اجرای مسابقات و هدایای اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان بستری ظهور کرده است که مشاغل می خواهند از آن استفاده کنند. امروزه مشاغل می توانند به راحتی با پیروان اینستاگرام خود
ارتباط برقرار کرده و از طریق روش هایی که با تلاش های سنتی بازاریابی امکان پذیر نیست، ارتباط شخصی برقرار کنند.
این پلتفرم به مارک ها این فرصت را می دهد که بیشتر دوست داشته باشند و این نرخ Instagram را افزایش دهند و بتوانند رشد تجاری را ارتقا دهند.
مسابقه ها و بازی های جذاب راه های سرگرم کننده ای برای ارتقا brand نام تجاری در سیستم عامل است.
این پیشنهادات محدود به زمان ارائه می شود و در ازای برنده هایی که وارد مسابقه یا مسابقه می شوند، هدایا یا جوایزی را ارائه می دهند.

چرا مسابقات و مسابقات مهم است؟

اگر می خواهید رشد مشاغل را تقویت کنید، اهدای جوایز به پیروان واقعی اینستاگرام خود از طریق مسابقات و نمایشگاه های تبلیغاتی نتیجه مثبتی ندارد،
اما ارزش تلاش آن را دارد. همانطور که مجبورید برای تبلیغات در اینستاگرام هزینه کنید یا وقت و تلاش خود را برای رشد ارگانیک دنبال کنندگان خود بپردازید،
مجموعه های تبلیغاتی نیز به روشی منحصر به فرد به تبلیغ برند شما کمک می کنند.
آنها همچنین یک عنصر سرگرم کننده اضافه می کنند که شرکت در فالوورهای اینستاگرام شما را هیجان انگیز می کند.
با دعوت از افراد بیشتر برای ورود به مسابقه شما یا بخشیدن و تعامل با نام تجاری خود، این امکان را برای شما فراهم می کند که برند شما مخاطبان بیشتری داشته
باشد و باعث ارتقا سطح آگاهی از برند شود. به طور معمول، قوانین ورود به یک مسابقه یا هدایا مربوط به هدف افزایش اشتراک گذاری پست
در سیستم عامل های دیگر کاربران است.
تعامل بیشتر در قالب پسندیدن، اشتراک گذاری، ارسال مجدد یا حتی سیگنال های محتوای تولید شده توسط کاربر به الگوریتم اینستاگرام مبنی بر قانونی بودن
نمایه شما و کمک به شما برای گرفتن رتبه بندی بالاتر در موتور جستجوگر. ممکن است محتوای شما در برگه Explore کاربران در سیستم عامل خاتمه یابد که باعث
افزایش دسترسی شما می شود.
مسابقات و مسابقات همچنین جنبه سرگرم کننده برند شما را به نمایش می گذارد و می تواند به کاربران کمک کند تا در سطح شخصی تری با شما ارتباط برقرار کنند.
همچنین برای افراد هیجان انگیز است و می تواند انتظارات بیشتری را برای نام تجاری شما ایجاد کند. به هر حال، چه کسی دوست ندارد
برنده محصولات یا خدمات رایگان شود؟
در آخر می توانید محصول یا خدمات خود را به شخصی بدهید که برای سرگرمی تازه به فروشگاه پیوسته است و اگر در نهایت آن را دوست داشته باشند، ممکن است
مشتری دائمی تجارت شما شود. به این ترتیب، می تواند نمونه ای از انتظارات آنها از محصولات برند شما باشد. فریاد دادن به پیروان اینستاگرام خود هنگام پیروزی نیز
می تواند بر میزان هیجان آنها بیفزاید و آنها را ترغیب کند که در آینده بیشتر با نام تجاری شما تعامل داشته باشند.

از چه قوانینی باید پیروی کنید؟

وقتی نوبت به مسابقات اینستاگرام و مسابقات می رسد، باید از قوانینی که بر آنها حاکم است آگاهی داشته باشید تا سلامت نام تجاری خود را به خطر نیندازید.
قانون منطقه ای را که از آنجا فعالیت می کنید دنبال کنید. مقررات و رویه های حقوقی در سراسر جهان متفاوت است، بنابراین شما باید قبل از شروع مسابقه در مورد
قوانین یک سرزمین کاملاً شفاف باشید، به خصوص اگر از افرادی که در منطقه شما نیستند دعوت می کنید.
اگر از بازاریابی تأثیرگذار بهره مند می شوید، لازم است که قوانین افشاگری را دنبال کنید.
مجموعه ای مشخص از قوانین را منتشر کنید که مشخص می کند افراد برای شرکت در مسابقه چه کاری باید انجام دهند. شما می توانید قوانین مسابقه را
در وب سایت خود و یا حتی در نظرات منتشر کنید، اما باید به مردم گفته شود که کجا می توانند آنها را پیدا کنند.
شما باید بیانیه ای را در قوانین مسابقه بگنجانید که اینستاگرام را از هرگونه مسئولیت مسابقه رها کند. طبق دستورالعمل های ارتقا promotion سیستم عامل، به
شرکت کنندگان باید اطلاع داده شود که مسابقه شما “به هیچ وجه توسط اینستاگرام حمایت مالی نمی شود، تأیید یا اداره نمی شود.”

شما نباید برچسب گذاری نادرست را تشویق کنید.

اگر تصمیم دارید از پلتفرم برای مسابقات و مسابقات انتخابی استفاده کنید، خودتان به تنهایی هستید زیرا اینستاگرام هیچ پشتیبانی از شما ارائه نمی دهد.
طبق سیاست آنها درمورد مسابقات و مسابقات، آنها “به شما در اداره تبلیغات شما كمك نخواهند كرد و نمی توانند به شما در مورد نیاز به رضایت
برای استفاده از محتوای كاربر یا نحوه گرفتن رضایت لازم مشاوره دهند … اگر از خدمات ما استفاده می كنید تبلیغ خود را انجام دهید،
این کار را با مسئولیت خود انجام می دهید. “

انواع مسابقات / نمایش های تبلیغاتی در اینستاگرام کدامند؟

اکنون که از قوانینی که برای اجرای مسابقات و نمایش های تبلیغاتی در اینستاگرام باید پیروی کنید آگاه شدید، بیایید به سمت انواع مختلف مسابقه ها
و بازی هایی که می توانید در این سیستم عامل انجام دهید، بپردازیم.

لایک، نظر، دنبال کنید

اینها آسانترین انواع مسابقات هستند که در آنها برگزار می شود که افراد فقط باید پست شما را لایک کنند، نظر بگذارند و حساب شما را برای ورود به مسابقه دنبال کنند.
اگرچه این یک روش عالی برای افزودن به تعداد فالوورهای اینستاگرام شما است، اما اگر به دنبال ایجاد پیوند از مسابقه خود هستید بهترین گزینه نیست
زیرا ممکن است به دلیل شانس برنده شدن چیزی، افراد زیادی وارد آن شوند.
این واقعیت که از طرف پیروان اینستاگرام شما به چیز دیگری نیاز ندارد، به این معنی است که شما ممکن است حداکثر بهره را از آن ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *