید که در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش شما قابل مشاهده است. گزینه ای با عنوان “سوالات” را مشاهده خواهید
کرد. وقتی این ویژگی را انتخاب می کنید، برچسب س defaultالات پیش فرض را می بینید – “از من هر چیزی بخواه”. با افزودن متن برای هر سوالی که در ذهن
دارید، می توانید این مورد را تغییر دهید. پس از انجام این کار، در صورت تمایل می توانید یک ویژگی یا فیلتر به آن اضافه کنید و سپس آن را در Stories خود به اشتراک
بگذارید.
برای مشاهده پاسخ های دریافتی از دنبال کنندگان اینستاگرام خود، روی بخشی کلیک کنید که نشان می دهد چه کسی استوری شما را مشاهده کرده است.
شما می توانید پاسخ ها را در اینجا مشاهده کنید و می توانید انتخاب کنید که این پاسخ ها را با Stories اینستاگرام خود با پاسخ به اشتراک بگذارید تا سایر دنبال کنندگان
اینستاگرام نیز بتوانند آنها را ببینند. در حالی که دیگران می توانند آنچه را که با داستان های خود به اشتراک می گذارید مشاهده کنند،
اما نمی دانند چه کسی آنها را در این سوالات ارسال کرده است. نامها ناشناس خواهند ماند.

چرا باید از آن استفاده کنید

اگر می خواهید برند خود را از طریق بازاریابی اینستاگرام رشد دهید، نامزدی در اینستاگرام بسیار مهم است. با افزایش میزان تعامل در نمایه شما،
الگوریتم اینستاگرام به عنوان قانونی بودن حساب شما نشان داده می شود و شما می توانید رتبه بندی بالاتری در موتور جستجو داشته باشید.
محتوای شما همچنین شانس بیشتری برای نمایش در تب Explore در اینستاگرام دارد. این بسیار مهم است زیرا باعث می شود افراد بیشتری بتوانند محتوای شما را
مشاهده کنند و نام تجاری شما را در معرض دید گسترده تری قرار دهند. این می تواند به شما کمک کند لایک های اینستاگرام و
دنبال کنندگان واقعی اینستاگرام بیشتر شوید.
هنگامی که تعاملی بین شما و دنبال کنندگان اینستاگرام برقرار باشد، می توان ارتباط شخصی تری برقرار کرد و هرکدام می توانند دیگری را بهتر بشناسند.
از طریق سوالات، می توانید بینشی درباره مخاطبان خود کسب کنید که می تواند در تصمیم گیری های تجاری کمک کند. هنگام استفاده مناسب از ویژگی سوالات در
Stories اینستاگرام، حتی دنبال کنندگان اینستاگرام شما نیز ممکن است احساس کنند که صدای آنها شنیده می شود و نظرات آنها نیز مورد توجه قرار می گیرد.
این در نهایت می تواند منجر به آگاهی بیشتر از برند، نرخ تبدیل بالاتر و ایجاد وفاداری مشتری نسبت به نام تجاری شما شود.
با ویژگی سوالات در اینستاگرام کارهای زیادی می توانید انجام دهید. در اینجا چند روش برای استفاده موثر از آن وجود دارد:

پرسش و پاسخ انجام دهید

مستقیم ترین روش استفاده از ویژگی سوالات در Stories Instagram شما با انجام یک پرسش و پاسخ است که پیروان واقعی اینستاگرام شما می توانند
هر سوالی را که می خواهند در رابطه با نام تجاری شما از شما بپرسند و شما باید به آنها پاسخ دهید. ممکن است افراد در مورد محصولات / خدمات شما یا حتی
سایر جنبه های برند شما سوالاتی را ارسال کنند که به دنبال وضوح آنها هستند. آماده باشید که صادقانه به این سوالات پاسخ دهید و به دنبال کنندگان اینستاگرام خود
ارزش خاصی بدهید.
وقتی آنها در جنبه های کسب و کار شما یا محصولات و خدمات آن شفافیت بیشتری کسب کنند، می توانند با آگاهی بیشتری درباره آن تصمیم بگیرند.

نسخه های جدید را اعلام کنید

با درخواست از فالوورهای اینستاگرام خود در مورد انتشار محصولات جدید، برخی از هیاهوها و انتظارات ایجاد کنید. آیا می خواهند به زودی از آنچه در انتظارشان است
نگاهی بیندازند. این می تواند مخاطب شما را کنجکاو کند و از او بخواهد تا حد ممکن پاسخ ارسال کند، این فقط به افزایش میزان تعامل در نمایه شما کمک می کند.

بر ارزش های برند تأکید کنید

حتی می توانید از ویژگی سوال برای ارتباط با مخاطب مورد نظر خود نسبت به مقادیر مارک استفاده کنید. این می تواند موضوعی در رابطه با برند شما باشد مانند یک
شرکت ورزشی که سوالات یا بحث هایی را در رابطه با سلامت جسمی دعوت می کند. همچنین می تواند یک کمپین یا مسئله ای باشد که برند شما از آن
پشتیبانی می کند و لزوماً مربوط به صنعتی نیست که تجارت شما در آن فعالیت می کند. می تواند موضوعی مانند مسئله مربوط به تغییر آب و هوا یا بهداشت روان باشد.
چنین بحث هایی کمک می کند تا برند شما از نظر مثبت نشان داده شود و به پیروان اینستاگرام شما نشان دهد که برند شما شعور اجتماعی را فراموش نمی کند.
به دنبال کنندگان اینستاگرام خود اجازه دهید با یک متخصص یا رهبر فکری ارتباط برقرار کنند.
حتی می توانید از مخاطبان خود سوالاتی را دعوت کنید و از یک متخصص صنعت یا رهبر اندیشه بخواهید به آنها پاسخ دهد.
این می تواند ضمن ارائه مشاوره تخصصی در ازای مخاطب، شما را به ارسال سوالات بیشتر ترغیب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *