استفاده بیشتر از ویژگی Swipe Up

 استفاده بیشتر از ویژگی Swipe Up استفاده بیشتر از ویژگی Swipe Up

تبلیغات محصول

اگر می خواهید تصاویر یا فیلم هایی از محصولات خود را به نمایش بگذارید و دنبال کنندگان اینستاگرام خود را به صفحه محصول خود هدایت کنید، ویژگی Swipe Up
یکی از موارد اضافه شده در Instagram Story شماست که بتوانند خرید کنند.
حتی می توانید با قرار دادن پیوند به دسته محصول در Story خود، دسته بندی های محصول را ایجاد کرده و یک دسته محصول خاص را به نمایش بگذارید.
به این ترتیب، کسانی که آنچه را که در Story شما می بینند دوست دارند مجبور نیستند وقت خود را برای بازدید از نمایه شما هدر دهند و سعی کنند پیوند وب سایت
شما را پیدا کنند تا به صفحه محصول شما بروند. با یک کشیدن سریع به طور خودکار به آن هدایت می شوند. این می تواند به افزایش فروش برای تجارت شما کمک کند.

ارتقا blog پست های وبلاگ

اگر بلاگ جدیدی بارگذاری کرده اید و می خواهید فالوورهای اینستاگرام خود آن را بخوانند، آنها را با کمک ویژگی Swipe Up در اینستاگرام به وبلاگ خود هدایت کنید.
شما باید یک گرافیک جذاب برای Story خود ایجاد کنید که تصویر تجاری شما را تکمیل کند.
طراحی آن با رنگ و فونت نماینده برند شما نیز باعث بهبود شناخت برند می شود و شناسایی برند شما را برای مخاطبان آسان می کند.
فقط مطمئن شوید که گرافیکی که طراحی می کنید از مشخصات اندازه اینستاگرام پیروی می کند.

تبلیغات کراس پلت فرم

نام تجاری شما احتمالاً در چندین سیستم عامل رسانه اجتماعی فعالیت می کند و ویژگی Swipe Up می تواند راهی عالی برای مشارکت در تبلیغات بین پلتفرمی برای
تقویت رشد تجارت باشد. با استفاده از ویژگی Swipe Up اینستاگرام، می توانید مخاطبان خود را به پست فیس بوک یا آخرین ویدیوی خود در YouTube هدایت کنید.
فقط مطمئن شوید که یک تصویر کوچک جذاب اضافه کرده اید تا صفحه را به سمت بالا بکشید و برای دنبال کنندگان اینستاگرام خود هیجان انگیزتر شود.

ارتقا صفحات فرود

صفحات Landing ممکن است صفحات اطلاعاتی، فروش یا خدماتی باشند که به عنوان صفحات معاملاتی عمل می کنند. هدف اصلی چنین صفحاتی این است که
بازدیدکنندگان بخواهند چیزی را بخرند یا برای چیزی ثبت نام کنند. برای مشاغل بسیار مهم است که مشتریان بالقوه را در معرض صفحات فرود خود قرار دهند و
با ویژگی Swipe Up اینستاگرام ، با قرار دادن پیوند به صفحه فرود، این امر به راحتی امکان پذیر است.

افزایش ثبت نام برای رویدادهای مجازی

اگر میزبان یک رویداد مجازی هستید و می خواهید افراد بیشتری را به ثبت نام در آن دعوت کنید، می توانید این کار را با وارد کردن فرم ثبت نام سریع و آسان برای ثبت نام
در این رویداد به عنوان پیوندی در Instagram Story خود انجام دهید. با اضافه کردن پوستر تبلیغاتی رویداد خود، هیجاناتی در اطراف رویداد خود ایجاد کنید
و از دنبال کنندگان اینستاگرام خود بخواهید برای ثبت نام در آن انگشت خود را بکشند. حتی می توانید پستی درباره رویداد مجازی را از خبرمایه خود به Story خود به
اشتراک بگذارید و پیوند ثبت نام را در آن قرار دهید.
این فقط افراد را مجبور به ثبت نام در این رویداد نمی کند، اما همچنین می تواند افراد بیشتری را به پست خوراک شما هدایت کند.

ارتقا mag آهنربا سرب

استفاده از لیست های ایمیل برای هر شغلی مهم است. با استفاده از ویژگی Swipe Up در اینستاگرام ، می توانید ثبت نام لیست ایمیل را برای ارتقا of آهنرباهای سرب
تشویق کنید که به رشد تجارت شما کمک می کند.

جمع آوری بودجه برای علل

راه دیگری که مارک ها می توانند از ویژگی Swipe Up در اینستاگرام استفاده کنند حمایت از خیریه ای است که به آن اعتقاد دارند.
پیوندهایی که دنبال کنندگان اینستاگرام را به صفحات خیریه اهدا می کنند می توانند به Stories اضافه شوند.
این امر علاوه بر کمک به جمع آوری سرمایه برای یک هدف خوب، به افزایش حسن نیت شرکت نیز کمک می کند، که برای موفقیت طولانی مدت تجارت بسیار مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *