دنبال کنندگان اینستاگرام: یک فرد متوسط چند نفر دارد؟

دنبال کنندگان اینستاگرام: یک فرد متوسط چند نفر دارد؟

با بیش از یک میلیارد کاربر ماهانه در اینستاگرام، هیچ کمبودی از کاربران اینستاگرام برای فالوور وجود ندارد. در حقیقت، افزایش تعداد پیروان یکی از پرطرفدارترین اهداف بسیاری از مشاغل، مارک ها و تأثیرگذاران با استفاده از این سیستم عامل است.

بنابراین، متوسط ​​تعداد فالوورهایی که کاربر معمولی اینستاگرام دارد چقدر است؟ چگونه می توانید بفهمید که بالاتر یا پایین تر از برش هستید؟

این می تواند به طیف گسترده ای از عوامل بستگی داشته باشد. بهتر است تعداد فالوئرهای خود را با یک کاربر دیگر Instagram مانند خودتان مقایسه کنید. این علامت گویایی است که نشان می دهد با دیگران در منطقه طاقچه یا محتوای خود علامت گذاری شده اید.

قبل از غوطه ور شدن در آن، بیایید نگاهی به نسبت پیرو و چرایی ایجاد تفاوت بیندازیم.

چه زمانی نسبت زیر اهمیت دارد؟

تعداد فالوئرهای شما بی نهایت است اما تعداد فالوئرهای شما محدود است. با استفاده از اینستاگرام، حداکثر می توانید 7500 نفر را دنبال کنید. اگر می خواهید رشد اینستاگرام خود را تقویت کنید، احتمالاً هرگز به این تعداد نزدیک نخواهید شد. وقتی شما بین 1000 تا 1500 فالوور داشته باشید، نسبت فالوور بیشترین اهمیت را دارد.

منطق پشت این ساده است. برای یک حساب شخصی در اینستاگرام، تعداد متوسط ​​فالوورها 150 نفر است و ایده داشتن یک حساب کاربری خصوصی پیوند با دوستان و خانواده است. بنابراین، اگر یک حساب خصوصی دارید، کاربران به دلیل نسبت پیروی شما را دنبال نمی کنند، اما شما را دنبال می کنند زیرا شما را می شناسند. آنها احتمالاً هرگز حتی به تعداد حسابهایی که دنبال می کنید نگاه نکرده اند.

هنگامی که کاربر از نشانگر 1000 دنبال کننده عبور کرد، می توانید انتظار فروش بیشتر و تأثیرگذارهای خرد را داشته باشید. اگر تقریباً 1000 تا 1،5000 فالوور دارید، اما بیش از این مقدار را دنبال می کنید، به نظر می رسد که شما به شدت تلاش می کنید تا تعداد دنبال کنندگان خود را با استفاده از تکنیک دنبال کردن / دنبال کردن دنبال کنید. اگر به دنبال مشارکت های تأثیرگذار یا بازاریابی هستید، بسیار مهم است که در این مرحله از رشد، این نسبت را تحت کنترل داشته باشید.

معمولاً، پس از اینکه تعداد پیروان کاربر از 15000 رقم بالاتر است، کاربران تمایل دارند که شما را به عنوان تأثیرگذار درک کنند. و هنگامی که به عنوان یک تأثیرگذار شناخته شدید، کیفیت محتوای شما تعیین می کند که آیا کاربر شما را دنبال می کند یا نه، و افراد کمتر به جزئیات نسبت زیر توجه خواهند کرد.

وقتی از 1000 فالوور عبور می کنید، در این زمان است که می توانید انتظار فروش بیشتر و تأثیرگذارهای خرد را داشته باشید. معمولاً، وقتی تعداد پیروان 15000 رقم را لمس می کند، کاربران تمایل دارند که شما را به عنوان تأثیرگذار درک کنند. و هنگامی که به عنوان یک تأثیرگذار شناخته شدید، کیفیت محتوای شما تعیین می کند که آیا کاربر شما را دنبال می کند یا نه.

شاخص نسبت

افرادی که بین 1000 تا 15000 فالوور دارند باید به ارقامی که در زیر درباره میزان فالوور به کاربران گفته می شود، نگاه کنند. این تعداد فالوئرهای شما براساس تعداد حساب هایی است که دنبال می کنید. در اینجا تجزیه و تحلیل سطح نسبت و آنچه ممکن است نشان دهد وجود دارد:

<0/5 – هرزنامه: اگر کاربری نسبت به حسابهای دنباله دار خود مقدار بسیار زیادی حساب فالو شده داشته باشد، این افراد از نظر ابزارهای اتوماسیون اینستاگرام کاربران تازه کار هستند و با پیش بینی گرفتن دنباله، حسابهای زیر را دنبال می کنند. این نسبت پایین همچنین می تواند نشانگر ربات یا حساب دنبال کننده شبح باشد.

0/5-1 – مشکوک: افرادی که به سختی نسبت فالوور 1: 1 را برآورده می کنند، کاربرانی هستند که از ابزارهای اتوماسیون اینستاگرام آگاه هستند، اما در مسیر پیروی از افراد قرار دارند یا محتوای بی کیفیتی دارند، که منجر به بد بدست آوردن آنها می شود دنبال کنندگان به عقب برگردند، یا همچنین می توانند نشان دهند که آنها به سرعت پیروان خود را از دست می دهند.

1-2 – عادی: اگر حسابها دارای نسبت 1: 1 یا 2: 1 باشند، این نشان می دهد که آنها کاربران موفق اتوماسیون اینستاگرام هستند. آنها باید روی ترفندهای دیگر تمرکز کنند تا با مشارکت بیشتر از تعداد پیروان خود درگیر شوند.

2-10 – Micro-Influencer: این نسبت ها حاکی از آن است که کاربر در زمینه اتوماسیون اینستاگرام متخصص است و ممکن است محتوای قابل توجهی برای بهبود حساب های خود داشته باشد.

10+ – Influencer: با نسبت 10+: 1 دنبال کننده نسبت به دنبال کردن، کاربر به احتمال زیاد یک مشهور کوچک یا نمادی است که در سایر کانال های رسانه های اجتماعی محبوب است.

در این حالت، برای به دست آوردن نرخ دنبال کننده، تعداد حساب های دنبال شده را بردارید و آن را بر روی موارد زیر تقسیم کنید.

عواملی که بر تعداد دنبال کنندگان شما تأثیر می گذارد

اکنون که کمی در مورد نسبت پیرو دانستیم، برخی از فاکتورهای مختلف را بررسی می کنیم که تعداد فالوورهای شما را تعیین می کند. اگر می خواهید دنبال کنندگان بیشتری اضافه کنید و نسبت را متعادل کنید، اینها برخی از عواملی است که می توانید از آنها استفاده کنید.

سن

یکی از عواملی که در تعداد فالورهای شما تأثیرگذار است، سن شماست. اگر در کلاس دبیرستان، راهنمایی یا دبیرستان تحصیل می کنید، احتمالاً به طور متوسط ​​بیشتر از یک مرد میانسال تصادفی پیرو خواهید داشت.

این روزها، ایجاد حساب های اینستاگرام برای کودکان نوپا یا بچه هایی که کارهایشان را انجام می دهند، بیشتر از هر زمان دیگری برای والدین یا بستگان محبوب است. این ممکن است یک حساب جداگانه از حساب شخصی والدین باشد.

بسته به محتوا، این حساب ها ممکن است تعداد دنبال کنندگان کمی داشته باشند (بین 10-100)، یا اگر محتوای بسیار جالب یا منحصر به فرد برای کاربر داشته باشند، ممکن است تعداد زیادی دنبال کننده داشته باشند.

به عنوان مثال، حسابRandomlyRiley حسابی است که رایلی و برادرش لیام را در ماجراهای خانوادگی خود در تفریحگاه دیزنی لند نشان می دهد. اکنون که حساب توسعه بیشتری یافته است، ویژگی های دیگری نیز در رابطه با زندگی فرزندان / خانواده وجود دارد. تعداد کل پیروان این حساب 93.6 هزار دنبال کننده است. این حساب فقط 1،274 حساب را دنبال می کند. این تقریباً یک نسبت دنبال کننده 73: 1 است. واضح است که این دو کوچولو کاملاً موارد زیر را به وجود آورده اند.

هر یک از والدین آنها،jenny_ruvalcade (2،727) و_raulito (701)، به طور قابل توجهی پیروان کمتری دارند. این نمونه ای از چگونگی همکاری سن و محتوا برای تأثیر بر تعداد دنبال کنندگان شما است.

محتوای حساب شما

یک پیرمرد 50 ساله دارای اضافه وزن که مرتباً پیراهن خود را برای نشان دادن شکم مودار خود ژست می گیرد، پیروانش بیش از آنچه گفته می شود، یک دختر نوجوان با بیکینی در ساحل ماسه سفید است. این یک مقایسه کاملاً واضح است، اما قطعاً نشان می دهد که چگونه محتوا می تواند بر روی چه کسی و تعداد افرادی که شما را دنبال می کنند تأثیر بگذارد.

حتی اگر آنها ژانر یکسانی از عکس ها را ارسال می کنند ، یکی احتمالاً مردم را به ترک نظرات منفی و حتی لغو دنبال کردن آنها تحریک می کند، در حالی که دیگری احتمالاً هر روز پیروان بیشتری پیدا می کند و اگر به درستی انجام شود، حتی ممکن است با لباس شنا به آنها نزدیک شوید و خطوط لباس ساحلی برای مشارکت.

این جایی است که تعداد متوسط ​​پیروان در نشان دادن تعداد واقعی کاربر واقعاً کمکی نمی کند. یک شماره دنبال کننده متوسط ​​قرار نیست این کیفیت حساب های منحصر به فرد و تعداد استاندارد دنبال کنندگان را در نظر بگیرد، زیرا یک نمای کلی از همه کاربران اینستاگرام است. این در نهایت مانند مقایسه سیب با پرتقال است.

بسیار کارآمدتر است، بنابراین، اگر به حساب های دیگری که دارای محتوای مشابه هستند، نگاه کنید که آیا از نظر تعداد دنبال کنندگان عملکرد خوبی دارید یا نه.

وضعیت زندگی واقعی

اگر در مدرسه، کار یا زندگی محبوبیت بیشتری دارید ، احتمالاً به طور متوسط ​​بیشتر از افراد کم محبوب در زندگی واقعی پیروان بیشتری خواهید داشت.

به عنوان مثال، یک مشهور در مقایسه با یک پسر تصادفی خارج از خیابان به طور متوسط ​​در اینستاگرام پیروان بیشتری خواهد داشت. این ناگفته نماند. اما اگر شما بهترین فروشنده دفتر خود هستید و مشتری های زیادی دارید، احتمالاً تعداد دنبال کنندگان بیشتری از فروشنده با کمترین مشتری و ارتباطات شخصی کمتر خواهید داشت. به این ترتیب زندگی واقعی می تواند به اینستاگرام ترجمه شود

با توجه به این نکته، محبوب ترین کودک در مدرسه پیروان بیشتری نسبت به کم محبوب ترین بچه دارد. به طور متوسط ​​تعداد پیروان یک پسر نوجوان 150 نفر است، 25٪ کمتر از 100 و 18٪ 301 یا بیشتر دارند.

اگر یک کافی شاپ محلی و کوچک هستید، وقتی می خواهید ایده ای راجع به تعداد فالوئرهای خود دریافت کنید، با سایر کافه های محلی مقایسه کنید و نه تعداد دنبال کنندگان اینستاگرام استارباکس در مورد مکانی که در حال حاضر هستید واقع بین باشید و شماره های خود را در برابر حساب هایی که شبیه حساب های خودتان هستند بررسی کنید.

سایر حقایق مفید اینستاگرام

اگر از یادگیری تعداد فالوئرهای افراد در اینستاگرام لذت بردید، در اینجا برخی از حقایق جالب دیگر در مورد اینستاگرام آورده شده است.

  • هشتگ های 7/10 مورد استفاده در اینستاگرام مارک دار هستند و این نشانگر چرخشی در استراتژی های بازاریابی تولید شده توسط کاربر است.
  • 71 درصد مشاغل ایالات متحده از اینستاگرام استفاده می کنند، درصدی که نسبت به سال 2016 دو برابر شده است.
  • 80٪ کاربران حداقل یک کسب و کار را در اینستاگرام دنبال می کنند. و 60٪ برای اولین بار از طریق اینستاگرام در مورد یک محصول یا خدمات جدید می شنوند.
  • درآمد آگهی موبایل قرار است در سال 2018 به 7 میلیارد دلار برسد، یعنی تقریبا 5 میلیارد دلار بیشتر از دو سال پیش.
  • پست هایی که دارای برچسب جغرافیایی هستند 79٪ بیشتر از موقعیت مکانی را کنار می گذارند.
  • با بیش از یک میلیارد کاربر، نباید دید که بیش از 70٪ محتوای ارسال شده در اینستاگرام دیده نمی شود.
  • به عنوان یک پلت فرم کاملاً تصویری، 50٪ زیرنویس ها و نظرات اینستاگرام حاوی شکلک است.
  • ظاهراً این زبان با بیش از 2،666 شکلک برای انتخاب سریعترین رشد است.

اینستاگرام به طور مداوم در حال پیشرفت است و حتی پس از گذشت سال های مختلف، در زمینه تجارت و فرصت های بازاریابی همچنان به قوت خود ادامه می دهد. برای برندها، اینفلوئنسرها و مشاغل فرصتهای بی شماری برای افزایش دسترسی و ارتباط روزانه با افراد بیشتری وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *