1. هشتگ اختصاصی خود را بصورت متقابل تبلیغ کنید.

خیلی خوب است که شما یک هشتگ # شادی برای شرکت خود ایجاد کرده اید، اما چه کسی می داند از آن برای اشتراک مطالب در مورد شما استفاده کند؟ مطمئن شوید که در نمایه شماست، اما بازی را آفلاین کرده و روی فیشهای خود، تبلیغات چاپی، علامت گذاری در فروشگاه و رویدادهای مربوطه چاپ کنید.
اگر در رادیو و تلویزیون هستید، مردم را به استفاده از هشتگ خود راهنمایی کنید.

2. با هشتگ خلاق شوید.

وقتی صحبت از ایده های زیرنویس اینستاگرام می شود، باید فراتر از هشتگ های واضح و یک کلمه ای نگاه کنید. مطمئناً، شما هم می خواهید از آن استفاده کنید، اما آن را مخلوط کنید و برای گفتن بخشی از داستان خود از هشتگ استفاده کنید. خنده دار، کنایه آمیز، یا ظالمانه باشید، فقط خسته کننده نباشید.
شرکت فضای کار مشترک WeWork در این زمینه عالی است و آنها همچنین ترکیبی سرگرم کننده از محتوای اینستاگرام را شامل می شوند.

3. در مکالمات عامه پسند شرکت کنید.

برای هر پست، از ترکیبی از هشتگ های موضوعی مرتبط مانند
#نجاری برای یک شرکت نجاری و همچنین هشتگ های محبوب و محبوب هر جا که می توانید استفاده کنید.

هشتگ های کاملاً خاص از این نظر مانند کلمات کلیدی دنباله دار هستند که بیشتر نشان می دهند و به شما کمک می کنند افراد مناسب را پیدا کنید.

4. با زیرنویس های خود توصیفی دریافت کنید.

یک عکس هزار کلمه است، اما نمی توانید کلمات را کاملاً رد کنید. نشنال جئوگرافیک در استفاده از داستان سرایی در کنار عکس های اینستاگرام خود برای ایجاد تعامل و به اشتراک گذاری فوق العاده است.

5. در بازاریابی تأثیرگذار فعالیت کنید.

از پروفایل های هر شخصی که به عنوان تأثیرگذار در فضای خود شناسایی کرده اید بازدید کنید  و “روشن کردن اعلان های پست” را هر بار که محتوای جدیدی را به اشتراک می گذارند مطلع شوید. سپس می توانید به طور مرتب با آنها تعامل داشته باشید و به یکی از افراد یا مارک های مورد علاقه آنها تبدیل شوید.

6. قبل از نمایش محتوا در نمایه شما، برچسب های عکس را تأیید کنید.

صحبت از کنترل بیشتر شما درباره نمایش عکسهای دارای برچسب در نمایه شما، می توانید تنظیمات اینستاگرام خود را تغییر دهید تا عکسهای دارای برچسب نشان داده نشوند مگر اینکه ابتدا آنها را تأیید کنید.
این مورد را در بخش “گزینه ها”، “عکس های شما” و “افزودن دستی” پیدا خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *