
یکی از اصلیترین دغدغههای صاحبین کسب و کارها، فروش بیشتر هستش. سعی کردم یکسری موارد رو براتون اینجا بیارم!
همیشه یادتون باشه تا جایی که ممکنه باید بهترین سرویس رو به مشتریهاتون ارائه بدین؛ چرا که تو بازار اشباع شده امروز رقبا منتظر اولین اشتباه شما هستن تا مشتریها رو از چنگتون در بیارن. پس با خدمات و سرویسهای جذاب و بهتر میتونید علاوه بر نگهداشتن مشتریهای فعلی، فروش بیشتری هم تجربه کنید.
1.بیو گرافی بهتری بنویسید
اولین قدم برای جذب مخاطب بیوگرافی مناسب است .سعی کنید راه حلی رو که محصول شما برای دغدغه مشتری ارائه میده رو
بیان کنید.

2.محتوای با کیفیت داشته باشید
یکی از مهمترین عواملی که مشتری ترغیب به خرید از شما میشه و زیبایی بصری هستش .سعی کنید از محصولاتتون عکس و ویدیو های باکیفیت منتشر کنید.

3.مزایا را شرح دهید
داخل کپشن ها در مورد کاربرد ها ،مزیت ها و سوالات اجتماعی احتمالی مشتریان صحبت کنید.

4.رضایت مشتریان خود را به دیگران نمایش دهید
از دیگر عوامل مهم که هر مشتری احتمالی میتونه به شما اعتماد کنه دیدن رضایت مشتریان قبلی هستش .برای این کار می توانید از قابلیت هایلایت ها استفاده کنید.

5. مشتری ها را ترغیب کنید
همه ما هدیه و جایزه گرفتن را دوست داریم. خیلی وقتا حتی ارزش مادی اون هدیه برامون مهم نیست. میتونید با ارسال رایگان یا یک کد تخفیف حس رضایت و خوشحالی را در خریداران به وجود بیارید و آنها را به خرید بعدی تشویق کنید.

6. تعامل داشته باشید
تقریبا میشه گفت کسی در دنیا وجود نداره که از مورد توجه قرار گرفتن بدش بیاد. سعی کنید به مخاطب ها و مشتریها این حس رو بدین که براشون ارزش قائلید و در اسرع وقت کامنتها، دایرکت ها و درخواست هاشون رو جواب بدید.

7.خوش قول باشید
هیچ وقت به خاطر اینکه بتونید سفارش بیشتری بگیرید قولی ندید که ممکنه از پسش برنیاید .مردم روی قول شما حساب میکنند و اگر توانایی انجام کاری رو ندارید بهشون بگین اینطوری بهتون اعتماد بیشتری می کنند.

8.انعطاف داشته باشید
سعی کنید تمام درگاه های ممکن برای ثبت سفارش مشتری را پوشش بدهید. دایرکت، واتساپ ،تلگرام، تماس تلفنی، وب سایت و غیره اینطوری مشتری هاتون به هر نحوی که بیشتر احساس راحتی می کنند باهاتون در تماس خواهند بود.
