راه اندازی حساب کاربری اینستاگرام

تا پیش از سال 2016، اینستاگرام یک پلتفرم سرگرم کننده در رسانه های اجتماعی برای افراد محسوب می شد، اما تا آنجا که به مشاغل مربوط می شد،
این پلتفرم کاربرد چندانی نداشت. با این حال، اضافه شدن نمایه های تجاری به سیستم عامل در سال 2016 ثابت کرد که یک تصمیم تغییر دهنده بازی است.
سریع به سال 2020 و فقط در ایالات متحده آمریکا، بیش از 75 درصد مشاغل از هر مقیاس و اندازه حساب های تجاری خود را در اینستاگرام راه اندازی کرده اند
و از مزایای یک پلت فرم که هر روز بزرگتر می شود، بهره مند می شوند.
دیگه چی؟ ویژگی حساب های تجاری اینستاگرام فقط برای مشاغل معمولی در نظر گرفته نشده است. برخی از بزرگترین اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی،
با صدها و هزاران دنبال کننده اینستاگرام، از مزایای آن نیز برخوردار هستند و شما نیز اگر حرکت های درستی انجام دهید، می توانید چیزهای زیادی بدست آورید.
در این وبلاگ، ما به جزئیات چگونگی راه اندازی حساب تجاری Insta خود و کارهایی که می توانید برای بهینه سازی آن به صورت گام به گام انجام دهید، خواهیم پرداخت.

مرحله 1: عکس پروفایل

اینستاگرام یک پلت فرم مبتنی بر عکس و فیلم است، به همین دلیل عکس نمایه مهمترین عنصر حساب کسب و کار شما است.
در حالی که شرکت ها به طور کلی با آرم های رسمی خود کار می کنند، تأثیرگذاران تمایل دارند عکس های خود را به عنوان عکس پروفایل خود انتخاب کنند.
عکس هایی که مردم می بینند و بلافاصله می فهمند که در مورد چه چیزی هستند.
به عنوان مثال، اگر عکاس هستید، باید یک تصویر هوشمند از دوربین در دست داشته باشید. اگر یک نوازنده هستید، تصویری از خود با ساز موسیقی که می نوازید
ایده آل خواهد بود.
به یاد داشته باشید که یک عکس با کیفیت بالا به عنوان عکس پروفایل خود انتخاب کنید. در تصویر نباید هیچ پیکسلی وجود داشته باشد، و باید در همه دستگاه ها خوب
به نظر برسد. بارگذاری یک تصویر بزرگتر توصیه می شود، زیرا اینستاگرام ابعاد بزرگتری را در رایانه های شخصی ارائه می دهد.
اگر کسی حساب کاربری Insta شما را از یک دستگاه تلفن همراه مشاهده کند، سیستم عامل به طور خودکار اندازه تصویر را کاهش می دهد
و آن را به 110 100 100 پیکسل کاهش می دهد.
جدا از حساب کسب و کار Insta خود، باید سعی کنید از همان تصویر نمایه در تمام پروفایل های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید، زیرا این امر می تواند
درجه خاصی از ثبات را ایجاد کند.

مرحله 2: زیست

اگر به اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم تجاری نگاه می کنید، باید به بیوگرافی توجه داشته باشید و یکی از مواردی را ایجاد کنید که بتواند بدون جزئیات بیشتر به بینندگان
درمورد اینکه شما هستید و آنچه انجام می دهید بگویید.
همه چیز از نام شما شروع می شود و به خاطر داشته باشید که نام و نام کاربری شما دو موجودیت جداگانه هستند.
هنگام تنظیم حساب تجاری Insta خود، نامی را انتخاب کنید که می خواهید افراد برای جستجوی شما استفاده کنند. همچنین می توانید موارد خاصی مانند موقعیت
مکانی خود را به نام خود اضافه کنید. برای افزودن رنگی تیز به مراحل کار، با استفاده از یک شکلک نام خود را از مکان خود جدا کنید.
افزودن جزئیاتی مانند موقعیت مکانی به نام شما می تواند شگفت انگیز باشد، خصوصاً اگر می خواهید با مخاطبانی که در یک مکان خاص هستند تماس بگیرید.
در هنگام تنظیم نمایه خود، قرار دادن یک کلمه کلیدی خاص برای مخاطبان هدف نیز ایده خوبی است، زیرا باعث بهبود قابلیت جستجو در اینستاگرام می شود.
در مرحله بعدی، به بخش “bio” بروید، که باید با استفاده از آن مهارت های خود را به مخاطبان خود بگویید. به جای نوشتن جملات مفصل، فقط از کلماتی استفاده کنید
که مهارت های شما را به بهترین وجه توصیف می کند. به غیر از مهارت های خود، می توانید سرگرمی های خود را نیز به همراه داشته باشید، این امر به نمایاندن جنبه
شخصی و حرفه ای شما کمک می کند.
بهترین روش برای گنجاندن مهارت ها و سرگرمی های خود در زیست استفاده از کلمات کلیدی هدفمند است.
برای تعیین کلمات کلیدی مناسب برای نمایه تجاری Insta خود، باید در مورد مخاطبان هدف خود و کلمات کلیدی که احتمالاً آنها برای جستجوی آنچه شما ارائه می دهید
استفاده کنند.
با این حال، باید به یاد داشته باشید که استفاده از کلمات کلیدی در بخش “bio” هیچ تفاوتی در جستجوی اینستاگرام شما ایجاد نمی کند.
تنها هدف آنها کمک به شما برای به دست آوردن فالوورهای واقعی اینستاگرام است که علاقه واقعی به محتوای شما دارند.
با وارد کردن پیوند به وب سایت یا وبلاگ خود در بخش “وب سایت”، ایجاد بیوگرافی خود را به پایان برسانید و فراموش نکنید که شناسه ایمیل خود را نیز به اشتراک بگذارید.
اگر تعامل زیادی با نمایه اینستاگرام شما وجود داشته باشد، ممکن است برای شما سخت باشد که با تمام پیام های مستقیم همراه باشید، در این صورت شناسه ایمیل
شما مفید خواهد بود.

مرحله 3: خلاقیت

علی رغم این واقعیت که اینستاگرام به یکی از بزرگترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی جهان تبدیل شده است و در میان قوی ترین سیستم عامل های
بازاریابی قرار می گیرد، اما هنوز هم در هسته اصلی آن بسیار سبک وزن است.
احساسات گاه به گاه و رنگارنگ آن به شما این آزادی را می دهد که هنگام تنظیم حساب کسب و کار خود به همان اندازه که می خواهید خلاق باشید.
همانطور که در مرحله قبل ذکر شد، جدا از استفاده از شکلک در قسمت “Name”، می توانید از آنها در قسمت “Bio” نیز استفاده کنید.
برخی از ابزارها به کاربران امکان می دهند از فونت های ویژه در اینستاگرام نیز استفاده کنند، و حتی اگر روند استفاده از فونت های خاص به اندازه گذشته نیست،
اما باز هم همان چیزی است که می توانید برای ادویه دادن به نمایه خود تلاش کنید.
همچنین به یاد داشته باشید که یک هشتگ مارک دار ایجاد کنید که به طور مداوم در تمام پست های خود در Instagram استفاده کنید.
هشتگ ها به ویژه در اینستاگرام به عناصر اصلی هویت برند تبدیل شده اند و یک هشتگ به یاد ماندنی نه تنها باعث برجسته شدن نام تجاری شما از رقابت می شود،
بلکه پیروان شما را به استفاده از آن ترغیب می کند.
تهیه یک تماس خلاق (CTA) خلاقانه نیز ضروری است، زیرا بینندگان بیشتری را در سراسر Instagram ترغیب می کند تا با نمایه شما و محتوایی که به اشتراک می گذارید
درگیر شوند. با CTA با کیفیتی که می تواند افراد را ترغیب کند تا با نمایه Insta شما تعامل داشته باشند، می توانید در همه پست های خود در این سیستم عامل لایک
بیشتر اینستاگرام باشید.
با ایجاد یک حساب تجاری بهینه در اینستاگرام، می توانید مکان های مختلفی بروید. با این حال، به سادگی راه اندازی یک حساب کاربری عالی کافی نیست.
شما باید حساب کاربری خوب خود را با روشهای خاصی تکمیل کنید که در بخش بعدی به آنها خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *